Ik begrijp niet hoe mensen de story zo objectief kunnen beoordelenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:38 schreef Smoofie het volgende:
Lvl 21 en twee werelden op 100%. Sooowww. Nog steeds vind ik de characters mehh btw. En story ook. Gameplay begint wel wat leuker te worden.
Ik vergelijk het met de immersion van de trilogie en de leukere characters. Maar dat is mijn mening. En de kett is echtquote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe mensen de story zo objectief kunnen beoordelen
Daarvoor "maak ik het teveel mee" ofzoiets
Ik bedoel iemand gaat naar de supermarkt. Dat is een kutverhaal, maar als je het zelf doet..tja. .
Het is meer dat het WEER een ancient civilisation betreft en WEER een kwaadaardig ras wat daar wat mee wil. Beetje lui schrijfwerk. Maar wellicht wordt dat beter verderopquote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met de immersion van de trilogie en de leukere characters. Maar dat is mijn mening. En de kett is echt. Alliance fleet zou ze kapot maken
Ja die vergelijking had ik al gemaakt. Ik zei het net de nieuwe star wars is, alles hefzelfde met alleen andere werelden en mensen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is meer dat het WEER een ancient civilisation betreft en WEER een kwaadaardig ras wat daar wat mee wil. Beetje lui schrijfwerk. Maar wellicht wordt dat beter verderop
Ja maar dat is toch logisch? Het is toch een mass effect game?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja die vergelijking had ik al gemaakt. Ik zei het net de nieuwe star wars is, alles hefzelfde met alleen andere werelden en mensen.
Dus? Dat betekent niet dat het weer hetzelfde soort verhaal moet zijn?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 19:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch logisch? Het is toch een mass effect game?
Bioware spellen hebben al sinds de eerste kotor hetzelfde schrijfwerk.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 18:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is meer dat het WEER een ancient civilisation betreft en WEER een kwaadaardig ras wat daar wat mee wil. Beetje lui schrijfwerk. Maar wellicht wordt dat beter verderop
Darkspawn voldoen ook aan die eisen volgens jou?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bioware spellen hebben al sinds de eerste kotor hetzelfde schrijfwerk.
Ik heb er zelf geen problemen mee hoor, why fix what isnt broken. Heb vanmiddag andromeda gekochtquote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Darkspawn voldoen ook aan die eisen volgens jou?
Meh, als ik die tabel zo lees kan je alles wel zo indelen, maakt niet uit of je willekeurige films neemt of twee Bioware games.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen problemen mee hoor, why fix what isnt broken. Heb vanmiddag andromeda gekocht
Maar inderdaad, de darkspawn zijn verhaaltechnisch niet anders dat de sith of de reapers. De formule van Bioware is al jaren bijna 100% hetzelfde.
[ afbeelding ]
KOTOR 2 genotquote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bioware spellen hebben al sinds de eerste kotor hetzelfde schrijfwerk.
Obsidian Entertainmentquote:
Ga je haar palen?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Peebee is geinig, leuke banter met haar op Eos
Peebee kun je fwb houden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Obsidian Entertainment![]()
Zwaar gerushed helaas. Had zoveel beter kunnen zijn.
[..]
Ga je haar palen?
quote:
Misschien maar ik heb kotor 2 zo vies vaak opnieuw gespeeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
Ga je haar palen?
Gezien alle kritiek erop ga ik ervan uit dat ze daar wel een optie voor maken of iig dat iemand het eruit mod.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 02:53 schreef bjorntju het volgende:
5 uur gespeeld en ben net pas op de Tempest aangekomen, ik vermaak mij wel
Die galaxymap is wel erg een mixed bag tho. Dat alles nu ook echt in 3D is en je ook vanuit je schip alles kan zien is erg gaaf, maar elke keer als je naar een planeet wilt moet je er ook echt fysiek naartoe vliegen en dat is vrij irritant, begrijp eerlijk gezegd niet waarom ze dat erin hebben gedaan. De eerste keer is leuk maar daarna had ik het wel al gezien...
Verkapt laadscherm.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 02:53 schreef bjorntju het volgende:
5 uur gespeeld en ben net pas op de Tempest aangekomen, ik vermaak mij wel
Die galaxymap is wel erg een mixed bag tho. Dat alles nu ook echt in 3D is en je ook vanuit je schip alles kan zien is erg gaaf, maar elke keer als je naar een planeet wilt moet je er ook echt fysiek naartoe vliegen en dat is vrij irritant, begrijp eerlijk gezegd niet waarom ze dat erin hebben gedaan. De eerste keer is leuk maar daarna had ik het wel al gezien...
Deze man weet. 10 keer van begin tot einde doorgespeeld.quote:
Daar moet ik jou dan ook wel gelijk in geven, het had inderdaad zoveel beter kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Had ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Peebee is geinig, leuke banter met haar op Eos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |