abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 maart 2017 @ 16:06:40 #26
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169629671
Kuzu :') Een wolf in apenkleding.
Fade to Black
  zondag 19 maart 2017 @ 16:08:37 #27
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_169629731
Waar kennen we kuzu van? Och ja de Armeense genocide.
<hr>
  maandag 20 maart 2017 @ 04:24:54 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169644061
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Is gewoon met iPhone gefilmd, pik. :')
Wat lul jij nou.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169644068
Die Roos gooide zijn eigen glazen in, door fout campagne te voeren.
Kijk naar Baudet & Hiddema. Een kleine partij, weinig donoren, maar op sommige dagen meer dan tweeduizend euro per dag uitgeven aan specifieke target reclame op sociale media naar mensen waar ze belang bij zouden kunnen hebben.
2 zetels.
Kuzu, pakte het slim aan om zijn marktgebied goed te verkennen. Ook die Turkijerel kwam hem prima uit (denk overigens niet dat het gestaged was). Ook het wegblijven was een topzet van hem. Ik heb persoonlijk niets met Denk en consorten. Maar objectief/neutraal gezien was het een prima uitkomst voor Denk.

De traditionele kiezer bestaat niet meer. Er zijn een hoop rode pillen gebruikt door kiezers. Daarnaast kiest het meerendeel niet meer partij X omdat hij/zij dat altijd al deed. Er is meer nodig dan een glimlach en handjes schudden in het winkelcentrum, of een flyer uitdelen op het station.

PvdA heeft deze les moeten leren op de harde manier. Vele conservatieve partijen wacht hetzelfde lot, wanneer zij niet veranderen uit het traditionele denken.
  maandag 20 maart 2017 @ 04:35:50 #30
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169644073
Die allah aap moet minder an de waterpijp likken :')
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 04:57:44 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169644082
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 01:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Baudet en Wilders hebben dat gedaan. Alsof er ook maar een potentieel Roos stemmer overwoog op DENK te stemmen en visa versa :'). Sterk staaltje allochtonenlogica hier weer :').
was wel het moment geweest waar Roos zichzelf in de kijker had kunnen spelen bij die doelgroep dus wat dat betreft heeft het hem wel pijn gedaan lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169644102
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 04:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

was wel het moment geweest waar Roos zichzelf in de kijker had kunnen spelen bij die doelgroep dus wat dat betreft heeft het hem wel pijn gedaan lijkt me
Plus dat het Denk prima uit kwam op deze manier.
De Turkse stem heeft hij door niet te ontkennen dat hij pro Erdogan zou kunnen zijn. De Nederlandse stem heeft hij van de mensen die pro -anti discriminatie- zijn. Win-win voor Kuzu op deze manier.
Precies dezelfde tactiek als Wilders, maar niemand wilt het zien. Weinig inhoud en/of oplossingen roepen. Enkel benoemen wat men ziet, uitvergrootte onderbuikgevoelens, in plaats van intellectueel, inhoudelijk de problemen erkennen, evenals de start van de problematiek en een oplossing. Roepen om het roepen.
Massa-Management 1.0
pi_169646272
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 04:32 schreef Monopoly het volgende:
Die Roos gooide zijn eigen glazen in, door fout campagne te voeren.
Kijk naar Baudet & Hiddema. Een kleine partij, weinig donoren, maar op sommige dagen meer dan tweeduizend euro per dag uitgeven aan specifieke target reclame op sociale media naar mensen waar ze belang bij zouden kunnen hebben.
2 zetels.
Kuzu, pakte het slim aan om zijn marktgebied goed te verkennen. Ook die Turkijerel kwam hem prima uit (denk overigens niet dat het gestaged was). Ook het wegblijven was een topzet van hem. Ik heb persoonlijk niets met Denk en consorten. Maar objectief/neutraal gezien was het een prima uitkomst voor Denk.

De traditionele kiezer bestaat niet meer. Er zijn een hoop rode pillen gebruikt door kiezers. Daarnaast kiest het meerendeel niet meer partij X omdat hij/zij dat altijd al deed. Er is meer nodig dan een glimlach en handjes schudden in het winkelcentrum, of een flyer uitdelen op het station.

PvdA heeft deze les moeten leren op de harde manier. Vele conservatieve partijen wacht hetzelfde lot, wanneer zij niet veranderen uit het traditionele denken.
Heeft die Roos ook nog eens duizenden euro's verkwanseld? Geweldig. _O-
  User die overal opduikt 2022 maandag 20 maart 2017 @ 10:12:45 #34
186611 Haags
pi_169646540
Moet hij weten.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 20 maart 2017 @ 12:48:39 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169649811
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 05:43 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Plus dat het Denk prima uit kwam op deze manier.
De Turkse stem heeft hij door niet te ontkennen dat hij pro Erdogan zou kunnen zijn. De Nederlandse stem heeft hij van de mensen die pro -anti discriminatie- zijn. Win-win voor Kuzu op deze manier.
Precies dezelfde tactiek als Wilders, maar niemand wilt het zien. Weinig inhoud en/of oplossingen roepen. Enkel benoemen wat men ziet, uitvergrootte onderbuikgevoelens, in plaats van intellectueel, inhoudelijk de problemen erkennen, evenals de start van de problematiek en een oplossing. Roepen om het roepen.
Massa-Management 1.0
sowieso

twee kanten van dezelfde munt wmb en dan nog zie ik ze beiden liever dan Jan fucking Roos :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169649919
🔥🔥 KuzuGOD 🔥🔥
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')