abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2000 @ 18:53:30 #1
3878 Vork
Manisch creatief
pi_477266
waaaa!

Ik ben natuurlijk niet naar Raidohead geweest helaas en op Lowlands was ik ook uit me dak aant gaan op Underworld toen ze speelden. Ik had het nognooit gehoord, jaja schaam schaam.. maar ik ben nu de cd van ze aan't binnenladen en Jemig wat een godsvergeten mooie muziek zeg! woo! ben benieuwd naar de rest want ik heb alles nog niet gehoord.... meer mensen die deze mening delen?

pi_477543
Waar lijkt het op, heb je er toevallig een mp3 van?
  vrijdag 17 november 2000 @ 22:08:00 #3
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_477635

Ik heb hem net opgezet, roseetje ingeschonken, en denk laat ik Fok weer eens checken, al zo lang geleden!

Sigur Ros. Ik heb ze nu twee keer live gezien (voorprogramma Radiohead en op Crossing Border) en het blijft een waanzinnige band.

Waar lijken ze op? Nergens op. Ze komen van Ijsland, en je moet het nummer Svenf-G-Englar eens beluisteren. Dat nummer stond vorig jaar maanden op nummer 1 in de hitlijsten daar. De hitlijsten! Je houdt het niet voor mogelijk.

Het is prachtige, mystieke sprookjesachtige muziek, vaak tergend langzaam en rijk georchestreerd. Maar ga gewoon zelf die plaat kopen.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 17 november 2000 @ 22:50:18 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_477676
Napster het zou ik zeggen..

tis een soort van hele vage zweverige alternative dreampop.. en dan kom ik nog niet in de buurt van de muziek met die beschrijving...
  vrijdag 17 november 2000 @ 23:01:15 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_477700
ow het streepje moet trouwens op de o ipv de u
pi_477832
Sigur Ros (met onzichtbaar streepje) is GEWELDIG!!! Heb je z'n video gezien? Wat een supernummer!
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_478463
quote:
Op 18 november 2000 00:17 schreef VictorVictor het volgende:
Sigur Ros (met onzichtbaar streepje) is GEWELDIG!!! Heb je z'n video gezien? Wat een supernummer!
z'n video? Het is een band hoor. En Vork, een band als Sigur Rós zou je toch gewoon moeten kopen hoor! Die gasten verdienen het om geld met hun muziek te verdienen. Dit is trouwens al hun derde cd geloof ik, maar ik denk dat je die andere 2 niet kan krijgen hier. In ieder eval heb ik hem van de week ook gekocht en het is best goed, ik moet alleen nog effe in the mood komen om het écht goed te luisteren..
... na vijf jaar
  zaterdag 18 november 2000 @ 15:55:59 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_478829
Sommige mensne hebben gewoon weinig geld

trouwens echt goeie cds davoor bennik nog welles in staat om daar een exemplaar van te kopen.. maar voorlopig doe ik het wel met de mp'tjes.. eerst eens me rooie cijfertjes op me banksaldo wegwerken en dan zie ik wel weer verder

pi_479464
quote:
Op 18 november 2000 15:55 schreef Vork het volgende:
Sommige mensne hebben gewoon weinig geld

trouwens echt goeie cds davoor bennik nog welles in staat om daar een exemplaar van te kopen.. maar voorlopig doe ik het wel met de mp'tjes.. eerst eens me rooie cijfertjes op me banksaldo wegwerken en dan zie ik wel weer verder

Hmm nou ja.. ik vergeef het je... Je bent niet de enige die rood staat.. Stomme is dat ik gewoon door blijf kopen waardoor het geld altijd stabiel in de min blijft staan.. hehe Maar effe on-topic.. Waar zie je eigenlijk die video? TMF? MTV? * Xhorder is benieuwd..
... na vijf jaar
  zaterdag 18 november 2000 @ 20:27:55 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_479472
denk MTV, ik hebbem ook nog niet gezien.. ben ook zeer zeker benieuwd...
pi_480694
Die video die ik heb gezien kwam om een uur of één 's nachts op TMF, in dat programma met alternatieve muziek.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  zondag 19 november 2000 @ 19:07:52 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_480699
damn ik zette een kwartier later pas nog ff de tv aan...

pi_481079
Leuk hoesje ook, trouwens.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  FOK!fotograaf donderdag 5 december 2002 @ 21:53:06 #14
17893 Forno
pi_7167388
Sgop.

Wat een ontzettend heerlijke muziek.
Door het zien van Vanilla Sky ontdekt hier, iemand enig idee wat voor soort muziek het is?

pi_7168335
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:53 schreef Forno het volgende:
Sgop.

Wat een ontzettend heerlijke muziek.
Door het zien van Vanilla Sky ontdekt hier, iemand enig idee wat voor soort muziek het is?

1) als je het al hebt ontdekt, weet je vanzelf wat voor muziek het is?
2) in dit topic staat het ook al omschreven
3) check http://www.allmusic.com/. succes!

btw: kewl dat er in een hollywood film muziek van sigur ros zit. toch lopen er af en toe wel mensen met smaak rond in dat rare wijkje in los angeles

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  donderdag 5 december 2002 @ 22:50:09 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7168441
Ik ga 'm sluiten. Er zijn al een paar topics over namelijk, zoals

Het algemene Sigur Ros topic: Sigur Ros

En het topic over de nieuwe plaat van hun: Nieuwe plaat van Sigur Ros is WAANZINNIG!!

Tis erg lief allemaal dat er een oud topic (van mij) omhoog wordt gehaald, maar een beetje overbodig en onoverzichtelijk misschien. Vandaar een slotje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')