abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 maart 2017 @ 20:25:50 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169661839
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:23 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Vooral daarna gooien met je eigen fecaliën om zo je superioriteit te tonen. Zo leer je ze gelijk een winnaarsmentaliteit.
Weet hoe lekker de wol aanvoelt als je je reet met een lammetje afveegt.. O+
pi_169661906
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik zit toch aardig wat tijd op internet, maar ik krijg nooit blote mensen te zien als ik er niet bewust naar zoek.
Dumpert misschien?
  maandag 20 maart 2017 @ 20:29:24 #28
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169661985
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dumpert misschien?
Is net als FOK! geen plek voor jonge kinderen... (zoals mono en ik hier net demonstreren)
pi_169662036
quote:
Kinderen worden vaak geconfronteerd met bloot en seks op het internet, zo blijkt uit onderzoek van het kenniscentrum Rutgers en het Jeugdjournaal.
Waar kijken die kinderen dan? Facebook en zeker Instagram staat idd veel bloot op, maar dat is 13+. Als die ouders niet willen dat hun kinderen dat zien, moeten ze die kinderen uitleggen dat er een leeftijdsgrens zit en dat de kids daarom nog even moeten wachten voordat ze erop mogen.

Of gaat het over Whatsapp waar kinderen naaktfoto's rondsturen van klasgenoten? Waarom leren die ouders hen dan geen manieren?

Lekker vage berichtgeving.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 20:30:33 ]
  maandag 20 maart 2017 @ 20:30:47 #30
3542 Gia
User under construction
pi_169662049
In mijn vaders nachtkastje....😇
pi_169662119
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Is net als FOK! geen plek voor jonge kinderen... (zoals mono en ik hier net demonstreren)
Ik begon FOK! pas leuk en grappig te vinden boven de leeftijd van 16 jaar? Wat is er voor iemand van 13 leuk aan om op FOK! te zitten?

Net als met MSN vroeger. In groep 5 of 6 was ik het enigste meisje zonder MSN. Een vriendin wilde dat ik ook MSN ging aanmaken. Een keer was ik bij haar thuis, zag ik haar MSN'n met haar tante, en die layout was veel te volwassen (ik was toen 9)
Toch had ik het een keer thuis "stiekum" geinstalleerd maar toch vond ik MSN stom omdat het zo volwassen was _O-

Echt hoor wat moeten kinderen met al die 13/16+ sites... En dan klagen dat ze dingen zien die eigenlijk voor "grote mensen" zijn.
  maandag 20 maart 2017 @ 20:33:00 #32
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169662147
Dan moeten ze die kinderen NOOIT meenemen naar een museum. Naakt na naakt daar aan de muur, of in 3D. Kunstgallerie idem dito. Man manman, wat een smerigheid. En soms staan die naaktbeelden gewoonin een park, bij de speeltuin!
:')
:|W
pi_169662161
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Is net als FOK! geen plek voor jonge kinderen... (zoals mono en ik hier net demonstreren)
Nee, maar als je op Facebook zit (en dat zitten veel jonge kinderen) dan ontkom je er haast niet aan.
pi_169662194
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:30 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Waar kijken die kinderen dan? Facebook en zeker Instagram staat idd veel bloot op, maar dat is 13+. Als die ouders niet willen dat hun kinderen dat zien, moeten ze die kinderen uitleggen dat er een leeftijdsgrens zit en dat de kids daarom nog even moeten wachten voordat ze erop mogen.

Of gaat het over Whatsapp waar kinderen naaktfoto's rondsturen van klasgenoten? Waarom leren die ouders hen dan geen manieren?

Lekker vage berichtgeving.
Tijdens het gesprek op BRN begin deze avond was het kenniscentrum Rutgers duidelijk. In her artikel op Trouw ook.

Je kan natuurlijk domme Henkie blijven spelen dat bloot het probleem is. Mis je het gehele punt en blijf je het punt missen. Het gaat daar niet om, gewoon niet. Als in, niet, nee niet, niet
pi_169662258
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:33 schreef Lunatiek het volgende:
Dan moeten ze die kinderen NOOIT meenemen naar een museum. Naakt na naakt daar aan de muur, of in 3D. Kunstgallerie idem dito. Man manman, wat een smerigheid. En soms staan die naaktbeelden gewoonin een park, bij de speeltuin!
:')
:|W
Echt hoor gadverdamme dat mensen dit durven echt tfoe daarmee!
pi_169662277
Beter online naakte mensen zien dan naakte online mensen.

En ja; helaas spreek ik uit ervaring. :{
pi_169662296
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, maar als je op Facebook zit (en dat zitten veel jonge kinderen) dan ontkom je er haast niet aan.
Je kan je ook afvragen of het wel de ouders zijn die willen dat de kinderen op Facebook zitten, of dat het "stiekum" gebeurt. Indien het de ouders zijn kan je je ook afvragen of ze wel door hebben waarom Facebook niet voor kleine kinderen is.
  maandag 20 maart 2017 @ 20:38:08 #38
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_169662358
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, maar als je op Facebook zit (en dat zitten veel jonge kinderen) dan ontkom je er haast niet aan.
Jawel.. maar dat is dus boven hun leeftijd.. en dus moeten de ouders meekijken of het alleen facebook bekijken niet toestaan..

Je neemt je kind ook niet mee naar een parenclub omdat je geen oppas had toch?
pi_169662388
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jawel.. maar dat is dus boven hun leeftijd.. en dus moeten de ouders meekijken of het alleen facebook bekijken niet toestaan..

Je neemt je kind ook niet mee naar een parenclub omdat je geen oppas had toch?
HAHAHAHAHHAHAHAAHA hilarisch :D
pi_169662428
Ik mocht van mijn ouders vroeger alles op internet, behalve als het geld kost.

En toch is het ergste wat ik ooit heb gezien Sekswoordenboek _O- (via een link op Funnygames :D )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2017 20:40:07 ]
pi_169662462
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:36 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen of het wel de ouders zijn die willen dat de kinderen op Facebook zitten, of dat het "stiekum" gebeurt. Indien het de ouders zijn kan je je ook afvragen of ze wel door hebben waarom Facebook niet voor kleine kinderen is.
Nee, dat beseffen veel ouders niet. Net zoals ze niet beseffen dat er ook veel vieze mannetjes op Facebook actief zoeken naar jonge kinderen. Privacy-instellingen hebben ze vaak ook nog nooit van gehoord.
Ernstig.
pi_169662539
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jawel.. maar dat is dus boven hun leeftijd.. en dus moeten de ouders meekijken of het alleen facebook bekijken niet toestaan..

Je neemt je kind ook niet mee naar een parenclub omdat je geen oppas had toch?
of je moet als ouders af en toe aan je kinderen vragen wat ze kijken, of ze iets geks hebben gezien of misschien iets hebben gezien wat ze niet kennen of begrijppen. Dus niet proberen alles te verbieden of onbespreekbaar maken. Maar als je het gesprek hebt met je kind, wat jij initieert, dan heel rustig en open praten over die vagina die ze hebben gezien, gewoon open en bloot. Alsof het geen onderwerp is. En als je kind dan vertelt dat hij of zij Buurman en Buurman zagen die elkaar in de kont neukte, dat je probeert uit te leggen wat ze gezien hebben, het onderwerp is bespreekbaar

Dus niet zo debiel doen als de jonge niet preutse volwassenen in dit topic want die gaan niet inzien dat zij het probleem zijn/worden
pi_169662635
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

of je moet als ouders af en toe aan je kinderen vragen wat ze kijken, of ze iets geks hebben gezien of misschien iets hebben gezien wat ze niet kennen of begrijppen. Dus niet proberen alles te verbieden of onbespreekbaar maken. Maar als je het gesprek hebt met je kind, wat jij initieert, dan heel rustig en open praten over die vagina die ze hebben gezien, gewoon open en bloot. Alsof het geen onderwerp is.

Dus niet zo debiel doen als de jonge niet preutse volwassenen in dit topic
Weet je wat ik hilarisch vindt? Ouders die hun kind heel de dag toestemming geven om alles te doen, maar als het woord "tablet" erin voorkomt, is het "Nee Jantje je mag maar 30 minuten per dag op de tablet"
Misschien moeten ouders ook eens beseffen dat ze wellicht zelf de tablet te spannend maken en onbewust dingen onbespreekbaar maken. Ik kan begrijpen dat een kind van 11 dingen gaat opzoeken op internet zonder ermee over de ouders te praten...
  maandag 20 maart 2017 @ 20:47:22 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169662730
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

wat is je punt?
Dat het non nieuws is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169662777
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat het non nieuws is.
ik zag het plaatje, dat dacht ik al.
Opgelost, slotje
pi_169662804
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat het non nieuws is.
Als je wist hoe hard ik moest lachen, toen mijn vader vanmiddag de tv op had en dit "nieuws" tientallen keren achter elkaar voorbij kwam _O-
pi_169663165
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:49 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Als je wist hoe hard ik moest lachen, toen mijn vader vanmiddag de tv op had en dit "nieuws" tientallen keren achter elkaar voorbij kwam _O-
Doe niet zo preuts joh. Waarom reageer je al de hele tijd zo debiel op sexuele voorlichting?

Exit: excuus dat moet ik normaal en netjes verwoorden. Als jij een paar jaar geleden gewoon door je ouders en school was voorgelicht, had jij nu gewoon aan een vagina, poep, plas en penis kunnen denken zonder in de lach te schieten
pi_169663297
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Doe niet zo preuts joh. Waarom reageer je al de hele tijd zo debiel op sexuele voorlichting?

Exit: excuus dat moet ik normaal en netjes verwoorden. Als jij een paar jaar geleden gewoon door je ouders en school was voorgelicht, had jij nu gewoon aan een vagina, poep, plas en penis kunnen denken zonder in de lach te schieten
Ik moest lachen omdat het belachelijk is dat op de televisie genoemd wordt dat het zo erg is dat kinderen een naakt persoon zien... Dat is namelijk achterlijk om het zo erg te vinden.
pi_169663606
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:02 schreef WatermeloenFOK het volgende:

[..]

Ik moest lachen omdat het belachelijk is dat op de televisie genoemd wordt dat het zo erg is dat kinderen een naakt persoon zien... Dat is namelijk achterlijk om het zo erg te vinden.
Zeker waar, hommo's zijn het :') _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 20-03-2017 21:18:49 ]
pi_169663871
Stel je voor straks gaan ze nog vieze woordjes opzoeken in de Dikke van Dale!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')