Wat een onzin man. Mag jij mij wel eens uitleggen waarom je iets gespeeld moet hebben voordat je er iets zinnigs over kan zeggen?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met iemand die de game niet heeft gespeeld valt niet inhoudelijk te discussiėren. Dus ga jij ook maar weer lekker weg
Niet uitgespeeld, maar wel gespeeldquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Mag jij mij wel eens uitleggen waarom je iets gespeeld moet hebben voordat je er iets zinnigs over kan zeggen?
Ik heb er genoeg gezien, Giantbomb heeft ook zat. Totalbiscuit vind ik niksquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet uitgespeeld, maar wel gespeeld. Of iig veel gameplay gezien, totalbiscuit heeft wel goede.
Dit dus. Als je geen mening mag hebben aan de hand van ervaring van andere spelers/reviewers kunnen we net zo goed dit forum sluiten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Mag jij mij wel eens uitleggen waarom je iets gespeeld moet hebben voordat je er iets zinnigs over kan zeggen?
Daarnaast heb ik alleen maar gezegd dat ik teleurgesteld ben in wat ik heb gezien van uren aan gameplay en het lezen van reviews.
Dat soort dingen kunnen gewoon besproken worden lijkt mij toch, anders ga je maar naar het Mass Effect forum op Bioware.com ( ohh nee die bestaat niet meer Bioware heeft het gesloten :s ).
Of moet je perse de game kopen voordat je erover mag discussieren?
Ik spreek je over 3 maanden weer Ik durf er 500 euro op in te zetten dat de consensus over deze game bij het grote publiek nog steeds zal zijn dat het slechter is dan ME 1/2/3.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het brede publiek heeft nog niet eens gespeeld en mannetjes als jij komen als paddestoelen uit de grond. Snap je nu wat ik bedoel?
Ik ben niet aan het schreeuwen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, en daar hebben we het ook al over gehad. Misschien een beetje met de discussie mee doen in plaats van alleen maar dom schreeuwen.
En dat weten we nu wel. Na een tijdje wordt het vermoeiend en is het weinig constructief.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het schreeuwen.
Maak enkel het punt dat deze game door de meeste mensen als een achteruitgang wordt gezien.
TB. Hij was erg kritisch over Warhammer Sanctus Reach. Dit terwijl ik die game geweldig vind. Maar ja nu game ik niet veel meer. Maar als ik een game speel is het meestal een TBS squad strategie game. Mijn genre dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet uitgespeeld, maar wel gespeeld. Of iig veel gameplay gezien, totalbiscuit heeft wel goede.
Day onequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:00 schreef Droopie het volgende:
Op wat voor termijn zou er een patch kunnen komen die de meeste foutjes eruit haalt.
Dat is wel kut, ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef 2dope het volgende:
Wel ontzettend kut dat de codex niet meer ingesproken is door Neil Ross. Een van de redenen dat ik in de eerste Mass Effect bijna al die codex entries had gelezen/geluisterd, zo'n meesterlijke stem die gast.
Is dat er ook al uitgesloopt. Man man man.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef 2dope het volgende:
Wel ontzettend kut dat de codex niet meer ingesproken is door Neil Ross. Een van de redenen dat ik in de eerste Mass Effect bijna al die codex entries had gelezen/geluisterd, zo'n meesterlijke stem die gast.
Misschien kan BioWare Morgan Freeman fiksen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel kut, ja.
Zag iemand op Reddit voorbij komen die voornemens was via Youtube alles voor te gaan lezen.
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:08 schreef bjorntju het volgende:
Weer lekker gezellig hier
Game is gepre-load op PC inmiddels, eens kijken of ik hem via VPN geunlockt kan krijgen
Ik lees altijd twee keer zo snel, dus ik heb nog nooit zo'n codex entry uitgeluisterdquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:14 schreef 2dope het volgende:
Ik vond dat wel lekker rustgevend. Als een soort luisterboek.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik lees altijd twee keer zo snel, dus ik heb nog nooit zo'n codex entry uitgeluisterd
Dan moeten sommige mensen maar stoppen mij na elke zin aan te vallen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dat weten we nu wel. Na een tijdje wordt het vermoeiend en is het weinig constructief.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan ja.
https://www.reddit.com/r/(...)ree_vpn_to_play_mea/
Mag zelfs van EA.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:38 schreef bjorntju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs mijn toetsenbord kleurt automatisch leuk mee, had ik niet verwacht
[ afbeelding ]
Niiiice.quote:
| Forum Opties | |