abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172574290
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:21 schreef Andromache het volgende:
Ik zie het niet gebeuren. Zo'n unieke stem... En zo veel teksten die uit de diepste krochten van Chesters psyche komen, zo enorm met hem verbonden....lijkt mij redelijk onvervangbaar.
Dat.

En bands als Maiden en AC/DC waren wel op een ander punt in hun carrière natuurlijk. Maiden verving een zanger die niet presteerde door drugsgebruik en net 3 jaar bij de band zat nadat ze door tig zangers heen waren gegaan.
|
AC/DC was net internationaal doorgebroken en had de wereld aan hun voeten. LP was eigenlijk (sorry dat ik het zeg) tanende. Het laatste album werd niet goed ontvangen, er begon wat gemor te onstaan over hun headlinerstatus op diverse festivals, en volgens mij kregen ze de Ziggo niet vol...
pi_172574627
Who cares if one more light goes out? Well I do
(she/her)
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:47:10 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172574800
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:25 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat.

En bands als Maiden en AC/DC waren wel op een ander punt in hun carrière natuurlijk. Maiden verving een zanger die niet presteerde door drugsgebruik en net 3 jaar bij de band zat nadat ze door tig zangers heen waren gegaan.
|
AC/DC was net internationaal doorgebroken en had de wereld aan hun voeten. LP was eigenlijk (sorry dat ik het zeg) tanende. Het laatste album werd niet goed ontvangen, er begon wat gemor te onstaan over hun headlinerstatus op diverse festivals, en volgens mij kregen ze de Ziggo niet vol...
Ik heb het over het moment dat Bruce Dickinson weg ging bij Maiden.
AC/DC stond ook al wel een paar jaar aan de top. Juist het weg vallen van een front man zou dan een probleem vormen lijkt me.

Misschien is een nieuwe zanger met nieuwe inzichten juist wel heel positief voor de muziek van de band. Linkin Park is toch aan het afglijden. Misschien dat een andere zanger weer helpt om het wat op te stuwen.

Maar goed, dat is voor latere zorg. Voorlopig is het gewoon verschrikkelijk wat er gebeurd is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 21 juli 2017 @ 15:02:59 #229
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172575193
Ik luister nu Meteora, ik vind het met elke toon erger worden. :'( :'( Afscheid van mijn 20'er jaren was al enkele jaren kalendergewijs zo maar dit komt hard binnen nu. Drie weken geleden stond ik me nog te vergapen aan de band. Drie weken geleden man. :'( :'( :'( Ik bedacht toen nog dat hij zo'n markante frontman is, naast Mike natuurlijk, zo kenmerkend. Ik keek graag naar hoe hij op het podium stond en interactie had met het publiek. Nee. Onvervangbaar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_172575320
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb het over het moment dat Bruce Dickinson weg ging bij Maiden.
AC/DC stond ook al wel een paar jaar aan de top. Juist het weg vallen van een front man zou dan een probleem vormen lijkt me.

Misschien is een nieuwe zanger met nieuwe inzichten juist wel heel positief voor de muziek van de band. Linkin Park is toch aan het afglijden. Misschien dat een andere zanger weer helpt om het wat op te stuwen.

Maar goed, dat is voor latere zorg. Voorlopig is het gewoon verschrikkelijk wat er gebeurd is.
True true, zeker dat laatste ;) het is gewoon niet te vergelijken. Zoveel bands die doorgegaan zijn, zoveel bands die gestopt zijn. Wat is wijsheid?
pi_172575321
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 15:02 schreef Andromache het volgende:
Ik luister nu Meteora, ik vind het met elke toon erger worden. :'( :'( Afscheid van mijn 20'er jaren was al enkele jaren kalendergewijs zo maar dit komt hard binnen nu. Drie weken geleden stond ik me nog te vergapen aan de band. Drie weken geleden man. :'( :'( :'( Ik bedacht toen nog dat hij zo'n markante frontman is, naast Mike natuurlijk, zo kenmerkend. Ik keek graag naar hoe hij op het podium stond en interactie had met het publiek. Nee. Onvervangbaar.
:*
  vrijdag 21 juli 2017 @ 15:23:06 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172575553
quote:
:*
  vrijdag 21 juli 2017 @ 15:25:52 #233
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172575613
En ik ben niet eens fan. Maar deze muziek was zo populair in 2000 en verder.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_172575734
Ik hoop dat als ze doorgaan het met een reeds bekende zanger(es) is, niet dat er een talentenjacht wordt geopend, dat vind ik zo sneu.
pi_172575795
Alsjeblieft zeg, sowieso uit eer voor de frontsinger niet doorgaan. Tenzij je de band een ander naampje geeft uiteraard, maar het lijkt mij emotioneel erg beladen voor die gasten...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172575931
Niemand kan de stem en de input van Chester vervangen. Ik denk ook niet dat ze dat zelf zouden willen. Ja, misschien als compleet andere band.
pi_172575938
quote:
  vrijdag 21 juli 2017 @ 15:54:27 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172576125
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Niemand kan de stem en de input van Chester vervangen. Ik denk ook niet dat ze dat zelf zouden willen. Ja, misschien als compleet andere band.
Dat misschien, ik zie een andere zanger niet schreeuwen zoals Chester. ;(
pi_172576156
Linkin park retireren en verder gaan op Fort Minor :Y
hhhhh
pi_172576286
Misschien nog een beetje vroeg enzo maar er zijn echt tig betere zangers dan Chester.

* zichzelf uitlaat
pi_172576349
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat lijkt me inderdaad nog het grootste probleem, die stem was wel zo kenmerkend voor de band, dat is niet meer te vervangen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172576467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:02 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien nog een beetje vroeg enzo maar er zijn echt tig betere zangers dan Chester.

* zichzelf uitlaat
Oh dat is hier inmiddels geen vloeken in de kerk meer hoor :D Er was al langer wat discussie over met name de live performance. Maar dan nog, hij hoorde wel bij LP, de teksten waren soms erg persoonlijk, en zie maar eens iemand die wél het oude én nieuwe werk live lekker 'over' krijgt...
  vrijdag 21 juli 2017 @ 16:12:55 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172576524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 15:56 schreef DaveDave09 het volgende:
Linkin park retireren en verder gaan op Fort Minor :Y
Kan ook nog idd
pi_172576563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:02 schreef Harmankardon het volgende:

* zichzelf uitlaat
Betere zangers wellicht, maar niet met dezelfde sound.
pi_172576590
Wat mij opviel bij het optreden in België drie weken geleden is dat hij echt in het publiek wel 3 of 4 nummers helemaal alleen heel intiem heeft gezongen wat best lang duurde en aan het eind als enige mega lang de tijd nam om op het podium afscheid te nemen.. zonde zeg, wat een icoon die man
pi_172576673
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:15 schreef metallicelmo het volgende:
Wat mij opviel bij het optreden in België drie weken geleden is dat hij echt in het publiek wel 3 of 4 nummers helemaal alleen heel intiem heeft gezongen wat best lang duurde en aan het eind als enige mega lang de tijd nam om op het podium afscheid te nemen.. zonde zeg, wat een icoon die man
Het blijft bizar als je je in zo'n persoon probeert te verplaatsen, wat gaat er in zo'n hoofd om als je de beslissing inmiddels hebt genomen maar de rest onwetend is, de eenzaamheid, de berusting, het verdriet....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172576746
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het blijft bizar als je je in zo'n persoon probeert te verplaatsen, wat gaat er in zo'n hoofd om als je de beslissing inmiddels hebt genomen maar de rest onwetend is, de eenzaamheid, de berusting, het verdriet....
Ja precies, ik zou graag een keertje daarboven een bakkie willen doen om eens te horen wat nou exact de reden was en of er echt niet een andere weg was geweest.
pi_172576854
Wel benieuwd naar zijn laatste show ja... binnenkort maar eens voor gaan zitten.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 16:27:29 #250
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_172576858
In The End staat nu op Spotify ook in de top50 meest geluisterd wereldwijd ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')