SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in een verpakking van 600 gram engelse drop van de Jumbo trof ik maar liefst 0 van deze dropjes! Natuurlijk zijn de zwarte staafjes wel rijkelijk aanwezig.
Kan Greet hier tegen optreden?!?!?![]()
Tot zover mijn klacht.
GeelmanOok zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Misschien moet ik er maar eens een brief aan wagen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Jumbo is vrij makkelijk met dit soort dingen. Als je terug gaat met je zak drop en erover klaagt, heb je dikke kans dat je je geld terugkrijgt of een nieuwe zak meekrijgt.
Mwa, ik vind ze juist wel lekker.quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:45 schreef Ticootje het volgende:
Die zijn toch het smerigste na de zwarte staafjes.
Nee joh, gewoon met die zak naar de winkel waar je hem gekocht hebt en eerst daar proberen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:46 schreef Geelman het volgende:
Misschien moet ik er maar eens een brief aan wagen.
Wehe, de kassadame ziet me al aankomen!quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met die zak naar de winkel waar je hem gekocht hebt en eerst daar proberen.
quote:
Is een serveersuggestie. Je moet ze zelf toevoegen bij de bereiding.quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, de kassadame ziet me al aankomen!![]()
Het gaat mij alleen om het principe. Op de zak staan de kokosrondjes namelijk wel afgebeeld. Ik mag dus gewoon verwachten dat ze erin zitten!![]()
Ze hebben toch een klantenservice? Bij de sigarettenbalie meestal.quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, de kassadame ziet me al aankomen!![]()
Het gaat mij alleen om het principe. Op de zak staan de kokosrondjes namelijk wel afgebeeld. Ik mag dus gewoon verwachten dat ze erin zitten!![]()
gelijk klavertje 4 kopenquote:Op donderdag 16 maart 2017 16:51 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze hebben toch een klantenservice? Bij de sigarettenbalie meestal.
Maar ik wil juist diversiteit in mijn zak drop!quote:Op donderdag 16 maart 2017 16:51 schreef Leonos het volgende:
Je hebt tegenwoordig toch de keuze. Dat je alleen die dingen in een zak krijgt?
nomnomnom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |