Goede gespreksopening, na 1 jaar.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja snap ik, maar van haar, nu?! echt?
dit kloptquote:Op maandag 20 maart 2017 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee klopt, heb niks gezien van jou
denk omdat je lelijk maagdje bent
met je kut scriptie, en maar op die van mij zeiken jonge
EN NOU STOP JE!!quote:Op maandag 20 maart 2017 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee klopt, heb niks gezien van jou
denk omdat je lelijk maagdje bent
met je kut scriptie, en maar op die van mij zeiken jonge
maar je weet helemaal niet waar mijn scriptie over gingquote:
postiieve aandacht vinden mensen niet zo ergquote:Op maandag 20 maart 2017 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede gespreksopening, na 1 jaar.
ik zei dit klopt dat ik lelijk nerdje benquote:Op maandag 20 maart 2017 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar je weet helemaal niet waar mijn scriptie over ging
en al helemaal niet wat ik nu doe
[..]
postiieve aandacht vinden mensen niet zo ergdat scheelt
ohquote:Op maandag 20 maart 2017 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zei dit klopt dat ik lelijk nerdje ben
Je krijgt hier je gedachten al amper op papier, je scriptie zal ook wel niet zo veel zijn
Ach, ze weet hoe ik er over denk.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
postiieve aandacht vinden mensen niet zo ergdat scheelt
ja school heeft vaak prioriteit bij de minder aantrekkelijke mensen hequote:Op maandag 20 maart 2017 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
Ja verbazen wel meer mensen zich over, maar school is mijn ding.
in dmquote:Op maandag 20 maart 2017 16:42 schreef RickoKun het volgende:
Is er een foto van crack ik wil me aftrekke
nee, ik weeg het nietquote:Op maandag 20 maart 2017 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de mannen hier:
Hebben jullie ook wel eens weken dat de hoeveelheid ejaculaat ineens schrikbarend hoog is?
positieve aandacht yessquote:Op maandag 20 maart 2017 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze weet hoe ik er over denk.
Heeft me al keren bilpics enzo gestuurd, dus denk niet dat ik snel nee zal horen van haar.
Dit heb ik niet onderzocht, maar wie weetquote:Op maandag 20 maart 2017 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja school heeft vaak prioriteit bij de minder aantrekkelijke mensen he
maar hij doetta oooookquote:
als je van 7 keer per dag naar 2 keer gaat jaquote:Op maandag 20 maart 2017 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens weken dat de hoeveelheid ejaculaat ineens schrikbarend hoog is?
geef mij dan eerst ook eens een complimentje..quote:Op maandag 20 maart 2017 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
positieve aandacht yess
[..]
Dit heb ik niet onderzocht, maar wie weet
[..]
maar hij doetta oooook
waarvoorquote:Op maandag 20 maart 2017 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geef mij dan eerst ook eens een complimentje..
ja maar niet zonder aanleidingquote:Op maandag 20 maart 2017 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar zo op het oog?quote:
Nee, nog steeds 1-2 per dag.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je van 7 keer per dag naar 2 keer gaat ja
Ik moet proberen dat wat meer te doen.quote:
nee, ik zeg dat ik denk dat je dat bentquote:Op maandag 20 maart 2017 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou jij noemt mij lelijke nerd
nee er komt nooit iets op mijn oogquote:Op maandag 20 maart 2017 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zo op het oog?
[..]
Nee, nog steeds 1-2 per dag.
Leek net fontein deze week
[..]
Ik moet proberen dat wat meer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |