abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7257867
Ik ben in de organisatie van de volgende middelbare school reunie die gehouden zal worden op de avond van 18 januari in De Dubbele Palmboom in Rotterdam voor ongeveer 120 personen. (Ex leerlingen van Tweetalig VWO varierend van 18 tot 22 jaar)

Ik ben op zoek naar 1 of 2 bandjes die op de avond kunnen zorgen voor muziek. Voorkeur gaat naar niet te dure highschool bandjes die een hoop bekende covers mooi kunnen zingen/spelen. Ik heb geschreven dat mijn budget 300-400 euro is maar dat kan ook en flink stuk omhoog mits er kwaliteit is.

Ook eventuele andere artiesten zoals een standup comedian voor een korte act of dansers/danseressen zijn een optie.

Weet iemand iets? Let me know!

spooky1234 at hotmail punt com is mijn email, dat kan soms sneller werken.
Ciao

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  dinsdag 10 december 2002 @ 23:16:57 #2
25542 ZTiK
WHO THE MAN »»» méééééééééé
pi_7258338
[grappig-mode]
Ik wil voor ¤ 400,- wel ff langskomen met mijn stereo en een stapeltje cd's......maar ik wil OOK reiskostenvergoeding

Is er ook gratis bier ???
[/grappig-mode]

Suc6

[b]If man is 5[br]And the devil is 6[br]Than that must make me 7[/b]
pi_7258458
hehe.. no tnx maybe some other time.. maar seriously people.. plz try to keep this topic clean en zakelijk... PLZ!!!

Overigens: eventuele extras zijn bespreekbaar... gratis eten en drinken bijvoorbeeld, opgehaald en weggebracht worden etc. Er is ook mogelijkheid om (extra) benodigde apparatuur te regelen.

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_7267618
ik kan je wel een punkband aanbieden, maar spelen geen covers.

www.newsunset.com

pi_7267859
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:27 schreef kootje het volgende:
ik kan je wel een punkband aanbieden, maar spelen geen covers.

www.newsunset.com

Goede band
You only live once
pi_7267925
Imago Djai toch ZBZ?
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
pi_7280089
mensen

errug leuk..

serieuse reacties nog? ken je iemand die misschien in zo een bandje zit ofzo? zegt het voort! ;-)

pi_7280932
Aaaah..mocht je er eentje vinden, bij ons zoeken ze er ook nog een voor schoolfeesten heb ik gehoord
pi_7284631
Hazard! allround Rock Band. www.hazard.nl

700 euro excl. onkosten. PA inbegrepen.

interessen / qu meer info

ron@hazard.nl

pi_7285542
quote:
Op donderdag 12 december 2002 01:38 schreef Kuupke het volgende:
Hazard! allround Rock Band. www.hazard.nl
700 euro excl. onkosten. PA inbegrepen.
ron@hazard.nl
ziet er wel geinig uit maar 700 is weer net een beetje te veel... 700 euro is zo een beetje maximale budget voor entertainment en ik wil naast een band ook nog wat andere acts enzo dus vandaar dan band maar op zo een 400 kan rekenen.
Trouwens nog even voor de duidelijkheid: het moet niet alleen 1 soort muziek zijn, rock kan wel mits niet te ROCKY zeg maar.. t moeten ook een beetje pop covers zijn waar iedereen zich in kan vinden.. dus geen metal of hiphop of polka of tekno om maar een paar extremen te noemen.
pi_7336782
ik heb al een paar dingen nu gevonden.. en die mogelijkheden ben ik nu aan het exploren.. MAAR ik heb nix gevonden via hier..

dus aanbod geld nog steeds.. als iemand beter en goedkoper is.. is het interessant om te kijken.

pi_7340506
een kennis van me zit in deze band:

The Unics

Ze spelen hoofdzakelijk covers, misschien is het wat.

zondag 15 december 2002 @ 01:03:51 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_7340614
quote:
Op donderdag 12 december 2002 03:43 schreef spooky1234 het volgende:
Trouwens nog even voor de duidelijkheid: het moet niet alleen 1 soort muziek zijn, rock kan wel mits niet te ROCKY zeg maar.. t moeten ook een beetje pop covers zijn waar iedereen zich in kan vinden.. dus geen metal of hiphop of polka of tekno om maar een paar extremen te noemen.
Niet eens polka? , .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 15 december 2002 @ 18:19:06 #14
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_7350788
Citroentje: Muchos gracias... misschien dat ik er wel wat aan heb.. ik stuur ze wel een mailtje over de prijzen enzo en ik laat die demos wel even horen aan de medebeslissers..misschien dat het wel wat is.

Speknek: ja jij bent er dan ook he? neem je nog introducees mee?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')