ja gwn zelfde niveau als pvvquote:
hoeveeLste jaars ben je?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:09 schreef xcachet het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot stage. Eindelijk geen profiterende projectleden meer die domme vragen stellen.
Volgende keer gewoon domme vragen beantwoorden met een high five, in hun gezicht, met een stoel.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stel nooit vragen. Ik beantwoord ze.
Als je zin hebt, mag je dat wel voor me komen doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon domme vragen beantwoorden met een high five, in hun gezicht, met een stoel.
doe eens even normaalquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon domme vragen beantwoorden met een high five, in hun gezicht, met een stoel.
Doet Noel toch wel voor jequote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je zin hebt, mag je dat wel voor me komen doen.
Laat maar weten wanneer ik nodig ben.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je zin hebt, mag je dat wel voor me komen doen.
doe zelf normaalquote:
PreZ.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 00:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
racist busted, gelij aan allochtonen denken bij beschuldigingen over paard van troje.
geen onrealistische dingen eisenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer ik nodig ben.
[..]
doe zelf normaal
Toen ik dr ging vingeren moest ik condoom om m'n vinger doenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:10 schreef 7osk het volgende:
[..]
Volgens mij was jij vroeger zo'n persoon die aan de Breakout vroeg of je zwanger kan worden van een vinger in je doos.
Vrijdag, 8:30quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer ik nodig ben.
[..]
doe zelf normaal
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag van de dag is natuurlijk: Heb je vannacht geslapen?
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
nee btje caffeine genomen en gedanst op straat en nageschreeuwd door allemaal agenten in formentera del seguraquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |