abonnement Unibet Coolblue
pi_172656401
Dankjulliewel :*

Lemijn: Mooie 40 weken buik ! Nog even geduld ;)

Lu: Woww! En ik vind het al lastig om mijn veters te strikken :@ Ben benieuwd hoe het deze keer eindigd
pi_172658833
Lemijn, mooie 40 weken buik zeg! O+

LuDann, het feit dat je buik nu eerder begint met groeien wil absoluut niet zeggen dat-ie ook groter eindigt hè? Je hebt best kans dat je nu minder of minder grote groeispurts krijgt :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_172659014
Wauw LuDann, dat was een indrukwekkende buik! En wat had/heb je gaaf haar! O+
Ik hoop dat je deze zwangerschap wel wat mobieler blijft dan de vorige keer.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:31:21 #229
409579 LuDann
All the way
pi_172660033
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 07:39 schreef twist02 het volgende:
Lemijn, mooie 40 weken buik zeg! O+

LuDann, het feit dat je buik nu eerder begint met groeien wil absoluut niet zeggen dat-ie ook groter eindigt hè? Je hebt best kans dat je nu minder of minder grote groeispurts krijgt :*
Ja, das waar Ik ga daar helemaal vanuit, maar het hoeft niet per se natuurlijk. :Y

Ik ga gewoon hopen dat het meevalt.
pi_172660952
Zooo, Ludann. Dat was echt een grote buik! :o . _O_ . Ik hoop inderdaad voor je dat het nu zal meevallen, want dat is fysiek echt heel zwaar lijkt me.

Lemijn, prachtig mooi buikje. O+ . Heb je nog mooie foto's laten maken door iemand eigenlijk om dit goed vast te leggen?

Memoru, ook erg mooi!

Ik vind het ongelooflijk hoe je lijf zo'n zwangerschap doet en ik sta ook weer versteld van hoe snel het weer terug kan gaan naar normaal. Ik eet voor mijn doen wel Heel Veel, om te voorkomen dat het echt te snel gaat zoals de vorige keer en dat lijkt goed te gaan. *O* .

Dit was twee dagen voor de bevalling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu negen weken na de bevalling (met baby O+ O+ ):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:45:38 #231
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172661523
Met alerte omhoogkijkende baby *; en met zonder buik! Wonderlijk toch he?

Nee, ik vergeet dat steeds, om iemand even een mooie foto te laten maken. Goed dat je het zegt!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 25 juli 2017 @ 13:30:32 #232
409579 LuDann
All the way
pi_172665393
Oh, Franny. O+ Wonderlijk is, het, precies wat Lemijn zegt. En wat had je een prachtige bol zeg!
pi_172666995
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:45 schreef Lemijn het volgende:
Met alerte omhoogkijkende baby *; en met zonder buik! Wonderlijk toch he?

Nee, ik vergeet dat steeds, om iemand even een mooie foto te laten maken. Goed dat je het zegt!
Doen hoor, want voor je het weet denk je een tikje weemoedig terug aan deze bijzondere tijd en dan is het fijn om wat mooie foto's te hebben.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_172667086
Wat een mooie buik had je Franny! Fascinerend om te zien hoe snel dat ook weer weg kan zijn. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_172669094
Wat een mooie terugplooi alweer Franny! En wat lijkt je zoon al groot voor zijn 9 weken oud.

LuDann, ik kon me helemaal niet meer herinneren dat jij zo'n enorme buik had, maar wow! Hadden ze enig idee waardoor dat kwam? Ik had met O namelijk ook een grote buik (eindbuik met 41 weken vergelijkbaar met die van de tweeling met 37 weken), maar hij was nog ruim 500 gram zwaarder dan Wolk en de mega buik kwam toen doordat ik heel veel vruchtwater had (waardoor O waarschijnlijk ook de ruimte had om flink te groeien). Ben benieuwd waar je deze keer eindigt.

Lemijn, mooie buik, maar de hoogste tijd om hem in te ruilen voor een baby!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:04:33 #236
409579 LuDann
All the way
pi_172669374
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:49 schreef FlyingFish het volgende:
Wat een mooie terugplooi alweer Franny! En wat lijkt je zoon al groot voor zijn 9 weken oud.

LuDann, ik kon me helemaal niet meer herinneren dat jij zo'n enorme buik had, maar wow! Hadden ze enig idee waardoor dat kwam? Ik had met O namelijk ook een grote buik (eindbuik met 41 weken vergelijkbaar met die van de tweeling met 37 weken), maar hij was nog ruim 500 gram zwaarder dan Wolk en de mega buik kwam toen doordat ik heel veel vruchtwater had (waardoor O waarschijnlijk ook de ruimte had om flink te groeien). Ben benieuwd waar je deze keer eindigt.

Lemijn, mooie buik, maar de hoogste tijd om hem in te ruilen voor een baby!
Nee, geen idee. Er is nooit wat over gezegd in het ziekenhuis. Ik heb het me wel afgevraagd, maar er werd gedaan alsof het normaal was dus dat nam ik dan maar aan. :P

Mijn bindweefsel is wat minder stevig in aanleg dan bij de meeste andere mensen, mogelijk dat dat er wat mee te maken heeft.

Ik kan me jouw buik nog wel herinneren, wist ik dat ik in ieder geval niet de enige was.
pi_172671044
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 17:04 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nee, geen idee. Er is nooit wat over gezegd in het ziekenhuis. Ik heb het me wel afgevraagd, maar er werd gedaan alsof het normaal was dus dat nam ik dan maar aan. :P

Mijn bindweefsel is wat minder stevig in aanleg dan bij de meeste andere mensen, mogelijk dat dat er wat mee te maken heeft.

Ik kan me jouw buik nog wel herinneren, wist ik dat ik in ieder geval niet de enige was.
Ik liep bij de vk en die waren wat geschokt over de enorme groei de laatste paar weken en hebben toen met 40 weken nog een extra echo gemaakt waaruit dat bleek, anders had ik het ook niet geweten. Wel vreemd dat ze daar in het ziekenhuis niet naar gekeken hebben.

Maar van de positieve kant bekeken: ik heb er daardoor deze keer geen striae meer bij gekregen *O* Hopelijk geldt dat voor jou ook!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  dinsdag 25 juli 2017 @ 19:04:54 #238
409579 LuDann
All the way
pi_172672264
Oh ja, was het echt specifiek de laatste weken?

Ik startte al groot en dat groeide de hele zwangerschap gestaag zo door. Misschien dat daarin het verschil zit.

Fijn te lezen van de striae. :D
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:01:14 #239
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172677868
Ik heb nog steeds geen striae O+ En mijn buik groeit wel stug door, maar mijn gewicht interessant genoeg niet. De verloskundigen vinden dat mijn buik past bij mijn lichaam/postuur dus ik vind het allemaal goed. Verder ben ik het wel erg eens met FF, over het inruilen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_172700302
Allemachtig, LuDann. :D. Dat houd je niet lang meer verborgen nee. :+.
Lemijn, ik vind je prachtig. O+.
En Franny, wat een jaloersmakende terugplooi! :o.

Ik ging vanavond op pad met de onvolprezen JufMariska ( O+ ) en zij maakte onder andere deze foto:



25+4!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_172718235
Ik vond het ook weer eens tijd voor een buikfoto, na het zien van al jullie mooie bollen (en een terugplooi, wauw!). O+


Nu 32+6 uit mijn hoofd, en vind het nog altijd wel een klein buikje.

Van voren valt het bijna niet op. :o


Edit, zo is het beter.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nanuke op 27-07-2017 18:36:27 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_172718608
Mooie bol DAD O+

Nanuke mooie bol! O+ mooie sokken :+
pi_172755849
Mooie buiken weer allemaal! De 30+ buiken zijn allemaal wel bescheiden op dit moment geloof ik?
ik val ook in die categorie. Hoorde laatst in een winkel iemand vertellen dat ze begin september uitgerekend was..haar buik was het dubbele van die van mij. Sowieso als ik echte bolle buiken zie lopen denk ik niet dat ik dat punt snel bereik. Fysiek gezien wellicht juist in mijn voordeel, dat gaat nog goed. Maar daarom blij hier te zien dat er meer bescheiden buiken zijn! ik zal eens kijken of ik een foto heb.
pi_172756330
Op de foto van deze week vind ik m dan weer wel groot haha...
pi_172756692
Mooie buiken dames! O+

Klein en bescheiden gaat bij mij helaas niet op.
En het lijkt wel alsof jullie buiken veel lager zitten dan de mijne, komt misschien doordat ik team klein ben haha.
Zal straks weer eens een foto plaatsen ;)
  zaterdag 29 juli 2017 @ 12:20:47 #246
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172757014
Hier nog n #teamlang, met 36.5 wk.

Begint ergens op te lijken ondertussen *O*


Edit hmmm hoe krijg ik de foto hier.. Sinds :r photobucket :r loopt te kutten nog geen goed alternatief gevonden :{


https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/924/Mt3T3p.jpg (copy/paste deze link)

[ Bericht 24% gewijzigd door littledrummergirl op 29-07-2017 14:23:54 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172757115
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier nog n #teamlang, met 36.5 wk.

Begint ergens op te lijken ondertussen *O*

[ https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/924/Mt3T3p.jpg (copy/paste deze link) ]

Edit hmmm hoe krijg ik de foto hier.. Sinds :r photobucket :r loopt te kutten nog geen goed alternatief gevonden :{
Als je de link naar je foto tussen [IMG] en [/IMG] zet moet het werken! De [url] tags moet je dan wel even weglaten..
  zaterdag 29 juli 2017 @ 12:29:47 #248
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_172757158
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Als je de link naar je foto tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zet moet het werken! De [url] tags moet je dan wel even weglaten..
Ja, zo staat hij er dus al -O- maar nog krijg ik m niet goed ;(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_172758335
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ja, zo staat hij er dus al -O- maar nog krijg ik m niet goed ;(
Nee, je hebt hem nu tussen URL tags staan.

Het moet: [IMG] https://..... . jpeg [/IMG] even de goede link er tussen plakken et voila!
(Als ik dat doe post ik jou foto..)
pi_172758468
Ik vind het ook een geruststelling hoor, dat er meer kleine bescheiden bollen zijn hier. De lichamelijke ongemakken vallen daardoor best mee. Maar met mijn 1.65 behoor ik ook wel tot de kleine menskes, en dan zit zelfs zo'n kleine buik soms echt al in de weg. :@

quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:44 schreef BellaaElisa het volgende:

Nanuke mooie bol! O+ mooie sokken :+
Hihi, thanks. Ik heb altijd 2 verschillende sokken aan. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')