(eigenlijk een oude maar die is gefotosoept
quote:Ik heb er een neus voor.
Op dinsdag 10 december 2002 19:31 schreef sindell het volgende:
Niks spammen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:35 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik heb er een neus voor.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja blijkbaar
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:36 schreef sindell het volgende:
quote:Sorry lieverd wat zei je?
Op dinsdag 10 december 2002 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:48 schreefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.sindellJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.het volgende:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.[..]
Sorry lieverd wat zei je?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerst trainen
l8ter!
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:59 schreef sindell het volgende:
Okay...
dan gaan we morgen verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.eerst trainen
l8ter!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Nog steeds dus he.
Op dinsdag 10 december 2002 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben in een staat van totale euforie.
Goedemorguh!!
Euforie? Waar
quote:Ja..Hallo..Goeiemorgen..
Op woensdag 11 december 2002 09:16 schreef sindell het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Goedemorguh!!
Euforie? Waar
ik accepteer de cookies.
Ik mag zometeen een vlaai gaan halen (door die stinkende rotkou) voor mijn collega's hier...
Is dat ook euforie?
(of verpest ik nou dit draadje
quote:Niets kan dit draadje nog verpesten zoveel euforie is er..
Op woensdag 11 december 2002 09:27 schreef sindell het volgende:
Jayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ik mag zometeen een vlaai gaan halen (door die stinkende rotkou) voor mijn collega's hier...
Is dat ook euforie?
(of verpest ik nou dit draadje
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok kzal nu gaan
quote:Ga je naar Multi-Vlaai?
Op woensdag 11 december 2002 09:45 schreef sindell het volgende:
Want ik ben jarig geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ok kzal nu gaan
ik accepteer de cookies.
Was lekker
quote:Scary dit...
Op woensdag 11 december 2002 10:42 schreef sindell het volgende:
Ja daar ben ik geweest jahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Was lekker
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kersenbavaroiseJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij was inderdaad erg goed
Vonden mijn collega's ook inderdaad...maar ze schijnen niet zo goed te zijn als de echte Limburgse vlaaien...
Waar is Uiertje?
quote:Ik denk dat ie moest werken ofzo..
Op woensdag 11 december 2002 10:53 schreef sindell het volgende:
Waar is Uiertje?
Zijn we nog aanwezig vandaag of hoe zit dat?
quote:Ah..Je hebt werk?
Op woensdag 11 december 2002 13:35 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ja, hallo! Ik ben bepaald niet euforisch vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop