abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:01:41 #1
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169694395
quote:
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
pi_169694618
Het houd niet op, niet vanzelf.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_169694902
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:41 schreef Sander166 het volgende:
- Braddie zoekt geen werk en gaat pas werken als hem een leuke baan wordt aangeboden
Gadverdamma Braad, wat een kutinstelling :r
  woensdag 22 maart 2017 @ 10:28:07 #4
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_169694929
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Zo iemand verdient zijn uitkering niet. Geef maar aan iemand die vanwege ziekte daadwerkelijk niet kan werken, niet omdat de persoon in kwestie dik en lui is.
pi_169695421
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het is nou niet alsof we dat nog niet wisten. Hij heeft een luxe positie en zolang die positie niet veranderd zal hij ook niet werken.

Wat voor fulltime functies zou hij nou kunnen vervullen? In theorie zat, maar in de praktijk zal hij het nooit langer dan twee weken volhouden. En dan ben ik nog positief
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:01:29 #6
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_169695484
Ook dit gaat uitsterven. Het is gewoon een nieuwe hype. Mensen ontdekken dat, sinds er met Youtube geld te verdienen valt, hierdoor een manier ontstaat waarmee je je brood kan verdienen. Een aantal mensen (die dit veelal al deden voordat het om geld ging) zijn hier groot mee geworden en rijk.

Nu zie je, dat voor de tieners, vloggers de nieuwe popsterren zijn en dat willen ze ook. En wat blijkt, dit kan je ook gewoon zelf doen vanuit je kont dus plant dit zich voort alsof het konijntjes zijn. Maar net zo snel als zo een hype komt, gaat dit ook verdwijnen. Mensen gaan inzien dat de hoeveelheid die hier van kan leven klein is. En zelfs voor hun wordt het moeilijk, want het is lasting creatief genoeg te zijn om leuke dingen te blijven filmen. De gemiddelde persoon heeft nou eenmaal niet een boeiend genoeg leven om elke dag 30 minuten leuk van te filmen.
Op naar de volgende hype!
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 11:11:25 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_169695609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:01 schreef oganesson het volgende:
Ook dit gaat uitsterven. Het is gewoon een nieuwe hype. Mensen ontdekken dat, sinds er met Youtube geld te verdienen valt, hierdoor een manier ontstaat waarmee je je brood kan verdienen. Een aantal mensen (die dit veelal al deden voordat het om geld ging) zijn hier groot mee geworden en rijk.

Nu zie je, dat voor de tieners, vloggers de nieuwe popsterren zijn en dat willen ze ook. En wat blijkt, dit kan je ook gewoon zelf doen vanuit je kont dus plant dit zich voort alsof het konijntjes zijn. Maar net zo snel als zo een hype komt, gaat dit ook verdwijnen. Mensen gaan inzien dat de hoeveelheid die hier van kan leven klein is. En zelfs voor hun wordt het moeilijk, want het is lasting creatief genoeg te zijn om leuke dingen te blijven filmen. De gemiddelde persoon heeft nou eenmaal niet een boeiend genoeg leven om elke dag 30 minuten leuk van te filmen.
Op naar de volgende hype!
Dat dacht ik bijv. ook van die Enzo Knol gast, maar die houdt het ook maar vol op de een of andere manier.... :{

Anyway, verder wel eens met deze stelling. En ik denk dat je in eerste instantie je kanaal gewoon moet zien als een soort creatief dagboek. Gewoon video's maken die jij leuk vind om te maken en niet met een attitude in de zin van, ik ga hier dikke centen mee verdienen.
pi_169695642
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:55 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het is nou niet alsof we dat nog niet wisten. Hij heeft een luxe positie en zolang die positie niet veranderd zal hij ook niet werken.

Wat voor fulltime functies zou hij nou kunnen vervullen? In theorie zat, maar in de praktijk zal hij het nooit langer dan twee weken volhouden. En dan ben ik nog positief
We wisten het allemaal al, maar het roept gewoon een gevoel van walging en afkeer bij me op als ik hem weer eens dat soort uitspraken hoor doen.

Gadver, gewoon gadver. Een uitvreter is het, en niet meer.

Zo, dat moest ik even kwijt :7
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:18:28 #9
422610 Barrah
pi_169695735
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:28 schreef foknerd het volgende:

[..]

Zo iemand verdient zijn uitkering niet. Geef maar aan iemand die vanwege ziekte daadwerkelijk niet kan werken, niet omdat de persoon in kwestie dik en lui is.
Met dit soort uitspraken houdt hij types als Mapima, Ambertje en Sarcast op scherp en daarmee dit topic levend.

Je uitkering op het spel zetten in ruil voor wat aandacht :')
  woensdag 22 maart 2017 @ 11:54:48 #10
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_169696358
quote:
12s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dat dacht ik bijv. ook van die Enzo Knol gast, maar die houdt het ook maar vol op de een of andere manier.... :{

Anyway, verder wel eens met deze stelling. En ik denk dat je in eerste instantie je kanaal gewoon moet zien als een soort creatief dagboek. Gewoon video's maken die jij leuk vind om te maken en niet met een attitude in de zin van, ik ga hier dikke centen mee verdienen.
Als je dit financieel opzet wordt het niets. Dan valt het tegen na een half jaar en ben je je motivatie kwijt. Vind je dit leuk dan kan het wel wat worden.
Wel valt het me op dat de fimpjes (dit is niet zo zeer voor vloggers meer voor youtubers) steeds heftiger moeten, origineler, erger. En ik vraag me af waar dit naartoe leidt.

Toch vind ik het verder wel een logisch medium, het wordt een soort door reclameopbrengsten gefinancierde Netflix. Als de TV wereld er niet op inspeelt gaan er in ieder geval zenders verdwijnen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:21:11 #11
422610 Barrah
pi_169696792
Preview van verhuisvlog staat online:

Dit nieuwe keukenwonder gaat Braadslee in zijn nieuwe crib in leven houden:

"The healthier alternative for low fat cooking" :')

Lees: allen maar tosti's en hamburgers eten.
pi_169697281
Nou bradder hierbij bied ik je aan om bij ons te komen werken. Als je zou komen (kans is wrs 99,999999% dat het niet gaat gebeuren) behandelen we je als een doorsnee stageloper qua werkzaamheden. Het is niet helemaal is jouw sector maar ik weet wel dat de kilos er dan vanaf vliegen (Mits je niet in de pauzes mee eet met de frituur :') )

Gewoon voor 2 weekjes meewerken samen met de andere, gewoon wat ervaring op doen.

Niet dat je na die 2 weken nog welkom bent aangezien we niet echt veel kansen in je zien maar je bent welkom. (Als ik terug ben in Nederland overigens)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_169697286
Prachtige thumbnail weer :')
pi_169697298
Ik word altijd wel een beetje opgewonden wanneer hij zonder bril en met gekamde haartje in zo'n pose op bed ligt. :@
pi_169697350
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:54 schreef oganesson het volgende:

[..]

Als je dit financieel opzet wordt het niets. Dan valt het tegen na een half jaar en ben je je motivatie kwijt. Vind je dit leuk dan kan het wel wat worden.
Wel valt het me op dat de fimpjes (dit is niet zo zeer voor vloggers meer voor youtubers) steeds heftiger moeten, origineler, erger. En ik vraag me af waar dit naartoe leidt.

Toch vind ik het verder wel een logisch medium, het wordt een soort door reclameopbrengsten gefinancierde Netflix. Als de TV wereld er niet op inspeelt gaan er in ieder geval zenders verdwijnen.
Eerst waren er de amerikaanse prank videos met een slang op de weg etc maar toen sloeg dat daar een beetje qua heftigheid en echtheid door en dat gebeurde dus ook in nederland. Met videos van armoowasright (constant nepvechten etc) en mensen uitschelden in de trein en een ander ging melkpoeder over chinezen gooien of currysaus jatten bij de chinees :') triest
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_169697361
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Prachtige thumbnail weer :')
haar in de krul 8-)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  woensdag 22 maart 2017 @ 12:54:55 #17
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_169697451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:46 schreef Rectum het volgende:
Ik word altijd wel een beetje opgewonden wanneer hij zonder bril en met gekamde haartje in zo'n pose op bed ligt. :@
leuk
  Forum Admin woensdag 22 maart 2017 @ 12:56:32 #18
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169697479
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:46 schreef DieselTank het volgende:
Nou bradder hierbij bied ik je aan om bij ons te komen werken. Als je zou komen (kans is wrs 99,999999% dat het niet gaat gebeuren) behandelen we je als een doorsnee stageloper qua werkzaamheden. Het is niet helemaal is jouw sector maar ik weet wel dat de kilos er dan vanaf vliegen (Mits je niet in de pauzes mee eet met de frituur :') )

Gewoon voor 2 weekjes meewerken samen met de andere, gewoon wat ervaring op doen.

Niet dat je na die 2 weken nog welkom bent aangezien we niet echt veel kansen in je zien maar je bent welkom. (Als ik terug ben in Nederland overigens)
Nou ben ik heel benieuwd wat jij doet
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169697870
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nou ben ik heel benieuwd wat jij doet
Student en werkend in de kas/tuinbouw
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Forum Admin woensdag 22 maart 2017 @ 13:17:46 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169697894
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:16 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Student en werkend in de kas/tuinbouw
Hard en eerlijk werk. Niks voor braad dus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 22 maart 2017 @ 13:20:22 #21
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_169697950
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:49 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Eerst waren er de amerikaanse prank videos met een slang op de weg etc maar toen sloeg dat daar een beetje qua heftigheid en echtheid door en dat gebeurde dus ook in nederland. Met videos van armoowasright (constant nepvechten etc) en mensen uitschelden in de trein en een ander ging melkpoeder over chinezen gooien of currysaus jatten bij de chinees :') triest
Ja als er niet iets komt van "met dit of geweld mogen geen inkomsten verhaald worden" gaat het flink escaleren...
pi_169697974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:21 schreef Barrah het volgende:

Dit nieuwe keukenwonder gaat Braadslee in zijn nieuwe crib in leven houden:
[ afbeelding ]

"The healthier alternative for low fat cooking" :')

Lees: allen maar tosti's en hamburgers eten.
Dat zal lekker gaan ruiken in zo'n klein hok.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 22 maart 2017 @ 13:26:02 #23
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169698055
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:21 schreef Barrah het volgende:

Waar slaat dat filmpje nou weer op :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169698612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:26 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Waar slaat dat filmpje nou weer op :')
Door de uitspraken in het vorige topic voelde Braad zich genoodzaakt te bewijzen dat hij echt gaat verhuizen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 14:02:21 #25
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169698704
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:58 schreef Rectum het volgende:

[..]

Door de uitspraken in het vorige topic voelde Braad zich genoodzaakt te bewijzen dat hij echt gaat verhuizen.
Hehe :P
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')