Je moet dat gewoon na één uurtje hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Meestal krijg je pas vlak voor de wedstrijd wel beeld
Ik heb ook weles van die losse wedstrijden gekocht via dat kanaal...dan wordt je doorgeschakeld naar het kanaal waar het wordt uitgezonden
je moet niet verwachten dat je nu al beeld heb ......of hebben sommige dat wel nu al dan.
Waarom gun je het McGregor en niet Mayweather dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:26 schreef Odaiba het volgende:
8 euro indd.
Mooi dat he al bij je werkt FlippingCoin.
Ik gun het Mcgreggor, maar de partij kan alle kanten op gaan.
kanaal 450 bestellen bij ziggo tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik kan gewoon de dagpas bestellen bij ziggo/foxsports, je krijgt alleen wel een foutmelding eerst, dan op terug klikken dan kan je hem gewoon bestellen.
Moet ik nu geoon mijn televisie aanlaten en kan ik in een uurtje die zender zien?
Ja je hebt een dagpas, niet alleen de wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Meestal krijg je pas vlak voor de wedstrijd wel beeld
Ik heb ook weles van die losse wedstrijden gekocht via dat kanaal...dan wordt je doorgeschakeld naar het kanaal waar het wordt uitgezonden
je moet niet verwachten dat je nu al beeld heb ......of hebben sommige dat wel nu al dan.
ik denk dat ik wel een stream zou kunnen vinden...alles is mogelijk..quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon na één uurtje hebben eigenlijk.
Hoe ga jij het kijken Klaas?
https://ontdek.ziggo.nl/sport/dagpas-bestellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:29 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
kanaal 450 bestellen bij ziggo toch
Ben jij al rond 5 uur wakker normaliterquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel een stream zou kunnen vinden...alles is mogelijk..
maar ik ga er niet voor op blijven eerlijk gezegd of ik moet rond vijf uur wakker worden....
het is toch rond vijf uur?
ja dan ga ik wel kjken of 1 op andere manier....
link bestaat niertquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://ontdek.ziggo.nl/sport/dagpas-bestellen
Zo heb ik het gedaan. En dan internationaal kiezen.
Hmmm als ik er op klik wel, zoek even een andere link voor je.quote:
ja ik sta door de weeks altijd rond vijf uur op....zes uur de deur uit...quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben jij al rond 5 uur wakker normaliter
quote:McGregor qua gewicht in het voordeel in 'Money Fight'
De Ierse kooivechter Conor McGregor begint vanavond (komende nacht in Nederland) met een licht voordeel aan het titanengevecht met de Amerikaanse bokser Floyd Mayweather. Tijdens de weging gisteren bleek hij zo'n anderhalf kilo zwaarder.
ANP 26-08-17, 08:32
68
9
Met zo'n 69,4 kilogram is McGregor iets zwaarder dan zijn opponent, die de meter van de weegschaal zag stoppen bij 67,8 kilogram. Beiden zitten daarmee onder de limiet van 69,9.
Ik ben een MMA man van het eerste uur. Daarnaast vind ik mcgregor gewoon een toffe gast en heb ik minder met boksen en dus ook met boksers.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom gun je het McGregor en niet Mayweather dan?
Ah oké, logisch dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik ben een MMA man van het eerste uur. Daarnaast vind ik mcgregor gewoon een toffe gast en heb ik minder met boksen en dus ook met boksers.
Ik zie je om 5 uur hier Klaasquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik sta door de weeks altijd rond vijf uur op....zes uur de deur uit...
en dan word ik automatische in het weekends ook rond die tijd wakker..is balen..maar dan blijf ik liggen ...
[..]
Ik moet hier kiezen. Vraag me gewoon af wat bij jullie de voorkeur heeft.quote:
US! 100%quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:38 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik moet hier kiezen. Vraag me gewoon af wat bij jullie de voorkeur heeft.
de kans is groot dat dit gevecht na 1 ronde is afgelopen als geldwolf een goede klap uitdeelt....quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lullen en hypen.
En hopelijk andere fights tonen.
geen ander wedstrijd gepland?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lullen en hypen.
En hopelijk andere fights tonen.
Volgens mij gaat Fox de hele maincard uitzenden, dus drie andere wedstrijden laten zien.quote:
waar kan ik die main card vindenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:39 schreef bascross het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Fox de hele maincard uitzenden, dus drie andere wedstrijden laten zien.
6?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Oh het begint dus 6 uur, ik dacht 5. Kan ik een uurtje extra slapen
ja zijn nog wel een aantal prefights.quote:
ik heb foxport international dagpas besteld voor zaterdag maar het het begint zondag vanaf 0700 dus een zondagpas?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://bestellen.foxsports.nl/maymac
Deze wel?
Huh het wordt steeds later? Anyhow bij ziggo staat er bij wat ze uitzenden die dag, dus daar even naar kijken, ik had gewoon zaterdag afaik daar staat mcgregor/maywaeather tussen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:47 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ik heb foxport international dagpas besteld voor zaterdag maar het het begint zondag vanaf 0700 dus een zondagpas?![]()
Ik ook niet al duizend keer op activeer gekliktquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:46 schreef JanCees het volgende:
Ik heb ook nog geen beeld trouwens met die dagpas
het valt onder zaterdagquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:47 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ik heb foxport international dagpas besteld voor zaterdag maar het het begint zondag vanaf 0700 dus een zondagpas?![]()
waar staat die activeerknop precies?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ook niet al duizend keer op activeer geklikt
Er stond ook bij dat je een uurtje je televisie aan moet laten, alleen bij mij werkte het gelijk al, misschien net geluk gehad oid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ook niet al duizend keer op activeer geklikt
Als je via de site van fox sports (ik heb go) Fox Sports 2 livestream aanklikt krijg je dat tussenschermquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar staat die activeerknop precies?
ik heb geen go alleenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je via de site van fox sports (ik heb go) Fox Sports 2 livestream aanklikt krijg je dat tussenscherm
Ja ik kijk dus niet via tv maar via internet..quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb geen go alleen
Alleen die dagpas
Of kan je inloggen via je ziggo account ofzo
Ik ook (met een HDMI kabel)quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:03 schreef Odaiba het volgende:
Ik kijk het toch liever op mijn 55 inch 4k televisie hoor.
ervaring mee dus? Na hoe lang na het bestellen krijg je beeld ongeveer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:53 schreef Odaiba het volgende:
Normaal loopt de dagpas 08:00 or 08:00, maar als hetgeen uitloopt dan kun je blijven kijken tot het afgelopen is.
Als de wedstrijd pas 6 uur begint (wat ik niet geloof) ga ik het wel moeilijk krijgen, maargoed ik zit nog in mijn nachtdienst ritme, dan maar brak zijn zondag.
Lees even deze pagina door. Daar lees je mijn ervaringquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ervaring mee dus? Na hoe lang na het bestellen krijg je beeld ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |