SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een reminder voor Sara![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juni 2017 15:29 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand gaat straks zijn zitje wel missen denk ik...Ja maar ja maar het is een even week, dan kan het zwarte jurkje niet aan hoor... *kortsluiting*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een reminder voor Sara
Wat een heerlijke foto, FF![]()
Adrian4, wat een leuke foto's! Die zou ik ook nog even komen showen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt groter.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:28 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En het jurkje van Sara is er weer! Draag je vooral meer naar voren of is je buik ook echt groter?
[ Bericht 0% gewijzigd door twist02 op 23-06-2017 20:03:34 ]
Wat mooi al! Ik snap wel dat je het al op je werk hebt verteldquote:Op maandag 24 juli 2017 17:07 schreef LuDann het volgende:
[ afbeelding ]
10 weken. Ik voel me zo groot als een bus. Toettoet
Ik ben duidelijk niet naar de kapper geweest in de tussentijd.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:14 schreef Burdie het volgende:
Vivi, je haar is wat langer. Verder zie ik geen verschil.
(Gek idee dat ik na jouw foto nog 3 weken en een dag zwanger ben geweest, terwijl we dezelfde UD hadden! Ik heb zo'n soortgelijke foto dus pas over anderhalve maand)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.40 weken ongeveer
[ Bericht 41% gewijzigd door Lemijn op 24-07-2017 22:15:00 ]Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
quote:Op maandag 24 juli 2017 22:39 schreef LuDann het volgende:
Mooie update Vivi.![]()
Memoru, wat een prachtige buik zeg.
Oh Lemijn, wat een schitterende 40 weken buik.![]()
Het staat best grappig, zo'n grote buik en enerzijds vind ik het ook wel leuk. Maar toch zou ik hem graag ruilen voor een flink maatje kleiner. De vorige zwangerschap eindigde ik ook huge en werd simpelweg rondlopen rond een week of 32 al een issue. Om het maar niet over de striae te hebben. Oef. Ik kijk er niet naar uit.Holy fSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan me voorstellen dat dat onhandig was zeg! Heb je wel gewoon nog kunnen werken ect ermee?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja, das waar Ik ga daar helemaal vanuit, maar het hoeft niet per se natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:39 schreef twist02 het volgende:
Lemijn, mooie 40 weken buik zeg!
LuDann, het feit dat je buik nu eerder begint met groeien wil absoluut niet zeggen dat-ie ook groter eindigt hè? Je hebt best kans dat je nu minder of minder grote groeispurts krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu negen weken na de bevalling (met baby![]()
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Doen hoor, want voor je het weet denk je een tikje weemoedig terug aan deze bijzondere tijd en dan is het fijn om wat mooie foto's te hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:45 schreef Lemijn het volgende:
Met alerte omhoogkijkende babyen met zonder buik! Wonderlijk toch he?
Nee, ik vergeet dat steeds, om iemand even een mooie foto te laten maken. Goed dat je het zegt!
Nee, geen idee. Er is nooit wat over gezegd in het ziekenhuis. Ik heb het me wel afgevraagd, maar er werd gedaan alsof het normaal was dus dat nam ik dan maar aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:49 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een mooie terugplooi alweer Franny! En wat lijkt je zoon al groot voor zijn 9 weken oud.
LuDann, ik kon me helemaal niet meer herinneren dat jij zo'n enorme buik had, maar wow! Hadden ze enig idee waardoor dat kwam? Ik had met O namelijk ook een grote buik (eindbuik met 41 weken vergelijkbaar met die van de tweeling met 37 weken), maar hij was nog ruim 500 gram zwaarder dan Wolk en de mega buik kwam toen doordat ik heel veel vruchtwater had (waardoor O waarschijnlijk ook de ruimte had om flink te groeien). Ben benieuwd waar je deze keer eindigt.
Lemijn, mooie buik, maar de hoogste tijd om hem in te ruilen voor een baby!
Ik liep bij de vk en die waren wat geschokt over de enorme groei de laatste paar weken en hebben toen met 40 weken nog een extra echo gemaakt waaruit dat bleek, anders had ik het ook niet geweten. Wel vreemd dat ze daar in het ziekenhuis niet naar gekeken hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:04 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Er is nooit wat over gezegd in het ziekenhuis. Ik heb het me wel afgevraagd, maar er werd gedaan alsof het normaal was dus dat nam ik dan maar aan.![]()
Mijn bindweefsel is wat minder stevig in aanleg dan bij de meeste andere mensen, mogelijk dat dat er wat mee te maken heeft.
Ik kan me jouw buik nog wel herinneren, wist ik dat ik in ieder geval niet de enige was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |