abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 maart 2017 @ 10:41:54 #126
163650 Greys
pi_169718055
Heb wéér even alles geluisterd uit de 2e semi en Og3ne gaat met twee vingers in alledrie de neuzen de finale halen. "Met dit stomme lied?" Ja met dit stomme lied. Echt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169718160
quote:
3s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:41 schreef Greys het volgende:
Heb wéér even alles geluisterd uit de 2e semi en Og3ne gaat met twee vingers in alledrie de neuzen de finale halen. "Met dit stomme lied?" Ja met dit stomme lied. Echt.
Ik ben er nog steeds niet zeker van.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2017 @ 10:49:23 #128
43556 miss_dynastie
pi_169718183
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds niet zeker van.
Idem. Tenzij er nog een deelnemer (of zes) wordt uitgesloten door de Oekraïne :+
  ESF Reporter donderdag 23 maart 2017 @ 10:56:44 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_169718314
Ik ben er juist bijna zeker van dat ze het niet halen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 maart 2017 @ 11:08:44 #130
163650 Greys
pi_169718494
De zeer goede live zang gaat op de avond zelf opvallen en de doorslag geven.

(En ondanks het Toppersregisseur verhaal denk ik dat de staging goed gaat komen.)

Ja. Ondanks mijn eigen aversie ben ik ervan overtuigd dat ze tijdens de repetities een Common Linnetsje gaan pullen en omhoog knallen in de polls. Tweede in de finale gaat hem echt niet worden denk ik maar finale halen echt wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 maart 2017 @ 11:10:25 #131
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169718521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Idem. Tenzij er nog een deelnemer (of zes) wordt uitgesloten door de Oekraïne :+
Met dat referendum van ons in het achterhoofd moeten we maar niet al te hard hopen dat Oekraïne meerdere landen gaat uitsluiten. Just sayin'. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_169718747
Laat ik dan maar met een positief bericht komen :). Nederland is gestegen bij de bookies! Jawel, van een 28e naar een 22e plek :P
pi_169718992
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:08 schreef Greys het volgende:
De zeer goede live zang gaat op de avond zelf opvallen en de doorslag geven.

(En ondanks het Toppersregisseur verhaal denk ik dat de staging goed gaat komen.)

Ja. Ondanks mijn eigen aversie ben ik ervan overtuigd dat ze tijdens de repetities een Common Linnetsje gaan pullen en omhoog knallen in de polls. Tweede in de finale gaat hem echt niet worden denk ik maar finale halen echt wel.
Het gaat in eerste instantie om het liedje, en dat blijft bij elke act en uitvoering slecht. Ze zouden best op de valreep door kunnen gaan, maar dat zou echt een knappe prestatie zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_169719201
Ik vind dit best een mooie uitvoering. Om eerlijk te zijn, als ik de Zweedse of Belgische inzending luister, hoor ik toch liever dit. Hier zit nog iets van emotie in.

pi_169719363
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:08 schreef Greys het volgende:
De zeer goede live zang gaat op de avond zelf opvallen en de doorslag geven.

(En ondanks het Toppersregisseur verhaal denk ik dat de staging goed gaat komen.)

Ja. Ondanks mijn eigen aversie ben ik ervan overtuigd dat ze tijdens de repetities een Common Linnetsje gaan pullen en omhoog knallen in de polls. Tweede in de finale gaat hem echt niet worden denk ik maar finale halen echt wel.
Het heeft wel de potentie om live een boost te krijgen, ik hoop voor de dames dat Europa iets beter door dat klinische heen kan luisteren dan ik :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 maart 2017 @ 12:25:33 #136
163650 Greys
pi_169719908
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het gaat in eerste instantie om het liedje, en dat blijft bij elke act en uitvoering slecht. Ze zouden best op de valreep door kunnen gaan, maar dat zou echt een knappe prestatie zijn.
Ik denk dat veel mensen zo onder de indruk zijn van dat driestemmige dat ze amper nog horen dat het lied zelf niet echt goed is.

Plus daarbij Het Zielig Verhaal.
Plus ze zingen live niet één noot vals.
Plus een beetje knappe staging met licht en donker.

Ja hoor, dat lukt.

(En als ík dat al denk... :o )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 maart 2017 @ 12:26:38 #137
163650 Greys
pi_169719926
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:49 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind dit best een mooie uitvoering. Om eerlijk te zijn, als ik de Zweedse of Belgische inzending luister, hoor ik toch liever dit. Hier zit nog iets van emotie in.

Straks na het werk even luisteren ^O^

(Zweden vind ik ook niks an. Te gelikt.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2017 @ 13:04:34 #138
368283 ato
pi_169720510
quote:
3s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:41 schreef Greys het volgende:
Heb wéér even alles geluisterd uit de 2e semi en Og3ne gaat met twee vingers in alledrie de neuzen de finale halen. "Met dit stomme lied?" Ja met dit stomme lied. Echt.
Zo wat een positieve instelling, ik wil het ook geloven.
Maar ik ben toch helaas wat negatiever.
De repetities kunnen een doorslag geven, dat wordt de graadmeter.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169720747
quote:
12s.gif Op donderdag 23 maart 2017 12:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen zo onder de indruk zijn van dat driestemmige dat ze amper nog horen dat het lied zelf niet echt goed is.

Plus daarbij Het Zielig Verhaal.
Plus ze zingen live niet één noot vals.
Plus een beetje knappe staging met licht en donker.

Ja hoor, dat lukt.

(En als ík dat al denk... :o )
Ik denk het ook en dat is mijn inziens ook de reden waarom O'g3ne in Nederland het best lekker doet. Niet vanwege de geniale songs, maar het feit dat ze opzienbarend mooi in harmonie zingen. Ik heb het Clown-liedje op Amerikaanse facebookpages eerder viral zien gaan, ook al is dat wel qua song ansich heel sterk. Mensen houden daarvan; het is een beetje oldschool, het is zuiver en lekker feelgood. Ikzelf ben absoluut geen liefhebber van het soort muziek wat O'g3ne maakt (ben zelf een redelijke technoboy), maar mooie zang kan ik echt heel erg waarderen. Ik denk dat veel mensen daarvan houden en zeker op het Songfestival. Of O'g3ne voor de langere termijn succesvol blijft is voor de prestaties op het Songfestival niet zo relevant.

Ik zou het heel vet vinden als ze op den duur management, tekstschrijvers (papa) en styling droppen en met een soort van schone lei kijken wat het buitenland (bijvoorbeeld Britain's got Talent of Amerikaanse Voice) te bieden heeft. Aan de andere kant is het ook goed mogelijk dat ze wat meer voor de gevestigde orde in Nederland gaan, waar ze zich al aardig goed in gemanoeuvreerd hebben. Beetje vergelijkbaar met het pad wat Glennis Grace ooit gelopen heeft. Haar grootste hit was ook niet van haarzelf, maar heeft sindszien ook aardig aan de weg getimmerd..
pi_169721253
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:08 schreef Greys het volgende:
De zeer goede live zang gaat op de avond zelf opvallen en de doorslag geven.

(En ondanks het Toppersregisseur verhaal denk ik dat de staging goed gaat komen.)

Ja. Ondanks mijn eigen aversie ben ik ervan overtuigd dat ze tijdens de repetities een Common Linnetsje gaan pullen en omhoog knallen in de polls. Tweede in de finale gaat hem echt niet worden denk ik maar finale halen echt wel.
Wat is er met jou gebeurd? :o
~The present is all there is~
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2017 @ 13:49:45 #141
368283 ato
pi_169721374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:42 schreef grazz het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd? :o
Volgens mij zit ze in een sekte.

Oh ja welkom Damskool.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 maart 2017 @ 14:04:14 #142
163650 Greys
pi_169721673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:42 schreef grazz het volgende:

[..]

Wat is er met jou gebeurd? :o
Niks, ik vind het zelf nog steeds helemaal niks als lied, maar ik heb volgens mij al weken gezegd dat ze de finale echt wel halen, lees maar terug :D Zeker als ik de rest van de inzendingen hoor.

En bij al die posts zette ik geloof ik 'ondanks mijn eigen smaak', want ik vind het zelf nog steeds niks. Het had zó veel beter kunnen zijn en ik mis de emotie nog steeds.

Maar ondanks dat alles gaan ze de finale wel halen. Ik kan de vele posts wel even terugzoeken straks waarin ik hetzelfde zei. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:20:23 #143
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169721964
Ik heb denk ik de inzending voor volgend jaar gevonden. Ingeborg Helder.
Nee, haast niemand kent haar, maar ze is de nieuwe vriendin van Martijn 'Hazes' Fischer, dus de connecties zitten goed. En ze heeft het onmiskenbare voordeel dat ze niet Andre Hazes junior is, of Maan, iemand anders waar ik zo bang voor ben.
Waarom ben ik bang? Nou, als Osjeen niet denderend gaat, dan krijgen denk ik de 'Zie je wel het maakt niet uit wat je stuurt' kobolden weer de overhand. En dan gaan we weer een paar jaar acts sturen die 'bij The Voice heel sterk waren' ofzo....
Dan vind ik deze dame veel voordeel hebben. Ze kan best leuk zingen (al moet ik bekennen dat ik nog maar een paar minuten geluisterd heb), en ze is in elk geval van het conservatorium afkomstig. En ze is niet bang om haar uiterlijk ook in te zetten, als ik naar deze clip kijk. Dat is in elk geval al een stuk voor uitgang vergeleken met O'gene. Dus misschien is al wat vroeg om dit soort dingen nu in de concersatie te gooien...maar ja, een goede voorbereidig is alles.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169722129
Komt echt wel goed met die act :Y

Voorbeeldje van 'How to turn a bland song into a televote magnet'.


Voor mij persoonlijk blijft dit een voorbeeld van een behoorlijk matig lied dat zich toch kan kwalificeren door de focus niet op het lied te leggen, maar op het visuele spektakel. Gewoon een slimme truc om de kijker te doen laten vergeten dat ze eigenlijk naar een niet zo bijzonder/matig lied luisteren. De gemiddelde kijker gaat er niet voor zitten om de kwaliteit van een lied te beoordelen denk ik, dat doen wij wel :P . Die willen op een doordeweekse avond en tijdens de finale, gewoon heel eenvoudig: vermaakt worden. Het visuele is daarbij ontzettend belangrijk (ik wil niet zeggen dat het belangrijker is dan het lied). De kijker denkt na afloop echt niet van 'Goh wat was dat lied van Oekraine matig, daar ga ik niet voor' (oke een aantal zal er wel doorheen prikken. En i know: het blijft ook wel subjectief). Ik denk toch echt dat de meeste kijkers eerder zullen denken: 'Die zangeres, die eruit zag als een engel, met haar zandact' dat is me bijgebleven, dat wil ik nog een keer zien. Het was gewoon mooi om te zien.

Ik vind dat Og3ne daar ook voor moet gaan. En afgaande op interviews gaat er ook echt iets neergezet worden in Kiev. Het zal niet zomaar een optreden van 3 minuten zijn. Geen 3JS of Traincha-vrees! Dat acapella in het begin is meteen al iets waardoor de kijker geprikkeld wordt om op te letten. Vervolgens, zoals ik het beleef, word je door hun harmonieuze zang meegenomen in het lied. Met een top act erom heen, zie ik dit in de top 5 van de semi belanden. Hopelijk daarna een loting in de 2e helft van de finale en dan zeg ik: top 10 in de finale.
~The present is all there is~
pi_169722153
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Niks, ik vind het zelf nog steeds helemaal niks als lied, maar ik heb volgens mij al weken gezegd dat ze de finale echt wel halen, lees maar terug :D Zeker als ik de rest van de inzendingen hoor.

En bij al die posts zette ik geloof ik 'ondanks mijn eigen smaak', want ik vind het zelf nog steeds niks. Het had zó veel beter kunnen zijn en ik mis de emotie nog steeds.

Maar ondanks dat alles gaan ze de finale wel halen. Ik kan de vele posts wel even terugzoeken straks waarin ik hetzelfde zei. :P
Klopt hoor, maar je lijkt nog positiever te worden. Join the club babe 8-) *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 maart 2017 @ 14:47:33 #146
163650 Greys
pi_169722514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:30 schreef grazz het volgende:

[..]

Klopt hoor, maar je lijkt nog positiever te worden. Join the club babe 8-) *O*
HOU ME TEGEN ALS HET TÉ POSITIEF WORDT HOOR :(

(Dat wordt het toch niet :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169722824
quote:
10s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:47 schreef Greys het volgende:

[..]

HOU ME TEGEN ALS HET TÉ POSITIEF WORDT HOOR :(

(Dat wordt het toch niet :P )
:N Nah, dat komt wel als je samen met (ik ben z'n naam kwijt :o ) naar een optreden van ze bent geweest. Dan ben je ervan overtuigd dat ze een 'double' doen, maar dan in eigen land. Arena 2018 en 2019 here we come w/
~The present is all there is~
pi_169723229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:29 schreef grazz het volgende:

Ik vind dat Og3ne daar ook voor moet gaan. En afgaande op interviews gaat er ook echt iets neergezet worden in Kiev. Het zal niet zomaar een optreden van 3 minuten zijn. Geen 3JS of Traincha-vrees! Dat acapella in het begin is meteen al iets waardoor de kijker geprikkeld wordt om op te letten. Vervolgens, zoals ik het beleef, word je door hun harmonieuze zang meegenomen in het lied. Met een top act erom heen, zie ik dit in de top 5 van de semi belanden. Hopelijk daarna een loting in de 2e helft van de finale en dan zeg ik: top 10 in de finale.
Ik hoop natuurlijk dat ze iets live gaan neerzetten. Een goede act. :) Mijn verwachtingen zijn vooralsnog laag. Dit soort antwoorden in interviews had Trijntje ook. Grootse plannen voor de act, waar ze nog niets over kon verklappen. Dan was de verrassing eraf en het was veel leuker om het eindresultaat op podium te zien. Uiteindelijk was dat ook niets.

Douwe riep vorig jaar ook meerdere malen dat hij "echt iets ontzettend gaafs ging doen" wat nog nooit eerder op het ESF was gedaan. Dat bleek dan om 10 sec stillte te gaan. Viel mij op basis van de grote woorden vooraf toch wat tegen. Hoewel het optreden verder natuurlijk wel mooi (maar niet bijzonder) in beeld was gebracht.

Als OG3ne dit soort dingen roept, ben ik toch nog een beetje voorzichtig. :{
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 maart 2017 @ 16:00:38 #149
163650 Greys
pi_169723804
Trijntje, die zou pas écht iets geweldigs qua act gaan doen!

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 maart 2017 @ 17:11:07 #150
163650 Greys
pi_169724949
Og3ne's zielige verhaal zal niet meer genoeg zijn als dit doorgaat. Rusland mag meedoen via satellietverbinding. Dus optreden elders. Dus die heeft de rolstoel én de 'ahhhh wat sneu ze mag niet aanwezig zijn van Oekraïne maar doet tóch mee'. Daarbij valt een zieke moeder in het niet ben ik bang. :')

http://wiwibloggs.com/201(...)ovision-2017/182378/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')