Dat.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 13:21 schreef Andromache het volgende:
Ik zie het niet gebeuren. Zo'n unieke stem... En zo veel teksten die uit de diepste krochten van Chesters psyche komen, zo enorm met hem verbonden....lijkt mij redelijk onvervangbaar.
Ik heb het over het moment dat Bruce Dickinson weg ging bij Maiden.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:25 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat.
En bands als Maiden en AC/DC waren wel op een ander punt in hun carrière natuurlijk. Maiden verving een zanger die niet presteerde door drugsgebruik en net 3 jaar bij de band zat nadat ze door tig zangers heen waren gegaan.
|
AC/DC was net internationaal doorgebroken en had de wereld aan hun voeten. LP was eigenlijk (sorry dat ik het zeg) tanende. Het laatste album werd niet goed ontvangen, er begon wat gemor te onstaan over hun headlinerstatus op diverse festivals, en volgens mij kregen ze de Ziggo niet vol...
True true, zeker dat laatstequote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb het over het moment dat Bruce Dickinson weg ging bij Maiden.
AC/DC stond ook al wel een paar jaar aan de top. Juist het weg vallen van een front man zou dan een probleem vormen lijkt me.
Misschien is een nieuwe zanger met nieuwe inzichten juist wel heel positief voor de muziek van de band. Linkin Park is toch aan het afglijden. Misschien dat een andere zanger weer helpt om het wat op te stuwen.
Maar goed, dat is voor latere zorg. Voorlopig is het gewoon verschrikkelijk wat er gebeurd is.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:02 schreef Andromache het volgende:
Ik luister nu Meteora, ik vind het met elke toon erger worden.![]()
Afscheid van mijn 20'er jaren was al enkele jaren kalendergewijs zo maar dit komt hard binnen nu. Drie weken geleden stond ik me nog te vergapen aan de band. Drie weken geleden man.
![]()
![]()
Ik bedacht toen nog dat hij zo'n markante frontman is, naast Mike natuurlijk, zo kenmerkend. Ik keek graag naar hoe hij op het podium stond en interactie had met het publiek. Nee. Onvervangbaar.
Afscheid van mijn 20'er jaren was al enkele jaren kalendergewijs zo maar dit komt hard binnen nu. Drie weken geleden stond ik me nog te vergapen aan de band. Drie weken geleden man.
![]()
![]()
Ik bedacht toen nog dat hij zo'n markante frontman is, naast Mike natuurlijk, zo kenmerkend. Ik keek graag naar hoe hij op het podium stond en interactie had met het publiek. Nee. Onvervangbaar.
![]()
![]()
Dat misschien, ik zie een andere zanger niet schreeuwen zoals Chester.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Niemand kan de stem en de input van Chester vervangen. Ik denk ook niet dat ze dat zelf zouden willen. Ja, misschien als compleet andere band.
Dat lijkt me inderdaad nog het grootste probleem, die stem was wel zo kenmerkend voor de band, dat is niet meer te vervangen...quote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Niemand kan de stem en de input van Chester vervangen. Ik denk ook niet dat ze dat zelf zouden willen. Ja, misschien als compleet andere band.
Oh dat is hier inmiddels geen vloeken in de kerk meer hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:02 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien nog een beetje vroeg enzo maar er zijn echt tig betere zangers dan Chester.
* zichzelf uitlaat
Kan ook nog iddquote:Op vrijdag 21 juli 2017 15:56 schreef DaveDave09 het volgende:
Linkin park retireren en verder gaan op Fort Minor
Betere zangers wellicht, maar niet met dezelfde sound.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:02 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien nog een beetje vroeg enzo maar er zijn echt tig betere zangers dan Chester.
* zichzelf uitlaat
Het blijft bizar als je je in zo'n persoon probeert te verplaatsen, wat gaat er in zo'n hoofd om als je de beslissing inmiddels hebt genomen maar de rest onwetend is, de eenzaamheid, de berusting, het verdriet....quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:15 schreef metallicelmo het volgende:
Wat mij opviel bij het optreden in België drie weken geleden is dat hij echt in het publiek wel 3 of 4 nummers helemaal alleen heel intiem heeft gezongen wat best lang duurde en aan het eind als enige mega lang de tijd nam om op het podium afscheid te nemen.. zonde zeg, wat een icoon die man
Ja precies, ik zou graag een keertje daarboven een bakkie willen doen om eens te horen wat nou exact de reden was en of er echt niet een andere weg was geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft bizar als je je in zo'n persoon probeert te verplaatsen, wat gaat er in zo'n hoofd om als je de beslissing inmiddels hebt genomen maar de rest onwetend is, de eenzaamheid, de berusting, het verdriet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |