herkenbaar?quote:
dit ja. Dan word ik echt gekquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Na 2 nachten wakker hoor ik al overal stemmen en muziek die er helemaal zijn
ja is ook gewenningquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo, ja dat dus wel idd
maar visuele shit heb k er nooit meer van
ja ook vast wel idd, maar vooral niet erbij blowen scheelt een hele hoopquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is ook gewenning
Wat ik altijd chill vond is op het eind lorazepammetje en dan verzetten tegen de slaap. Hmmm
pff speed zonder blowen, moet sowieso niet ana speed denken maar zonder blowenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ook vast wel idd, maar vooral niet erbij blowen scheelt een hele hoop
is juist zonde van het effect om erbij te blowenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff speed zonder blowen, moet sowieso niet ana speed denken maar zonder blowen![]()
Laatste keer speed is wel 10 jaar terug
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
om het niveau naar ongekende hoogtes te tillen natuurlijk
mijn gedachtes gaan al snel zat zonderquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
is juist zonde van het effect om erbij te blowen
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over luid vingeren?
yeh dat hoor ik wel vaker van mensen idd, ik heb dat nooit zo dus vind die chaos juist supervetquote:
stel je niet aan johquote:
chaos kan tof zijn jaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh dat hoor ik wel vaker van mensen idd, ik heb dat nooit zo dus vind die chaos juist supervet
luid vingerenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat de bedoeling is.
Oh, dan ga ik weer verder met rijden, over 10 minuten weer een leerlingquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat de bedoeling is.
ja, liever hele pure mdma dan minder kater.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Merk dat ik tegenwoordig vrij weinig tot geen zin meer heb in xtc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |