quote:Ieuw...
Op donderdag 12 december 2002 14:54 schreef U-lerZzZ het volgende:
HALLO?
quote:Hij is nog lang niet vol, hé!!!
Op donderdag 12 december 2002 15:02 schreef sindell het volgende:[..]
EJ!
Goedesmorgens
Is er nog iemand aanwezig vandaag?!
HALLO?!?!
Kon je uitslapen?
Zometeen weer naar school
quote:Uitslapen is okay!
Op vrijdag 13 december 2002 11:15 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ieuw... school.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik heb wat langer kunnen blijven liggen. Altijd okay natuurlijk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Weekend ook!
Op vrijdag 13 december 2002 11:17 schreef sindell het volgende:[..]
Uitslapen is okay!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:School is ook okay! (in mijn geval
Op vrijdag 13 december 2002 11:18 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Weekend ook!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:SoTT
Op vrijdag 13 december 2002 11:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ja, hallo, ik heb geen fuck te melden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lang niet gezien
quote:sindell
Op vrijdag 13 december 2002 11:24 schreef sindell het volgende:[..]
SoTT
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Lang niet gezien
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het gewoon te druk met werken. Ik steek mijn hoofd af en toe gewoon even om de hoek.
Maar ik ga mijn hoofd om de hoek van de deur van de school steken.
Toedelz en tot later!
quote:Lator!
Op vrijdag 13 december 2002 11:31 schreef sindell het volgende:
Aha dat is okayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik ga mijn hoofd om de hoek van de deur van de school steken.Toedelz en tot later!
ik accepteer de cookies.
quote:
Op maandag 16 december 2002 11:23 schreef sindell het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel ff ophouden pls okay?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop