Ik ben op zoek naar 1 of 2 bandjes die op de avond kunnen zorgen voor muziek. Voorkeur gaat naar niet te dure highschool bandjes die een hoop bekende covers mooi kunnen zingen/spelen. Ik heb geschreven dat mijn budget 300-400 euro is maar dat kan ook en flink stuk omhoog mits er kwaliteit is.
Ook eventuele andere artiesten zoals een standup comedian voor een korte act of dansers/danseressen zijn een optie.
Weet iemand iets? Let me know!
spooky1234 at hotmail punt com is mijn email, dat kan soms sneller werken.
Ciao
Is er ook gratis bier ???
[/grappig-mode]
Suc6
Overigens: eventuele extras zijn bespreekbaar... gratis eten en drinken bijvoorbeeld, opgehaald en weggebracht worden etc. Er is ook mogelijkheid om (extra) benodigde apparatuur te regelen.
quote:Goede band
Op woensdag 11 december 2002 13:27 schreef kootje het volgende:
ik kan je wel een punkband aanbieden, maar spelen geen covers.
errug leuk..
serieuse reacties nog? ken je iemand die misschien in zo een bandje zit ofzo? zegt het voort! ;-)
700 euro excl. onkosten. PA inbegrepen.
interessen / qu meer info
ron@hazard.nl
quote:ziet er wel geinig uit maar 700 is weer net een beetje te veel... 700 euro is zo een beetje maximale budget voor entertainment en ik wil naast een band ook nog wat andere acts enzo dus vandaar dan band maar op zo een 400 kan rekenen.
Op donderdag 12 december 2002 01:38 schreef Kuupke het volgende:
Hazard! allround Rock Band. www.hazard.nl
700 euro excl. onkosten. PA inbegrepen.
ron@hazard.nl
dus aanbod geld nog steeds.. als iemand beter en goedkoper is.. is het interessant om te kijken.
quote:Niet eens polka?
Op donderdag 12 december 2002 03:43 schreef spooky1234 het volgende:
Trouwens nog even voor de duidelijkheid: het moet niet alleen 1 soort muziek zijn, rock kan wel mits niet te ROCKY zeg maar.. t moeten ook een beetje pop covers zijn waar iedereen zich in kan vinden.. dus geen metal of hiphop of polka of tekno om maar een paar extremen te noemen.
Speknek: ja jij bent er dan ook he? neem je nog introducees mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |