abonnement Unibet Coolblue
pi_169589754
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klinkt goed! Over bierbrouwen en buikdansen kan ze vast iets leuks vertellen.
:Y dat lijkt mij ook.
Maar wel heel benieuwd naar het verhaal dat ze er van gaat maken.
Ook over onze eerste dates en hoe ik hem ten huwelijk vroeg, ben benieuwd hoe ze dat gaat brengen.
pi_169589786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is maar tijdelijk. Eens kijken hoe het bevalt en als we dan voor de echte keuken gaan over een tijdje, hebben we meer info.
ja even niet aan gedacht dat je keuken tijdelijk wordt!!! Ur right, clever thinking batgirl
pi_169589788
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:12 schreef Sarabi het volgende:

Bijna alles is al in werking/klaar :Y alleen moeten we nog naar de ringen en trouwboeket kijken, maar dat vinden we eigenlijk niet zo belangrijk dus gaan we ook niet zo duur/bijzonder maken.

Vandaag heeft een vriend de laatste hand aan onze trouwkaart gelegd dus die kunnen hopelijk volgende week gedrukt en verzonden worden.

En dan over 2 weken is hopelijk mijn jurk er en dan moet mijn verloofde ook nog een broek gaan kopen.

Verder moeten we niet vergeten nog een playlist te maken, want we doen geen dj of band maar spelen gewoon onze favo liedjes af :)
De playlist lijkt me het meeste werk dan :Y

En geen idee hoe ver van te voren je naar ringen moet kijken om ze klaar (op maat) te hebben op de trouwdag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169589795
quote:
Aanbiedingen hè, niet het wisselen van winkel. Dus "vandaag, ietsdatjeeigenlijknietheelergnodighebt, van 1.99 voor 0.99!".
pi_169589821
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De playlist lijkt me het meeste werk dan :Y

En geen idee hoe ver van te voren je naar ringen moet kijken om ze klaar (op maat) te hebben op de trouwdag.
We bestellen gewoon wat ringen in de juiste maat bij Lucardi ;) dus dat kan zelfs nog een week van te voren
pi_169589826
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Aanbiedingen hè, niet het wisselen van winkel. Dus "vandaag, ietsdatjeeigenlijknietheelergnodighebt, van 1.99 voor 0.99!".
Ik koop altijd al mijn shampoo, doucheschuim, tandpasta, deodorant, afwasmiddel, schoonmaakmiddel etc in de aanbieding en dat scheelt enorm. En dan wel wat ik normaal ook zou gebruiken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169589833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja O+ was echt een heel fijn gesprek.
Ze was enthousiast over onze ideeën voor de ceremonie, vond ze ook nog eens origineel. Dat had ik dan weer niet verwacht.
Ze vond het ook wel erg tof dat we niet zo'n typische hobby's hadden en vond ons een bijzonder mooi koppel. Maar dat zal ze vast tegen iedereen zeggen ;)

Ze komt in ieder geval informeel over en dat is wat wij ook erg belangrijk vonden.

Nog maar 8 weken te gaan *O*
Spannend :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_169589853
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Aanbiedingen hè, niet het wisselen van winkel. Dus "vandaag, ietsdatjeeigenlijknietheelergnodighebt, van 1.99 voor 0.99!".
das puur om mensen binnen te krijgen en gokken datze meer kopen, een overall goedkopere supermarkt is dus altijd de win/win
pi_169589870
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit voor aanbiedingen naar een specifieke supermarkt gegaan ben. Ik kan mij niet voorstellen ook dat dat een noemenswaardig verschil maakt. Groente van de markt of de Turk in plaats van de Albert Heijn, ja dat tikt wel aan. Maar drie flessen cola met turbobonuskoopzegelkaartpuntenkorti g, maakt dat al het verschil?
Als het gaat om zaken als toiletpapier en (vaat)wasmiddel en dan 2=1, dan wel. Verder is het vooral het goede gevoel.

Ik vertik het om mijn vrije tijd te spenderen aan boodschappen doen dus ik bestel bij Albert :7 Heb ook geen klachten over de kwaliteit. Als ik wat meer tijd heb, groente en fruit bij de Turk. Als ik geen werk zou hebben dan zou ik mijn tijd spenderen aan rondpendelen tussen verschillende winkels voor de beste koopjes :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_169589890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dichtstbijzijnde Emte 29 km verderop 8-) "overal in Nederland" valt wel tegen.
38 kilometer. Had er ook nog nooit van gehoord.

Binnen 1500 meter wél 5 AH's en een aantal AH tot go's, Jumbo, marqt, Aldi (2x), Lidl, paar dozijn Turkse supers, de markthal, Coop.
pi_169589914
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

38 kilometer. Had er ook nog nooit van gehoord.

Binnen 1500 meter wél 5 AH's en een aantal AH tot go's, Jumbo, marqt, Aldi (2x), Lidl, paar dozijn Turkse supers, de markthal, Coop.
als ik binnen 1500 meter moet gaan kijken wordt ik gek geloof ik!!!
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:20:01 #212
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169589919
Als ik ergens in de buurt van een bepaalde supermarkt ben, kijk ik even naar de aanbiedingen. Ik ga echt niet speciaal naar de Nettorama in Bergen op Zoom rijden. Maar volgende week donderdag ben ik er toevallig weer dus dan blader ik de folder wel door. Hij is ook naast een grote Lidl dus dat is wel handig. Dan kom ik er weer maanden niet denk ik, BoZ is nou niet echt the place to be verder.
Spoilers!
pi_169589924
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik koop altijd al mijn shampoo, doucheschuim, tandpasta, deodorant, afwasmiddel, schoonmaakmiddel etc in de aanbieding en dat scheelt enorm. En dan wel wat ik normaal ook zou gebruiken.
Daarvoor ga ik naar de action. Dan zijn de ingrediënten wel in het Pools met een Nederlandse sticker er overheen, maar daar poetst je tandpasta niet minder van *)
pi_169589969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik ergens in de buurt van een bepaalde supermarkt ben, kijk ik even naar de aanbiedingen. Ik ga echt niet speciaal naar de Nettorama in Bergen op Zoom rijden. Maar volgende week donderdag ben ik er toevallig weer dus dan blader ik de folder wel door. Hij is ook naast een grote Lidl dus dat is wel handig. Dan kom ik er weer maanden niet denk ik, BoZ is nou niet echt the place to be verder.
herkenbaar, kijk elke week eigenlij kwel even naar de folders (online) van de winkels om de hoek, en toevallig in de buurt van bv een lidl kijk ik die ook even... oriental toko kijk ik eigenlijk ookaltijd wel ff.... maar nu zit de vriezer al vol met eend, gambas en scheermessen dus hou me even in....

*snel wat erwtensoep aan de schoonmoeder slijten want die is weer thuis in de vriezer beland ipv op het atelier... dan mag ik weer*
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:23:14 #215
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169590011
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:11 schreef liedetector het volgende:

[..]

4 boven aanrecht is nog vrij krap? maaar ik heb alleen achter aanrecht al 4 permanent vol.....
Dit

Ik vind dat je nooit te weinig stopcontacten kan hebben :')

Bij mijn tv heb ik bijvoorbeeld 8 stopcontacten(verlengsnoer) en allemaal bezet. Da's echt zot :o
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169590045
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:23 schreef zeefje het volgende:

[..]

Dit

Ik vind dat je nooit te weinig stopcontacten kan hebben :')

Bij mijn tv heb ik bijvoorbeeld 8 stopcontacten(verlengsnoer) en allemaal bezet. Da's echt zot :o
dat valt nog mee bij mij, daar heb ik er maar 6 permanent bezet
pi_169590052
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het loopt echt snel op met stopcontacten en lichtknoppen, had ik nooit zo bij stilgestaan. Een voor de afzuigkap, vaatwasser, 4 boven het aanrecht voor koffieapparaat en zo, allebei 3 naast het bed. In alle hoeken twee voor lampen en stofzuigen. In de badkamer 2 licht en een stopcontact, etc.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het loopt echt snel op met stopcontacten en lichtknoppen, had ik nooit zo bij stilgestaan. Een voor de afzuigkap, vaatwasser, 4 boven het aanrecht voor koffieapparaat en zo, allebei 3 naast het bed. In alle hoeken twee voor lampen en stofzuigen. In de badkamer 2 licht en een stopcontact, etc.
Bouwen jullie niet zo'n stofzuigsyteem in? Hoef je alleen maar de slang in een plint te pluggen en hoppa het stofzuigen begint. Vond dat zo gaaf bij kennissen in de VS dat ik haast aanbood om te gaan stofzuigen ;-)
Of een robotding, ook handig
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:24:37 #218
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169590053
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik ergens in de buurt van een bepaalde supermarkt ben, kijk ik even naar de aanbiedingen. Ik ga echt niet speciaal naar de Nettorama in Bergen op Zoom rijden. Maar volgende week donderdag ben ik er toevallig weer dus dan blader ik de folder wel door. Hij is ook naast een grote Lidl dus dat is wel handig. Dan kom ik er weer maanden niet denk ik, BoZ is nou niet echt the place to be verder.
bergen op zoom is verder wel een heul toffe stad

redelijk veel goede restaurantjes ook daar :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:25:20 #219
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169590077
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:24 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat valt nog mee bij mij, daar heb ik er maar 6 permanent bezet
keuken gaat ook heel snel qua stopcontacten :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169590079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

[..]

Bouwen jullie niet zo'n stofzuigsyteem in? Hoef je alleen maar de slang in een plint te pluggen en hoppa het stofzuigen begint. Vond dat zo gaaf bij kennissen in de VS dat ik haast aanbood om te gaan stofzuigen ;-)
Of een robotding, ook handig
ja!!! herkenbaar ken in nl verder maar 1 iemand die dat heeft en is wel super chill
pi_169590093
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het loopt echt snel op met stopcontacten en lichtknoppen, had ik nooit zo bij stilgestaan. Een voor de afzuigkap, vaatwasser, 4 boven het aanrecht voor koffieapparaat en zo, allebei 3 naast het bed. In alle hoeken twee voor lampen en stofzuigen. In de badkamer 2 licht en een stopcontact, etc.
Bouwen jullie niet zo'n stofzuigsyteem in? Hoef je alleen maar de slang in een plint te pluggen en hoppa het stofzuigen begint. Vond dat zo gaaf bij kennissen in de VS dat ik haast aanbood om te gaan stofzuigen ;-)
Of een robotding, ook handig
We have far more in common than that which devides us..
pi_169590115
Ik ben aan t klooien. Te veel zonlicht in mijn gezicht en de luxaflex op kantoor wil maar niet naar beneden.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:26:43 #223
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169590125
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:25 schreef liedetector het volgende:

[..]

ja!!! herkenbaar ken in nl verder maar 1 iemand die dat heeft en is wel super chill
Mijn vroegere klasgenootje had dat. Op elke verdieping kon ze de slang eruit trekken en beginnen met stofzuigen. :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:26:50 #224
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169590128
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dichtstbijzijnde Emte 29 km verderop 8-) "overal in Nederland" valt wel tegen.
"praktisch in..."

Drenthe telt eigenlijk nooit mee in dat soort dingen.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:27:32 #225
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169590155
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik koop altijd al mijn shampoo, doucheschuim, tandpasta, deodorant, afwasmiddel, schoonmaakmiddel etc in de aanbieding en dat scheelt enorm. En dan wel wat ik normaal ook zou gebruiken.
Die koop ik bij de kruidvat of de Action. Dan is het standaard al goedkoper dan aanbiedingen in de supermarkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')