abonnement Unibet Coolblue
pi_169649953
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:20 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Precies dit.. jonge meiden kunnen haar zien als bepaald voorbeeld, door haar vlogs.
Ze is verder ook een mooie meid, laten we eerlijk zijn.
Vind het alleen zo ziekelijk dat iemand in breekt op haar i-cloud, om vervolgens privé filmpjes/foto's de wereld in te helpen. :r
Ben je nou echt zó naïef? Ze heeft het zelf verspreid.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169650004
Je kan niet inbreken in iemand zijn icloud. Dan ben je namelijk zelf zo stom geweest om het wachtwoord aan iemand te geven.
pi_169650239
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ben je nou echt zó naïef? Ze heeft het zelf verspreid.
Dat zou goed kunnen.
pi_169651969
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:58 schreef Deckard het volgende:
Je kan niet inbreken in iemand zijn icloud. Dan ben je namelijk zelf zo stom geweest om het wachtwoord aan iemand te geven.
Ik heb het zelf één keer meegemaakt, bij MediaMarkt service dat ze bij een nieuwe telefoon je oude applicaties/bestanden overzetten. Dat de medewerker achter de balie begon te seinen met zijn collega.. en nee er stonden niet alléén maar normale selfies op. Dus op die manier kan het bijvoorbeeld ook.. als je kwaadwillig zou zijn ;)

Ze geeft zelf ook aan dat je voorzichtig moet zijn met het verlenen van wachtwoorden, dus wellicht via die weg doorgelekt.
pi_169652431
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf één keer meegemaakt, bij MediaMarkt service dat ze bij een nieuwe telefoon je oude applicaties/bestanden overzetten. Dat de medewerker achter de balie begon te seinen met zijn collega.. en nee er stonden niet alléén maar normale selfies op. Dus op die manier kan het bijvoorbeeld ook.. als je kwaadwillig zou zijn ;)

Ze geeft zelf ook aan dat je voorzichtig moet zijn met het verlenen van wachtwoorden, dus wellicht via die weg doorgelekt.
Leuk en aardig, maar dan is het nog steeds haar eigen domme schuld. :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 maart 2017 @ 14:45:46 #106
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169652562
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf één keer meegemaakt, bij MediaMarkt service dat ze bij een nieuwe telefoon je oude applicaties/bestanden overzetten. Dat de medewerker achter de balie begon te seinen met zijn collega.. en nee er stonden niet alléén maar normale selfies op. Dus op die manier kan het bijvoorbeeld ook.. als je kwaadwillig zou zijn ;)

Ze geeft zelf ook aan dat je voorzichtig moet zijn met het verlenen van wachtwoorden, dus wellicht via die weg doorgelekt.
Mijn vriendin moest laatst haar wachtwoord geven aan de balie bij reparatie, anders konden ze niet testen of het gerepareerd was.

doooaagg
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_169653749
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:22 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf één keer meegemaakt, bij MediaMarkt service dat ze bij een nieuwe telefoon je oude applicaties/bestanden overzetten. Dat de medewerker achter de balie begon te seinen met zijn collega.. en nee er stonden niet alléén maar normale selfies op. Dus op die manier kan het bijvoorbeeld ook.. als je kwaadwillig zou zijn ;)

Ze geeft zelf ook aan dat je voorzichtig moet zijn met het verlenen van wachtwoorden, dus wellicht via die weg doorgelekt.
In beide voorbeelden geef je dus je wachtwoord en data aan een ander. Dat heeft weinig met inbreken te maken.
pi_169653867
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Mijn vriendin moest laatst haar wachtwoord geven aan de balie bij reparatie, anders konden ze niet testen of het gerepareerd was.

doooaagg
Je heb geen password nodig om data over te zetten. Wie daar in trapt is gewoon dom.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169653914
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je heb geen password nodig om data over te zetten. Wie daar in trapt is gewoon dom.
Ik moet toch echt mijn telefoon unlocken wil ik de inhoud via USB op m'n computer bekijken.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_169654036
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:38 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik moet toch echt mijn telefoon unlocken wil ik de inhoud via USB op m'n computer bekijken.
Ik heb nog nooit een unlock password op mijn telefoon gehad. Nergens voor nodig.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 maart 2017 @ 15:53:05 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169654259
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je heb geen password nodig om data over te zetten. Wie daar in trapt is gewoon dom.
moederbord moest gefixt worden, ze wouden het wachtwoord zodat ze in windows konden inloggen. Ja doag
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_169656054
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 12:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ben je nou echt zó naïef? Ze heeft het zelf verspreid.
Dan lijkt het me ook sterk dat ze een advocaat inschakelt en aangifte doet, dus daar geloof ik ook niet zo in.

Maar 't is wel raar, want ze is geen super bekende of zo. Misschien een bekende van haar? Die het zo heeft weten door te lekken naar 'de fappening gate'.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:23:41 #113
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169656358
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:10 schreef Status het volgende:

[..]

Dan lijkt het me ook sterk dat ze een advocaat inschakelt en aangifte doet, dus daar geloof ik ook niet zo in.

Maar 't is wel raar, want ze is geen super bekende of zo. Misschien een bekende van haar? Die het zo heeft weten door te lekken naar 'de fappening gate'.
Ze zegt in het filmpje dat een/de hacker 7 maanden geleden ook al met haar account bezig was. Dat lijkt me meer wijzen in de richting van een verveelde scholier die na maandenlang prutsen eindelijk succes heeft gehad en nu op 'the fappening' probeert mee te liften.
KuikenGuppy
pi_169657175
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ze zegt in het filmpje dat een/de hacker 7 maanden geleden ook al met haar account bezig was. Dat lijkt me meer wijzen in de richting van een verveelde scholier die na maandenlang prutsen eindelijk succes heeft gehad en nu op 'the fappening' probeert mee te liften.
Ja dat zal 't misschien zijn. Wel enorm treurig.
pi_169657959
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ze zegt in het filmpje dat een/de hacker 7 maanden geleden ook al met haar account bezig was. Dat lijkt me meer wijzen in de richting van een verveelde scholier die na maandenlang prutsen eindelijk succes heeft gehad en nu op 'the fappening' probeert mee te liften.
Poeh poeh, een deel van het internet heeft haar naakt gezien :')

Dit zal vast ten koste van haar YT views gaan :')

Vroeger had je gewoon de playboy met smaakvolle foto's
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169683609


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 21-03-2017 20:25:55 (Ja, dahaag.) ]
pi_169961191
Ze verwelkt ook snel zeg.
pi_169961206
Herken d'r niet eens meer op vlog.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 07:29:23 #119
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_171491801
Laura Ponticonti strijdt tegen huiselijk geweld

Met een schokkende foto op Instagram wil Laura Ponticorvo laten zien dat ze zich inzet voor de strijd tegen huiselijk geweld.

Op de foto is Laura te zien met een, gephotoshopt, blauw oog. "Mijn doel is om meisjes en vrouwen in te laten zien dat we dit niet hoeven te accepteren."

Zelf heeft de realityster gelukkig nooit met huiselijk geweld meegemaakt. Ze prijst zich gelukkig met haar vriend, zo laat ze weten. "Ik ben erg blij met mijn lieve vriend die me altijd behandeld als een prinses. Maar helaas heeft niet elke vrouw zoveel geluk."



http://www.telegraaf.nl/p(...)selijk_geweld__.html

Die malle Laura toch..
Schaamteloos.
Haar aandachtshonger verleggen op lichamelijk mishandelde vrouwen met een 'schokkende' :') fotoflop..

Beter houdt ze zich bij bij items waar ze wél ervaring mee heeft..pijpen en bloggen. :')
En dan ben ik benieuwd hoe ze zich gaat uitbeelden als het om geestelijk mishandelde vrouwen gaat.. :X
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')