abonnement Unibet Coolblue
pi_169620826
De PVDA heeft geen idee wat er gebeurd is. (Tenminste dat roepen ze op alle nieuws zenders)
Ze roepen van alles en nog wat.
Ze roepen zelfs dat ze een onderzoek willen doen om er achter te komen wat er mis is gegaan :)

WTF is dat man ?

FF een stukje van hun website :

Beste mensen,
Onze partij heeft Nederland de afgelopen jaren, samen met de VVD, op een fatsoenlijke en rechtvaardige manier uit de crisis geloodst. Ons land staat er nu veel beter voor dan in 2012. Toch zijn we er helaas niet in geslaagd om met onze resultaten uit het kabinet en onze plannen voor de komende vier jaar onze kiezers te overtuigen. Mijn vertrouwen in onze idealen en toekomstvisie voor Nederland is echter ongebroken. Een sociale economie en een fatsoenlijke samenleving, ze blijven mijn kompas én mijn anker. Onze idealen worden bovendien door miljoenen Nederlanders gedeeld, ook al hebben ze misschien dit keer op een andere partij gestemd. Dat maakt ons werk zo de moeite waard, ook de komende jaren.


Ik heb nog niet 1 PVDAer gehoord die eerlijk er voor uit komt dat het ongelofelijk stom was om met de Extreem rechtse VVD te gaan regeren en daardoor alle rechtse hobby's uit te voeren.
Nu doen ze net alsof zij de crises hebben opgelost LOL Die crisis waar de hele wereld dus in zat is dus volgens die Spekman opgelost door het vorige kabinet :) Dus de PVDA

70000 Zorgverleners ontslagen De hele zorg staat op zijn kop ENZ
Nog weer 4 jaar Rutte kan ons land dat nog wel aan ? Rutte 2.0 het slopen gaat door !!
Eigenrisico naar 450 ¤ ENZ
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_169620922
Partij van TS heeft veel zetels gewonnen :')
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_169620947
Ze hadden best wel goede ministers in kabinet.
pi_169621135
quote:
13s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:25 schreef MMXMMX het volgende:
Ik heb nog niet 1 PVDAer gehoord die eerlijk er voor uit komt dat het ongelofelijk stom was om met de Extreem rechtse VVD te gaan regeren en daardoor alle rechtse hobby's uit te voeren.
VVD extreem rechts ? Verder alles goed met je ?
Dat de VVD door met de PvdA te regeren ook veel linkse hobby`s moest uitvoeren vergeet je voor het gemak maar even.
pi_169621163
"Extreem rechtse VVD".. really dude..
standaarddrinker
pi_169621165
quote:
13s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:25 schreef MMXMMX het volgende:
Onze partij heeft Nederland de afgelopen jaren, samen met de VVD, op een fatsoenlijke en rechtvaardige manier uit de crisis geloodst.
Nog al zo'n partij dat geen donder begrijpt van economie...
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zondag 19 maart 2017 @ 07:34:30 #7
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169621624
Breaking news.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')