wie gaat waar overheenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wanneer gaat dat overheen komen met mn gevoel?
Werd er alleen maar suf van eigenlijk. Terwijl ik het niet eens dagelijks deed of zo.quote:
Geeft niet. Had ik gisteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:51 schreef Crack_ het volgende:
maar vandaag is ook echt shit dag dus sorry als ik jankiejankie doe
ja ik ook, maarja hequote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Werd er alleen maar suf van eigenlijk. Terwijl ik het niet eens dagelijks deed of zo.
Meh, het was niet echt high meer. Alleen moe.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik ook, maarja he
dat was ook de bedoeling
dat was er hier al paar jaar niet meerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, het was niet echt high meer. Alleen moe.Het leuke gedeelte was er niet meer.
Mjah, dat vind ik dan weer wat minderquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit nu een te kijken met blauw haar.
Daarom maar beter om te stoppen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was er hier al paar jaar niet meer
ja nooohhhquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar ehm, dat weet ik nietheeft tijd nodig.
Ben nu op werk maar moet wel lukkenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we samen een fapje zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |