nou ja twee van die geile sportieve junks, wie wel?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof ze er niet eens over na hoeft te denken
haha, en dat gaat dan ook gebeuren?quote:Op maandag 20 maart 2017 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het niet, omdat ik in de herfst naar New York wil :S
Dit heb ik in mijn hoofd, dus het moet gebeuren.
dat was beetje overdreven inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2017 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
allemaal? voelt erg gemaakt dit
genoeg dingen te doen als je dp buiten beschouwing laat lijkt mequote:Op maandag 20 maart 2017 16:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja waarom zou je anders trio doen
oh nice, ik ben egwoon derde wiel daar. Beterquote:Op maandag 20 maart 2017 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik pijp hzaw gewoon hoor, geile jongen is het
zover ik weet niet hoorquote:Op maandag 20 maart 2017 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch hele doel van MMV?
[..]
Omdat ik daar al meerdere aanboden voor heb gehad.
niks bijzondersquote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, en dat gaat dan ook gebeuren?wel nice
[..]
dat was beetje overdreven inderdaad
[..]
genoeg dingen te doen als je dp buiten beschouwing laat lijkt me
[..]
oh nice, ik ben egwoon derde wiel daar. Beter
[..]
zover ik weet niet hoor
Plek in de playoffs in de Jupiler League voor promotie naar Eredivisie hoezo?quote:
dat is waar, conditioneel zijn we niet te stoppenquote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou ja twee van die geile sportieve junks, wie wel?
gesloopt zal ze zijnquote:Op maandag 20 maart 2017 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is waar, conditioneel zijn we niet te stoppen
ha ha goeiequote:Op maandag 20 maart 2017 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Plek in de playoffs in de Jupiler League voor promotie naar Eredivisie hoezo?
machtquote:Op maandag 20 maart 2017 17:03 schreef Crack_ het volgende:
nee maar serieus, wat is daar het doel van
gewoon 5 uit 6 gewonnen, met maar één tegendoelpunt.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mag ook wel, van het voetbal van aston villa hoef je het niet te verwachten
ja ik zie dit niet zoquote:
LIEVER TE DIK IN DE KIST DAN EEN FEESTJE GEMISTquote:
Hnnggg.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hallo gewoon doorpompen dan voel ik straks niks meer
zo is profquote:Op maandag 20 maart 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hallo gewoon doorpompen dan voel ik straks niks meer
dat was niet positief bedoeldquote:
ja sowiesoquote:Op maandag 20 maart 2017 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik zie dit niet zo
ik vind dat vrouwen het namelijk beetje overnemen in MVV?of is dan meer gevoel van macht wat die man heeft want hij heeft wel twee vrouwen, dan snap ik t wel
Van je zolderkamer komenquote:Op maandag 20 maart 2017 17:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
LIEVER TE DIK IN DE KIST DAN EEN FEESTJE GEMIST
quote:Op maandag 20 maart 2017 17:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dp + staafmixer, ze zal smeken om te stoppen
ja vrouwen die smeken dat je stopt heb ik wel ervaring meequote:Op maandag 20 maart 2017 17:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dp + staafmixer, ze zal smeken om te stoppen
1 keer gehad, toen ik voor het eerst die durex performa uitprobeerde.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was niet positief bedoeld
ik snap dat te lang doorseksen oprecht niet en volgens mij is dat echt niet chill voor man en vrouw
Heeft jouw moeder je nooit geleerd andermans keuzes te respecteren?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laf en zonder ruggengraat, net als je vriend
ja tien - vijftien minuten max neuken en dan klaar. Lang genoegquote:Op maandag 20 maart 2017 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer gehad, toen ik voor het eerst die durex performa uitprobeerde.
Kwam geen einde aan. Uiteindelijk maar gestopt omdat het pijn deed.
he schatje ik was alleen maar noel aan het bashen, dat mag toch wel?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder je nooit geleerd andermans keuzes te respecteren?
SOWquote:Op maandag 20 maart 2017 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laf en zonder ruggengraat, net als je vriend
Oh, ja dat heb je ook wel met MVV ja. Of nouja, als die VV niet dol zijn op elkaarquote:Op maandag 20 maart 2017 17:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil daarnaast ook echt dolgraag geadoreerd worden
Vrijheid van meningsuiting geldt ook op Fok!.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
he schatje ik was alleen maar noel aan het bashen, dat mag toch wel?
akkoordquote:Op maandag 20 maart 2017 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ook op Fok!.
Prima tijd.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja tien - vijftien minuten max neuken en dan klaar. Lang genoeg
jij hebt ervaring op heb gebied van trio's ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat heb je ook wel met MVV ja. Of nouja, als die VV niet dol zijn op elkaar
quote:Op maandag 20 maart 2017 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja vrouwen die smeken dat je stopt heb ik wel ervaring mee
fijnquote:Op maandag 20 maart 2017 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ook op Fok!.
heb geen toegangquote:Op maandag 20 maart 2017 17:10 schreef McGrath het volgende:
godverdomme, jullie mogen wel zo lang over seks praten, maar als we één minuut over voetbal bezig zijn begint iedereen te zeiken. ga toch lekker naar kpd
niemand niet tochquote:Op maandag 20 maart 2017 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima tijd.
Die 3 kwartier wil ik echt nooit meer
niet echt, ooit halve mvv gedaan, duurde echt tien minuten en was nogal spontaan dus kwam niet verder dan blowjobquote:Op maandag 20 maart 2017 17:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt ervaring op heb gebied van trio's ofzo?
als je dood wilquote:
ben jij dol op mijn piemel?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niemand niet toch
[..]
niet echt, ooit halve mvv gedaan, duurde echt tien minuten en was nogal spontaan dus kwam niet verder dan blowjob
dit is echt lang geleden, in de tijd dat zulke shit nog gewoon spontaan gebeurde
Verder leek het me gewoon logisch, als je super hetero vrouwen hebt in een mvv dan zullen die wel dol op die piemel zijn en als die vrouwen beetje bi zijn dan vermaken ze zich ook wel met elkaar en heb je als man dus minder adoratie
[..]
als je dood wil
ben je besneden?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben jij dol op mijn piemel?
ok, nou weet niet of ik dol ben op jouw piemelquote:
Ben hier te preuts voor.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
intiem he, vind jij je eigen kutje mooi?
hebben die een grote piemel?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu we het over piemels hebben, hoop ik dat mijn grote vrienden Paxcon en Johannes langskomen.
gelukkigquote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok, nou weet niet of ik dol ben op jouw piemel
maar ben niet zo fan van besneden dus dat is mooi
Slapen.quote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is noels beste kwaliteit in bed?
quote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
intiem he, vind jij je eigen kutje mooi?
sowquote:
ja ik vind ballen wel leuk dus wel scheren aubquote:Op maandag 20 maart 2017 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig
Nog meer voorkeuren?
niet geteldquote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel mooie kutjes hebben jullie gezien?
Ik 1.
Ik heb slechts van 1 intieme kennis over afmetingen.quote:
ja maar jij bent streng denk ikquote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel mooie kutjes hebben jullie gezien?
Ik 1.
oké genoteerdquote:Op maandag 20 maart 2017 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik vind ballen wel leuk dus wel scheren aub
sowieso, scheren altijd
en jij
1 - henquote:Op maandag 20 maart 2017 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts van 1 intieme kennis over afmetingen.
En die ga ik niet delen.
Maar laat ik het zo zeggen: ik zou nudies niet erg vinden van hen
alsof dat bij te houden is ookquote:
geen eisen stellen aan wat je mooi vindt?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oké genoteerd
ik kan als maagd geen eisen gaan stellen
Natuurlijk. Als ik zeg dat ik iets of iemand mooi vind, dan zit die of dat in de top 1%.quote:
benen ook?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik vind ballen wel leuk dus wel scheren aub
sowieso, scheren altijd
en jij
wow echtquote:Op maandag 20 maart 2017 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als ik zeg dat ik iets of iemand mooi vind, dan zit die of dat in de top 1%.
ohnee hoorquote:
nee, gewoon een kut is denk is hoogst haalbare en enige waar ik me op moet focussenquote:Op maandag 20 maart 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen eisen stellen aan wat je mooi vindt?
oke, ik heb een piercingquote:Op maandag 20 maart 2017 17:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, gewoon een kut is denk is hoogst haalbare en enige waar ik me op moet focussen
en wat maakt een kut mooi of wat maakt een kut lelijk.quote:
overbodige hoeveelheid lappen zijn lelijkquote:Op maandag 20 maart 2017 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat maakt een kut mooi of wat maakt een kut lelijk.
inb4 esthetisch verantwoordquote:Op maandag 20 maart 2017 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat maakt een kut mooi of wat maakt een kut lelijk.
Wil je niet over je piemel praten?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:22 schreef McGrath het volgende:
Mag het nu weer over voetbal gaan? ik word hier ongemakkelijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |