dat zit tussen je oren tenzij jij katers krijgt van bindmiddelquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, liever hele pure mdma dan minder kater.
Ja, projectleden die nu met allemaal vragen komen als vrijdag de deadline is. Gelukkig krijgen we allemaal een individuele beoordeling voor ons eigen verslag. Maar wordt daar echt gek van. Grow up.quote:
quote:
Jammerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Merk dat ik tegenwoordig vrij weinig tot geen zin meer heb in xtc
Oh succes! Niet in een sloot rijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik weer verder met rijden, over 10 minuten weer een leerling
Veel te stoned voor.quote:
Dat is kut.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, projectleden die nu met allemaal vragen komen als vrijdag de deadline is. Gelukkig krijgen we allemaal een individuele beoordeling voor ons eigen verslag. Maar wordt daar echt gek van. Grow up.
drogeer hem gwnquote:
mwah snoepje pak ik vaak totasl meer dus ligt meer aan de innamequote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren tenzij jij katers krijgt van bindmiddel
Is toch juist een hele eer als ze juist naar jou toekomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, projectleden die nu met allemaal vragen komen als vrijdag de deadline is. Gelukkig krijgen we allemaal een individuele beoordeling voor ons eigen verslag. Maar wordt daar echt gek van. Grow up.
ah zo, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah snoepje pak ik vaak totasl meer dus ligt meer aan de inname
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen als we ook keihard gaan snuiven
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen als we ook keihard gaan snuiven
fuck die shit dadelijk gaan ze zeker accijnzen erover heffenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:40 schreef HPLC het volgende:
Hoe zit dat nou met wiet? Ze waren toch bezig met zo'n wet dat het legaal zou worden.. Hoe is dat afgelopen?
wtf ik ga dit niet aanklikken hoorquote:
Ik heb de term buckler wiet al horen vallen, dan moet je er extra veel van roken om wat te merken, want roken is minder slecht voor je dan knetterstoned zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die shit dadelijk gaan ze zeker accijnzen erover heffen
Pfff.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb de term buckler wiet al horen vallen, dan moet je er extra veel van roken om wat te merken, want roken is minder slecht voor je dan knetterstoned zijn
ja echt, beter blijft de overheid er gewoon lekker uit de buurtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb de term buckler wiet al horen vallen, dan moet je er extra veel van roken om wat te merken, want roken is minder slecht voor je dan knetterstoned zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |