quote:Same here (wat dat werk betreft)
Op woensdag 11 december 2002 15:23 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Het is een saaie kut dag, op mijn werk.
.
En schaatsen doe ik niet aan.... veels te koud..
Schaatsen is juist leuk! Ik kan niet wachten tot ik eindelijk weer eens op het ijs sta. Ik heb wel thermokleding (van ut skien) en ik kan schaatsen...muts op en handschoenen en je bent bezig dus is het niet meer koud
Tja ik ben nou eenmaal een winterkindje
Ben begonnen voor op de vijver met houtjes En nu heb ik hoge noren.
Ben trouwens van ut zomer naar Spanje geweest nou dat hoeft dus echt niet weer he kutland
Griekenland is sowieso okay
Canada is ook okay!!
quote:Grieken zijn ook heel erg okay.
Op woensdag 11 december 2002 16:53 schreef sindell het volgende:
Griekenland is sowieso okay
quote:Okay, doe je best!
Op donderdag 12 december 2002 11:47 schreef sindell het volgende:
Topic wel ff volmaken hoor
quote:Helemaal alleen?
Op donderdag 12 december 2002 11:49 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Okay, doe je best!
.
quote:Ik werk 4x 9.5 uur..
Op donderdag 12 december 2002 13:32 schreef sindell het volgende:
You bastard! Ik had om half 8 ook nog wel 3 uren willen slapen
quote:
Op donderdag 12 december 2002 13:37 schreef sindell het volgende:
Wel lekker geslapen?
Moet nu nog ff wat klussen afhandelen, maar is allemaal niet zo moeilijk verders...
Ik heb gisteravond geschaatst dus was behoorlijk moe nog, ik zou nu zo kunnen slapen
quote:Veel plezier met werken enzo.
Op donderdag 12 december 2002 13:50 schreef sindell het volgende:
Ik aan het werk jah...straks nog naar schoolMoet nu nog ff wat klussen afhandelen, maar is allemaal niet zo moeilijk verders...
Ik heb gisteravond geschaatst dus was behoorlijk moe nog, ik zou nu zo kunnen slapen
Maar Amsterdam is groot genoeg dus ze hebben vast ergens anders ook nog wel schoenenwinkels
ja werken Ik zal eens kijken of ik mezelf nog nuttig kan maken
quote:
Op donderdag 12 december 2002 14:06 schreef sindell het volgende:
Ah je komt dus uit Amsterdam.
quote:Ja, maar in het centrum zitten ook een hoop andere winkels waar ik even heen wilde.
Maar Amsterdam is groot genoeg dus ze hebben vast ergens anders ook nog wel schoenenwinkels
quote:Aha
Op donderdag 12 december 2002 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:Ja, maar in het centrum zitten ook een hoop andere winkels waar ik even heen wilde.
Ja ik kom niet zo vaak in Amsterdam (het is met de auto maar een uur en een kwartier rijden, zonder files) er zijn inderdaad genoeg winkels in het centrum Met de trein is gelijk twee en een half uur
Vreemd eigenlijk dat het voor jou zo normaal is terwijl dat voor ons dan weer gewoon een dagje weg is...
(ik voel me altijd net of zit ik in het buitenland als ik daar ben)
quote:
Op donderdag 12 december 2002 14:15 schreef sindell het volgende:[..]
Aha
Ja ik kom niet zo vaak in Amsterdam (het is met de auto maar een uur en een kwartier rijden, zonder files) er zijn inderdaad genoeg winkels in het centrum
Met de trein is gelijk twee en een half uur
Vreemd eigenlijk dat het voor jou zo normaal is terwijl dat voor ons dan weer gewoon een dagje weg is...(ik voel me altijd net of zit ik in het buitenland als ik daar ben)
quote:Grieks zeker?
Op donderdag 12 december 2002 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Ik woon 15 minuutjes fietsen van de Dam en nog minder van het CS.
Dat is wel okay..Ik woon echt net buiten het centrum..
Maar ik ben pas echt "thuis" na 3 uur vliegen.. Ik ben dus import -Amsterdammer.
.
Ik ben een echte Leeuwardense (Fries dus eigenlijk)
Maar Amsterdammers vinden altijd dat er twee soorten volken zijn toch? Amsterdammers en boeren
quote:Griekenland is okay.
Op donderdag 12 december 2002 14:47 schreef sindell het volgende:[..]
Grieks zeker?
Ik ben een echte Leeuwardense (Fries dus eigenlijk)
Maar Amsterdammers vinden altijd dat er twee soorten volken zijn toch? Amsterdammers en boeren
En wij Friezen zijn echt niet allemaal boeren hoor (de meesten die ik ken niet)
Alleen andere houding vaak, minder open (wat Hollanders vaak als stug zien), maar wel ontzettend vriendelijk en gastvrij (vind ik) en nuchter...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |