Ik ben natuurlijk niet naar Raidohead geweest helaas en op Lowlands was ik ook uit me dak aant gaan op Underworld toen ze speelden. Ik had het nognooit gehoord, jaja schaam schaam.. maar ik ben nu de cd van ze aan't binnenladen en Jemig wat een godsvergeten mooie muziek zeg! woo! ben benieuwd naar de rest want ik heb alles nog niet gehoord.... meer mensen die deze mening delen?
Ik heb hem net opgezet, roseetje ingeschonken, en denk laat ik Fok weer eens checken, al zo lang geleden!
Sigur Ros. Ik heb ze nu twee keer live gezien (voorprogramma Radiohead en op Crossing Border) en het blijft een waanzinnige band.
Waar lijken ze op? Nergens op. Ze komen van Ijsland, en je moet het nummer Svenf-G-Englar eens beluisteren. Dat nummer stond vorig jaar maanden op nummer 1 in de hitlijsten daar. De hitlijsten! Je houdt het niet voor mogelijk.
Het is prachtige, mystieke sprookjesachtige muziek, vaak tergend langzaam en rijk georchestreerd. Maar ga gewoon zelf die plaat kopen.
quote:z'n video? Het is een band hoor. En Vork, een band als Sigur Rós zou je toch gewoon moeten kopen hoor! Die gasten verdienen het om geld met hun muziek te verdienen. Dit is trouwens al hun derde cd geloof ik, maar ik denk dat je die andere 2 niet kan krijgen hier. In ieder eval heb ik hem van de week ook gekocht en het is best goed, ik moet alleen nog effe in the mood komen om het écht goed te luisteren..
Op 18 november 2000 00:17 schreef VictorVictor het volgende:
Sigur Ros (met onzichtbaar streepje) is GEWELDIG!!! Heb je z'n video gezien? Wat een supernummer!
trouwens echt goeie cds davoor bennik nog welles in staat om daar een exemplaar van te kopen.. maar voorlopig doe ik het wel met de mp'tjes.. eerst eens me rooie cijfertjes op me banksaldo wegwerken en dan zie ik wel weer verder
quote:Hmm nou ja.. ik vergeef het je... Je bent niet de enige die rood staat..
Op 18 november 2000 15:55 schreef Vork het volgende:
Sommige mensne hebben gewoon weinig geldtrouwens echt goeie cds davoor bennik nog welles in staat om daar een exemplaar van te kopen.. maar voorlopig doe ik het wel met de mp'tjes.. eerst eens me rooie cijfertjes op me banksaldo wegwerken en dan zie ik wel weer verder
Wat een ontzettend heerlijke muziek.
Door het zien van Vanilla Sky ontdekt hier, iemand enig idee wat voor soort muziek het is?
quote:1) als je het al hebt ontdekt, weet je vanzelf wat voor muziek het is?
Op donderdag 5 december 2002 21:53 schreef Forno het volgende:
Sgop.Wat een ontzettend heerlijke muziek.
Door het zien van Vanilla Sky ontdekt hier, iemand enig idee wat voor soort muziek het is?
btw: kewl dat er in een hollywood film muziek van sigur ros zit. toch lopen er af en toe wel mensen met smaak rond in dat rare wijkje in los angeles
Het algemene Sigur Ros topic: Sigur Ros
En het topic over de nieuwe plaat van hun: Nieuwe plaat van Sigur Ros is WAANZINNIG!!
Tis erg lief allemaal dat er een oud topic (van mij) omhoog wordt gehaald, maar een beetje overbodig en onoverzichtelijk misschien. Vandaar een slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |