Mensen met een doppertjequote:Op woensdag 5 april 2017 16:24 schreef GrumpyCat het volgende:
Vanmiddag was de koffieautomaat dus kaduuk, de pleuris brak uit. En ik daar maar zitten met m'n doppertje met water...
Ben je verplicht dan om in een whatsapp groep te zitten, nee denk het niet. Doe je zelf dusquote:Op woensdag 5 april 2017 19:54 schreef KoningPils het volgende:
Collega's die berichten sturen via whatsapp wanneer je vrij bent. Ga weg, ik heb een reden dat ik afwezig ben. Ik ga geen vragen beantwoorden, of even je rapportje doorlezen. Ook niet voor vijf minuten.
Groep? Waar heb jij het ineens over dan.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je verplicht dan om in een whatsapp groep te zitten, nee denk het niet. Doe je zelf dus
Neem een werk- en een privételefoon en zet de eerste uit als je vrij bent.quote:Op woensdag 5 april 2017 19:54 schreef KoningPils het volgende:
Collega's die berichten sturen via whatsapp wanneer je vrij bent. Ga weg, ik heb een reden dat ik afwezig ben. Ik ga geen vragen beantwoorden, of even je rapportje doorlezen. Ook niet voor vijf minuten.
Het is erger, die collega's gaan gewoon naar P&O om je nummer te vragen. Ik doe niet mee aan dat soort groepjes.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je verplicht dan om in een whatsapp groep te zitten, nee denk het niet. Doe je zelf dus
Helaas krijgen wij geen werktelefoon. Kost geldquote:Op woensdag 5 april 2017 20:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neem een werk- en een privételefoon en zet de eerste uit als je vrij bent.
Dan zit er niets anders op dan een fatsoenlijke werkgever zoeken of een vak leren.*quote:Op woensdag 5 april 2017 20:35 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Helaas krijgen wij geen werktelefoon. Kost geld
Nummers kun je blokkeren gelukkig.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:35 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Helaas krijgen wij geen werktelefoon. Kost geld
Ja, hier ook van die grafmongolen. Nog best wel wat gezeik geweest omdat een paar gasten om te kutten dan expres eerder kwamen en dan op 'hun' plekken gingen zittenquote:Op woensdag 5 april 2017 21:56 schreef Nerdslayer het volgende:
Van die sukkels op flex werkplekjes die een eigen stoel+bureau 'claimen' en kwaad worden als je die plek gebruiktx 999
Echt kkr op ofzo
Ik heb een paar maanden noodgedwongen klantenservice gedaanquote:Op woensdag 5 april 2017 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, hier ook van die grafmongolen. Nog best wel wat gezeik geweest omdat een paar gasten om te kutten dan expres eerder kwamen en dan op 'hun' plekken gingen zittenIk vond dat wel mooi. Momenteel studeer ik deeltijd (ook tijdens werk mag ik studeren) dus ben ik er wat minder, maar nadeel is dat als ik er dan ben (vaak wat later op de dag) al die flexplekken bezet zijn. Verder kan het wel relaxed zijn, al vind ik het wel onhygiënisch. Je moet zo'n toetsenbord voor de grap eens op zijn kop houden en kijken wat voor teringzooi eruit komt.
Als P&O mijn prive informatie zomaar aan iedereen prijsgeeft hebben ze toch echt een probleem als ik weer terug ben.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:35 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Het is erger, die collega's gaan gewoon naar P&O om je nummer te vragen. Ik doe niet mee aan dat soort groepjes.
quote:Op donderdag 6 april 2017 12:13 schreef Nakketikker het volgende:
Collega's die verwachten dat je allemaal vriendjes voor het leven wordt en leuke dingen gaat doen met zijn allen.
sodemieter op! vrienden heb ik thuis. Hier kom ik voor mijn geld en als ik elders meer kan vangen ben ik pleite.
Je bent vast een fijne vent om ertussen te hebbenquote:Op donderdag 6 april 2017 12:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]Lekker gezellig met zijn allen naar de film of de kroeg? Rot op !!!
om nog maar te zwijgen over bij elkaar over de vloer komen en elkaars partner en kinderen kennen.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]Lekker gezellig met zijn allen naar de film of de kroeg? Rot op !!!
Blijkbaar wel, want ik werk hier al jaren en kan met iedereen prima overweg. Ik heb alleen geen behoefte om na werktijd ook nog eens met collega's op stap te gaan.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent vast een fijne vent om ertussen te hebben
ik wordt toch betaald om iets te doen voor het bedrijf, niet om een fijne vent te zijn.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent vast een fijne vent om ertussen te hebben
quote:Op donderdag 6 april 2017 12:25 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen over bij elkaar over de vloer komen en elkaars partner en kinderen kennen.
tering ik moet er niet aan denken.
Dat heb en doe ik ook niet, maar je brengt het wel erg nors vriend.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ik werk hier al jaren en kan met iedereen prima overweg. Ik heb alleen geen behoefte om na werktijd ook nog eens met collega's op stap te gaan.
Tjaquote:Op donderdag 6 april 2017 12:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb en doe ik ook niet, maar je brengt het wel erg nors vriend.
dat moet ook. dan kan er ook niet per ongeluk gedacht worden dat je er voor open staat.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb en doe ik ook niet, maar je brengt het wel erg nors vriend.
Ben je een autist of zo? Stel dat ze dat denken, wat dan? Kun je toch alsnog fatsoenlijk en duidelijk communiceren dat dat niet het geval is.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:30 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
dat moet ook. dan kan er ook niet per ongeluk gedacht worden dat je er voor open staat.
ah weer zo een ouderwetse theeleut die de moderne werkende man als autist wil omschrijven.quote:Op donderdag 6 april 2017 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je een autist of zo? Stel dat ze dat denken, wat dan? Kun je toch alsnog fatsoenlijk en duidelijk communiceren dat dat niet het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |