abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 24 maart 2017 @ 15:59:36 #61
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_169746468
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:07 schreef DieselTank het volgende:
Lease _O_

_O_ Volgas weg met koude motor _O_
_O_ Geen zorgen mbt onderhoudskosten _O_
_O_ Banden mogen iets sneller slijten _O_
_O_ Altijd gas bij geven op de uitvoegstrook _O_
_O_ CC op 140 en met flitsmeister aan 150 _O_
_O_ _O_ Tankpas _O_ _O_
_O_ Je bent blits met je nieuwe bak _O_

En nee, ik heb geen leasewagen ;(
Voor elk deukje krasje eigen risico
banden worden alleen vervangen indien minder dan wettelijk minimum (en dan geen keuze)
Bijtelling (zonder bijtelling en standaard reiskostenvergoeding kun je prima jong-tweedehands rijden en geld overhouden)
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  Moderator vrijdag 24 maart 2017 @ 16:34:00 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_169747078
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:07 schreef DieselTank het volgende:
Lease _O_

_O_ Volgas weg met koude motor _O_
_O_ Geen zorgen mbt onderhoudskosten _O_
_O_ Banden mogen iets sneller slijten _O_
_O_ Altijd gas bij geven op de uitvoegstrook _O_
_O_ CC op 140 en met flitsmeister aan 150 _O_
_O_ _O_ Tankpas _O_ _O_
_O_ Je bent blits met je nieuwe bak _O_

En nee, ik heb geen leasewagen ;(
Leaserijden _O_
Breitling - Instruments for Professionals
pi_169759336
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:59 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Voor elk deukje krasje eigen risico
banden worden alleen vervangen indien minder dan wettelijk minimum (en dan geen keuze)
Bijtelling (zonder bijtelling en standaard reiskostenvergoeding kun je prima jong-tweedehands rijden en geld overhouden)
Ligt er ook een beetje aan welke leasemaatschappij.

Verder heb je binnen 3 minuten de banden van de aangedreven assen kaal hoor. das geen probleem.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 01:05:02 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169759607
registreer om deze reclame te verbergen
Ligt helemaal aan de situatie. Heb je al een auto thuis? Heb je een 2e auto nodig? Wat kost die leaseauto per maand? Moet je bijlappen voor die auto als je besluit het bedrijf te verlaten? Hoeveel rij je prive? Hoeveel is de mobiliteitsvergoeding? Etc etc.

Geen eenduidig antwoord op te geven dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door leolinedance op 25-03-2017 01:10:17 ]
  zaterdag 25 maart 2017 @ 01:08:36 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169759652
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:59 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Voor elk deukje krasje eigen risico
banden worden alleen vervangen indien minder dan wettelijk minimum (en dan geen keuze)
Bijtelling (zonder bijtelling en standaard reiskostenvergoeding kun je prima jong-tweedehands rijden en geld overhouden)
Bullshit. Ik heb geen eigen risico en van de bijtelling kun je nog niet bijna een jong gebruikte gelijkwaardige auto rijden, zeker als je wat privekilometers maakt.

Ik heb het uitgerekend voor een doorsnee Passat. Dat kost je prive minimaal 200 euro meer per maand. Vergeet vooral de afschrijving niet.
pi_169759783
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bullshit. Ik heb geen eigen risico en van de bijtelling kun je nog niet bijna een jong gebruikte gelijkwaardige auto rijden, zeker als je wat privekilometers maakt.

Ik heb het uitgerekend voor een doorsnee Passat. Dat kost je prive minimaal 200 euro meer per maand. Vergeet vooral de afschrijving niet.
Houdt je ook rekening mee met restwaarde en dergelijken?? Hoe kan je het eigenlijk vergelijken? heel veel rekenen toch :D
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 01:30:10 #67
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169759875
registreer om deze reclame te verbergen
dikke bmw gaat het worden
2 benen uit het raampje.. 1 hand aan stuur.. stok op gaspedaal
gewoon toeteren door wijk mang
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169759880
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:08 schreef leolinedance het volgende:

Bullshit. Ik heb geen eigen risico en van de bijtelling kun je nog niet bijna een jong gebruikte gelijkwaardige auto rijden, zeker als je wat privekilometers maakt.

Ik heb het uitgerekend voor een doorsnee Passat. Dat kost je prive minimaal 200 euro meer per maand. Vergeet vooral de afschrijving niet.
Maar als je een iets oudere gebruikte auto koopt, dan ben je goedkoper uit dan lease.

De vraag die je jezelf moet stellen is:" Ga ik prive exact zo'n auto kopen?".

Ik weet zeker dat ik dat niet zou doen. Zou er niet eens over hoeven nadenken.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 01:35:20 #69
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169759927
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:30 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Maar als je een iets oudere gebruikte auto koopt, dan ben je goedkoper uit dan lease.

De vraag die je jezelf moet stellen is:" Ga ik prive exact zo'n auto kopen?".

Ik weet zeker dat ik dat niet zou doen. Zou er niet eens over hoeven nadenken.
oudere auto's zijn minder schoon vaak, en verbruiken meer brandstof, kans groter dat er iets aan stuk gaat en daarna is het vaak ook geen porum
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169759988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:35 schreef Onnoman het volgende:

Oudere auto's zijn minder schoon vaak, en verbruiken meer brandstof, kans groter dat er iets aan stuk gaat
We hebben 'ouder' nog niet gedefinieerd. Wat vind jij 'ouder'?

quote:
en daarna is het vaak ook geen porum
Dat klopt. Ik denk dat mensen anders naar je kijken als je met een 10 jaar oude V70 voor komt rijden in plaats van een nieuwe Dacia.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
  zaterdag 25 maart 2017 @ 01:46:06 #71
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169760019
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:42 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

We hebben 'ouder' nog niet gedefinieerd. Wat vind jij 'ouder'?

[..]

Dat klopt. Ik denk dat mensen anders naar je kijken als je met een 10 jaar oude V70 voor komt rijden in plaats van een nieuwe Dacia.
ford mustang
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169760041
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:46 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ford mustang
Is toch niet zo oud? :)

57917_ford_mustang_gt_500_pakiet_shelby.jpg
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_169761052
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:30 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Maar als je een iets oudere gebruikte auto koopt, dan ben je goedkoper uit dan lease.

De vraag die je jezelf moet stellen is:" Ga ik prive exact zo'n auto kopen?".

Ik weet zeker dat ik dat niet zou doen. Zou er niet eens over hoeven nadenken.
Dit. Bovendien hangt de rekensom nogal af welk deel van het maandelijks leasebudget wordt omgezet in extra salaris en/of mobiliteitsvergoeding wanneer je kiest voor eigen vervoer.

Alleen de bijtelling kun je amper een 15 jaar oud barrel van rijden. Maar als je werkgever de 500-600 euro die de Passat per maand minimaal kost doorgeeft aan de werknemer, deels belastingvrij, er geen 22% bijtelling betaald hoeft te worden (netto ruim 300 euro per maand voor de werknemer) dan heb je als werknemer onderaan de streep een stijging van je maandelijks budget van 700 euro of meer.

Daar kun je echt wel een leuke jonge tweedehands auto van rijden.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:05:41 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169761139
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:30 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Maar als je een iets oudere gebruikte auto koopt, dan ben je goedkoper uit dan lease.
Ligt er maar net aan wat voor auto je least en koopt, hoeveel km's je maakt en wat de voorwaarden van je werkgever zijn. Je moet niet een nieuwe lease Audi A4 gaan vergelijken met een 15 jaar oude VW Polo.

quote:
De vraag die je jezelf moet stellen is:" Ga ik prive exact zo'n auto kopen?".

Ik weet zeker dat ik dat niet zou doen. Zou er niet eens over hoeven nadenken.
Je kunt het ook omdraaien, lease een auto uit de klasse die je ook privé zou kunnen kopen. Dan ben je nagenoeg altijd goedkoper uit, of je werkgever moet een hele hoge eigen bijdrage vragen.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:12:19 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169761207
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:19 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Houdt je ook rekening mee met restwaarde en dergelijken?? Hoe kan je het eigenlijk vergelijken? heel veel rekenen toch :D
Uiteraard. Gewoon alle kosten voor een prive auto optellen (verzekering, belasting, pechdienst, brandstof, onderhoud, winterbanden, afschrijving etc.).

Daar zet je de kosten van de leaseauto tegenover. Dat is eenvoudig uit te rekenen als je de cataloguswaarde en het bijtellingspercentage weet.

Ik heb de rekensom overigens gemaakt omdat ik een aanbieding voor een andere baan had liggen. Hier zou ik geen leaseauto krijgen. Dan moet je dus al signifikant meer gaan verdienen om dat te compenseren. Bij mij kon het dan ook niet uit en ben ik niet vertrokken.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:21:23 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169761290
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 07:54 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Bovendien hangt de rekensom nogal af welk deel van het maandelijks leasebudget wordt omgezet in extra salaris en/of mobiliteitsvergoeding wanneer je kiest voor eigen vervoer.

Alleen de bijtelling kun je amper een 15 jaar oud barrel van rijden. Maar als je werkgever de 500-600 euro die de Passat per maand minimaal kost doorgeeft aan de werknemer, deels belastingvrij, er geen 22% bijtelling betaald hoeft te worden (netto ruim 300 euro per maand voor de werknemer) dan heb je als werknemer onderaan de streep een stijging van je maandelijks budget van 700 euro of meer.

Daar kun je echt wel een leuke jonge tweedehands auto van rijden.
Eens. Maar als je die bijvoorbeeld 700euro per maand opmaakt aan een 2e hands auto is je voordeel compleet weg. En dan rijd je een 2e hands auto met alle risico's van dien.

Zoals eerder gezegd, het is allemaal mogelijk maar waarom zou je het doen? Als je besluit niet te gaan leasen om daarmee geld te besparen moet je een goedkoop barrel gaan rijden (als je werkgever dat toestaat), anders heeft het geen zin.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:34:23 #77
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169761414
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 14:07 schreef DieselTank het volgende:
Lease _O_

En nee, ik heb geen leasewagen ;(
Gelukkig niet
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:42:14 #78
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169761446
Ik zou ook de lease auto pakken. Geeft je toch heel veel vrijheid voor die paar 100.-
Enne als je geen auto vd zaak hebt is je bruto inkomen een stuk hoger betaal je dan daarover niet meer inkomstenbelasting ook? M.a.w. je moet dan je privé auto van je belaste inkomen betalen?
  zaterdag 25 maart 2017 @ 09:10:16 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169761654
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
Enne als je geen auto vd zaak hebt is je bruto inkomen een stuk hoger
Dat is maar de vraag. In accountmanager achtige functies is een leaseauto vaak verplicht. Zelfs als je deze niet privé rijdt kost deze de werkgever geld.

Als ik alle kosten van mijn leaseauto voor de zaak als loon kon krijgen ging ie er vandaag nog uit. Dan zou mijn loon 1500 euro stijgen ofzo :D
pi_169783586
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:05 schreef leolinedance het volgende:

Je kunt het ook omdraaien, lease een auto uit de klasse die je ook privé zou kunnen kopen. Dan ben je nagenoeg altijd goedkoper uit, of je werkgever moet een hele hoge eigen bijdrage vragen.
Bij de meesten van mijn kennissen worden er echt wel restricties aan het leasebudget gehangen door hun werkgever. Dus die komen allemaal niet verder dan een of ander dertien-in-een-dozijn doorsnee hok. Da's niks voor mij.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_169786294
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Eens. Maar als je die bijvoorbeeld 700euro per maand opmaakt aan een 2e hands auto is je voordeel compleet weg. En dan rijd je een 2e hands auto met alle risico's van dien.

Zoals eerder gezegd, het is allemaal mogelijk maar waarom zou je het doen? Als je besluit niet te gaan leasen om daarmee geld te besparen moet je een goedkoop barrel gaan rijden (als je werkgever dat toestaat), anders heeft het geen zin.
Nogmaals, geld is maar 1 van de factoren.

Als je geen ruk om auto's geeft en graag een moderne auto rijdt met weinig risico, ga dan vooral leasen. Of als je wel wat om auto's geeft en toevallig een werkgever hebt waar je vrije keuze hebt mbt de auto.

Maar meestal is de keuze niet zo groot. Bijvoorbeeld verplicht een A-label eco hok, terwijl je wel graag met je gezin met caravan elk jaar de Alpen of Pyreneeën over wil of een dochter met een paard hebt is geen aanrader.

Of gewoon iets lekker sportiefs willen rijden wat niet past in het zogenaamd groene imago wat de werkgever wenst.

Of voor je hobby / hobby van je kinderen een enorme laadruimte willen. Of een 7-zitter wensen (die buiten je leasebudget valt) omdat je samengestelde gezin om het weekend 5 kinderen telt.

En zo kan ik nog 1001 redenen bedenken, los van de kosten onderaan de streep, om geen lease te kiezen.
  zondag 26 maart 2017 @ 22:35:56 #82
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169802776
quote:
1s.gif Op zondag 26 maart 2017 10:41 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Nogmaals, geld is maar 1 van de factoren.

Als je geen ruk om auto's geeft en graag een moderne auto rijdt met weinig risico, ga dan vooral leasen. Of als je wel wat om auto's geeft en toevallig een werkgever hebt waar je vrije keuze hebt mbt de auto.

Maar meestal is de keuze niet zo groot. Bijvoorbeeld verplicht een A-label eco hok, terwijl je wel graag met je gezin met caravan elk jaar de Alpen of Pyreneeën over wil of een dochter met een paard hebt is geen aanrader.
Veel leaserijders gebruiken de auto hoofdzakelijk voor hun werk. Daarom krijgen ze ook een auto van de zaak. Werkgevers accepteren het lang niet altijd niet als je al je zakelijke ritjes met je prive auto gaat declareren terwijl je een leaseauto had kunnen hebben.

quote:
Of gewoon iets lekker sportiefs willen rijden wat niet past in het zogenaamd groene imago wat de werkgever wenst.
Je rijdt erin rond voor je werkgever. Ik vind het niet meer dan normaal dat er een bepaalde norm wordt gesteld door de werkgever. Zie jij een accountmanager al in een oude gepimpte Golf GTI klanten bezoeken _O-

quote:
Of voor je hobby / hobby van je kinderen een enorme laadruimte willen. Of een 7-zitter wensen (die buiten je leasebudget valt) omdat je samengestelde gezin om het weekend 5 kinderen telt.
Dan koop je die toch gewoon privè erbij?

quote:
En zo kan ik nog 1001 redenen bedenken, los van de kosten onderaan de streep, om geen lease te kiezen.
Ik zou lekker leasen zonder bijtelling en die sportauto/zeecontainer/whatever prive erbij kopen.

Of je moet heel weinig zakelijke kilometers maken, privé autowensen hebben die matchen met het bedrijfsbeleid en de werkgever is bereid alle (of in ieder geval een groot deel) van de leasekosten als salaris uit te keren.
pi_169807487
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Je rijdt erin rond voor je werkgever. Ik vind het niet meer dan normaal dat er een bepaalde norm wordt gesteld door de werkgever. Zie jij een accountmanager al in een oude gepimpte Golf GTI klanten bezoeken _O-
Ik snap absoluut wat je bedoelt, maar eigenlijk is het te krom voor woorden. Je smaak in auto's zegt toch niets over hoe goed je je werk doet?
Schip ahoy!
  maandag 27 maart 2017 @ 09:31:06 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169808161
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 07:49 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ik snap absoluut wat je bedoelt, maar eigenlijk is het te krom voor woorden. Je smaak in auto's zegt toch niets over hoe goed je je werk doet?
Klopt maar het zegt wel iets over de uitstraling van het bedrijf. Wij reden vroeger ook met de prive auto stad en land af. Een collega van mij reed in een 20 jaar oude Corsa met 300k op de teller :')
pi_169812464
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 22:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je rijdt erin rond voor je werkgever. Ik vind het niet meer dan normaal dat er een bepaalde norm wordt gesteld door de werkgever. Zie jij een accountmanager al in een oude gepimpte Golf GTI klanten bezoeken _O-
Ik heb eigenlijk bijna nooit dat een klant mijn leaseauto ziet. Je staat vaak toch ergens op een parkeerterrein tussen tig auto's en ontmoet je klant pas binnen. Denk dat het qua representativiteit niet heel veel boeit wat voor auto je rijdt.
pi_169812788
Toen ik zelf mocht gaan leasen heb ik overigens ook wel even het rekensommetje gemaakt. Ik had nl. zelf een mooie prive-auto die ik wel zou willen houden. Uiteindelijk heb ik die toch maar weggedaan, omdat een nieuwe auto met onbeperkte tankpas ook wel erg aantrekkelijk is. En met 14% bijtelling kon het ook makkelijk uit.

Alternatief was om de leaseauto alleen zakelijk te rijden. Echter moet je dan constant je kilometerstanden bijhouden voor de belastingdienst. Lijkt me erg omslachtig. En ik vind het ook wel bezwaarlijk dat je dan ook nooit even via een omweg naar huis kan (even langs familie of een winkel oid), omdat je dan al snel over je maximale prive-kilometers gaat.

Waar ik toen nog even aan zat te denken is om een goedkope leaseauto te nemen die ik ook prive gebruik (Polo oid) en mijn prive-auto dan ook te houden voor de fun. Echter ben je dan dief van je eigen portemonnee als je daarmee gaat rijden, omdat je dan zelf de benzine betaalt en met de leaseauto niet. In de praktijk zou mijn prive-auto dan alleen maar voor de deur staan :') Nadeel van een goedkope leaseauto is ook nog eens dat je veel kilometers maakt in een kleine/slechtzittende stoel van een Polo en met weinig vermogen. Daar wordt het autorijden ook niet leuker op.

Kortom, gekozen voor een fatsoenlijke leaseauto met prive-gebruik. En ik benut de tankpas ook optimaal, Laatste jaren nooit meer met de trein geweest ;)
pi_169822832
Ik reed in een 4 jaar oude Audi A3, 35000km woon-werk en 20000km privé. Wegenbelasting en verzekering samen was al 250 euro, onderhoud zo'n 130 euro gemiddeld. Per maand dus zo'n 4600km, kost ook 290 liter diesel á 1,15 de liter gemiddeld destijds. Dat is dus nog eens 350 euro per maand. Die samen was dus 710 euro per maand kosten. Dan kreeg ik 19ct/km, bij rond 2900 km dus zo'n 550 euro. De afschrijving kostte me achteraf zo'n 8ct/km, dus nog eens 370 euro. Ik had dus 1080 per maand aan kosten en 550 euro kilometergeld. Je snapt wel dat ik me nu kapot lach om de 290 euro bijtelling die ik nu heb hè? 340 euro netto extra, en qua vervoermiddel ben ik er zeer zeker niet op achteruit gegaan, ook al was die A3 ook bepaald geen kale uitvoering. Alleen wat pk's in moeten leveren, maar die gebruikte ik toch al amper.
Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_169822964
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef leolinedance het volgende:
Klopt maar het zegt wel iets over de uitstraling van het bedrijf. Wij reden vroeger ook met de prive auto stad en land af. Een collega van mij reed in een 20 jaar oude Corsa met 300k op de teller :')
Ook dat hoeft niet per se iets te zeggen. Het zou me geen ruk interesseren of iemand in een oude Corsa aankomt of een nieuwe BMW. Ik vind het veel belangrijker hoe ie z'n werk doet. Hoewel ik ook wel snap dat een beetje representativiteit wel prettig is. Maar daar zegt rijstijl soms meer over dan de auto. Iemand die z'n Polo slowmotion compleet aftrapt op kosten van de baas scoort bij mij meer minpunten die iemand met een 530d die netjes rijdt.
Schip ahoy!
  vrijdag 31 maart 2017 @ 16:58:26 #89
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169907996
Zo, afgelopen week een proefritje gemaakt in de volgende auto's

• Audi A1 en Audi A3
• Ford Fiesta en Ford Focus
• Volvo V40
• BMW 2

de winnaar is duidelijk de audi A3.. wat een fijne auto is dat zeg
als tweede vind ik de Vovlo V40 daarna toch wel het fijnste i.c.m. Ford Focus
BMW 2 is zeker geen onaangename auto om in te rijden.. die is in 6 seconden op de 100

Ford Fiesta en Audi A1 zijn ook heel fijn eigenlijk..

maar die A3 dat was wel echt een koning op de weg hoor.. jeetje
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169908681
Je begrijpt wel dat het prijsverschil in de lease tussen een 214 en eentje die in 6s naar 100 sprint wel flink zal zijn.
.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')