Geen BIEM?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:02 schreef Rozevla het volgende:
Kwam mijn bericht goed over? Over
WHAHAHAHAHHA
2 keer over !!!!!!!!
kun je toch mooi even feunen voordat je werk begint?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:47 schreef NoelGallagher het volgende:
het gros van de bedrijven/instanties waar ik contact mee heb begint pas om 9:00
gvd wil ik ook
Hansquote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
kun je toch mooi even feunen voordat je werk begint?
u bent de zwakste schakel..quote:
Team Noel is echt de Artikel 1 van deze SC.quote:
white pride worldwidequote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Team Noel is echt de Artikel 1 van deze SC.
Ik sta al klaar maar ik heb Prof nog niet gezien. Het is al half 10 man.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:27 schreef Mozy het volgende:
Sorry Jimmy maar uit een recente stemming is gebleken dat jij weg moet uit de SC. Onze huisbodybuilders prof en TARDIS zullen je straks naar buiten helpen. Je hebt 5 minuten om je bureau op te ruimen.
Ja die is nog onderweg. Hij was bezig met iemand andersquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta al klaar maar ik heb Prof nog niet gezien. Het is al half 10 man.
flikkertjequote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja die is nog onderweg. Hij was bezig met iemand anders![]()
Als je niet snapt waar het over gaat kan je beter je mond dichthouden wise, steek die enorme neus van je maar in andermans zaken.quote:
SOWquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:19 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Team Noel is echt de Artikel 1 van deze SC.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je niet snapt waar het over gaat kan je beter je mond dichthouden wise, steek die enorme neus van je maar in andermans zaken.
quote:
Waar is superdonald?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta al klaar maar ik heb Prof nog niet gezien. Het is al half 10 man.
Tardis heeft al een steekwagen nodig om een a4tje op te tillen manquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:27 schreef Mozy het volgende:
Sorry Jimmy maar uit een recente stemming is gebleken dat jij weg moet uit de SC. Onze huisbodybuilders prof en TARDIS zullen je straks naar buiten helpen. Je hebt 5 minuten om je bureau op te ruimen.
echt hequote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tardis heeft al een steekwagen nodig om een a4tje op te tillen man
hehe goeie noelquote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tardis heeft al een steekwagen nodig om een a4tje op te tillen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |