abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2025 @ 12:34:27 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218493338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hebben jullie last van de hitte?
Nee hoor.
Maar wat heeft dat met Gort te maken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218493477
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Nee hoor.
Ik ook niet. Die Gort schijnt zelfs ooit zo'n veel te dure pan aangeraden te hebben.
anonieme razernist
  woensdag 13 augustus 2025 @ 14:02:58 #128
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218494170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 20:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Waag het niet om op Twitter/X ook maar een puntje van kritiek te leveren, want hij blokkeert je gelijk. ;)
Hier zit een kern van waarheid in. Ik volg hem nog op FB en zei dat ik het een leuk programma vond, dus hij adviseren over wijn enz. Toen ik vervolgens zei dat ik helemaal niet van wijn hield, reageerde hij nergens meer op. :D Ook niet op vervolg reacties die ik plaatste. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218496806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hier zit een kern van waarheid in. Ik volg hem nog op FB en zei dat ik het een leuk programma vond, dus hij adviseren over wijn enz. Toen ik vervolgens zei dat ik helemaal niet van wijn hield, reageerde hij nergens meer op. :D Ook niet op vervolg reacties die ik plaatste. :P
Kern van waarheid? Nou, Gort mag van mij lekker aan gort. Uitgerangeerd, ophoepelen en lekker gaan genieten van die drie druiven op zijn kasteel. Ik heb oprecht genoten van de eerste afleveringen, zijn kennis over wijn op een grappige manier vertellend. Maar nu draait ie zijn kunstjes nog harder dan zijn snor, wens hem veel succes bij de commerciele omroepen, over en uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')