abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7251545
Hallo mensen... ik heb komende zaterdag een verjaardagfeest van een vriend van mij en zijn zus.

En normaal deden we altijd iemand leuk kloten met lullig inpakken of iets smerigs ofsow. en we hebben in het begin van dit jaar afgesproken dit nooit meer te doen .. MAAAAR....

IN de zomer van dit jaar was mijn vriendin jarig.... en hebben ze haar een HEEEL lullig cadeau gedaan... 2 flessen vol met maaien en voor paar honderd euro aan kleingeld. En het is PAYBACK TIME .. dus ik wil eigenlijk voor zaterdag een HEEL smerig cadeau hebben. Dat we ze FLINK terug kunnen pakken... Dus kom maar met je ranzige ideen.

Mochten er leuke dingen bij staan zal ik ze gebruiken en jullie zullen ook na zaterdag dan de reactie horen...

dinsdag 10 december 2002 @ 19:05:40 #2
30265 Waus
Nimwegenaor 2 da bone
pi_7251591
Iets héél goors?
Hebben jij en je vriendin geen restanten van een hete nacht dan?
"Ik doe niet aan citaten" - Waus.
pi_7251642
Een boer wat gier in de tuin laten spuiten?
onder
pi_7251651
Ga vrijdagavond zoveel stappen dat je moet kotsen, vang het op in flesjes, dop erop en als ze het inschenken dan
.
pi_7251658
Oeps vergeten te zeggen dat het niet meer mijn vriendin is maar mijn beste vriendin .. wist niet dat jullie met zo iets kwamen vandaar dat ik dat er niet had bijgezet.
pi_7251687
uhm.. ff denke... pissen in een fles en het hem late opdrinke? of eh..
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:11:00 #7
30265 Waus
Nimwegenaor 2 da bone
pi_7251720
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:08 schreef Ruudje het volgende:
Oeps vergeten te zeggen dat het niet meer mijn vriendin is maar mijn beste vriendin .. wist niet dat jullie met zo iets kwamen vandaar dat ik dat er niet had bijgezet.
Ze moet maar íets er voor over hebben om hem terug te pakken
"Ik doe niet aan citaten" - Waus.
pi_7251780
Scene uit American Pie :
klaarkomen in een bierglas
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_7251789
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Whahaaaa.. douw gewoon wat wormen in een fles en een beetje stinktroep

pi_7251792
niet echt een kado, maar heb wel eens gehoord van iemand die het gas had afgesloten in ander huis (heeft leuk effect met dit weer natuurlijk )
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:14:50 #11
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_7251800
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:14 schreef NielZjuh het volgende:
quote:

Whahaaaa.. douw gewoon wat wormen in een fles en een beetje stinktroep

Tip: Je hebt een quote knop.
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_7251802
Of van die tabletten die het water paars enzow kleuren...leuk voor als ie gaat douchen
.
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:21:22 #13
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_7251976
als hij bijvoorbeeld scooter rijdt: een oude helm kopen, die volstorten met beton, met in het midden, een leuk bedrag aan geld...... dan moet ie dus gaan beitelen
En dan stiekum geen geld maar er een vol condoom in doen, en het geld zo geven, als ie eenmaal klaar is
Tja wat kun je verder doen??? Koop een doos lekkere ambachtelijke bonbons die hij zelf moet opeten, en haal uit enkelen de onderkant (voorzichtig!!!) vul ze dan met bijvoorbeeld mosterd, tandpasta of sambal, of poep, en duw de onderkant terug. Dit heeft gegarandeerd effect! Maar dan moet je zeker zijn dat hij de enige is die ze opeet
Wat je ook kan doen om iemand te kloten, maar niet alleen met zijn verjaardag: scan bijvoorbeeld het logo van je bouwvereniging in, maak het briefpapier na, zet in de brief dat hij al maanden zijn huur niet heeft betaalt, en dat de deurwaarder langskomt etc.... leuke standaardteksten zijn op internet te vinden
Suc6!
Ben benieuwd naar hoe het lukt!
JAAP
pi_7252034
koop een stukkie vlees en stop dat in een bak met maaien...
gewoon een weekje afwachten

(deksel wel van bakkie af)

onder
pi_7252135
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:03 schreef Ruudje het volgende:
Hallo mensen... ik heb komende zaterdag een verjaardagfeest van een vriend van mij en zijn zus.

En normaal deden we altijd iemand leuk kloten met lullig inpakken of iets smerigs ofsow. en we hebben in het begin van dit jaar afgesproken dit nooit meer te doen .. MAAAAR....

IN de zomer van dit jaar was mijn vriendin jarig.... en hebben ze haar een HEEEL lullig cadeau gedaan... 2 flessen vol met maaien en voor paar honderd euro aan kleingeld. En het is PAYBACK TIME .. dus ik wil eigenlijk voor zaterdag een HEEL smerig cadeau hebben. Dat we ze FLINK terug kunnen pakken... Dus kom maar met je ranzige ideen.

Mochten er leuke dingen bij staan zal ik ze gebruiken en jullie zullen ook na zaterdag dan de reactie horen...

een week lang ranzig eten eten waar je van aan de buikloop gaat en dan een oude lp-hoes volschijten, vervolgens bij hem/haar onder de deur door schuifen met de opening naar voren en dan heel hard erop springen.

vervolgens bel je aan en zeg je van harte gefeliciteerd!

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/208153/1/25] Mag je het melden als je iemand rond uit lelijk vindt?[/url] [url=http://specs.tweak.to/4567] -= Mijn system specs =-[/url]
pi_7252632
Als ze niet blindelings kan typen en altijd naar letters van de toetsenbord kijkt, koop je een nieuwe voor haar.
Uit elkaar halen, alle knoppen verwisselen en laat haar zo puzzelen.

Een pakket van douchespullen, je koopt haar soort shampoo en douchegel enz.
Dan verwissel je gewoon de producten door tandpasta, scheerschuim, mouse,enz...

Gewoon een beetje inventief zijn hier

pi_7253197
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:26 schreef Compton het volgende:

[..]

een week lang ranzig eten eten waar je van aan de buikloop gaat en dan een oude lp-hoes volschijten, vervolgens bij hem/haar onder de deur door schuifen met de opening naar voren en dan heel hard erop springen.

Jezus wie verzint zoiets??!! Hebben ze dat bij jou een keer gedaan soms Compton?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 december 2002 @ 20:09:54 #18
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_7253406
quote:
Ja met de opening richting je eigen zou ook erg stom zijn denk je niet???
  dinsdag 10 december 2002 @ 20:18:10 #19
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_7253633
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:26 schreef Compton het volgende:

[..]

*tranen met tuiten lacht*

WHAHAHAHA

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 10 december 2002 @ 20:29:01 #20
32716 Fonz
summerbreeze
pi_7253969
wij geven altijd maar aan 1 iemand zooi:
jaar 1: vuilniszak vol met zand en stuivers
jaar 2: vuilniszak met supermarkt rommel (waspoeder tomatensaus etc)
jaar 3: een gesensueerde playboy
jaar 4: envelop met geld en er omheen pur (bouwschuim errug goor)
jaar 5: aan elkaar gelaste euro's
hmm wat zou jaar 6 brengen
  dinsdag 10 december 2002 @ 20:39:08 #21
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_7254212
'k heb een vriend van me op z'n verjaardag een neukpop gegeven.
Hij vermoede niks en pakte haar uit waar zn complete familie bij zat, zo'n 20 man.
'k had hem nog nooit met zo'n rooie kop gezien.

(nu is hij ook iemand die altijd opschept dat hij geen vrouw nodig heeft, en dat hij toch wel alles pakt waar een gat in zit)

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_7255504
Quiche met grote vissenkoppen die je precies in zo`n mooie taart vorm kunt afsnijden..

lekker eten.. daarna 5 liter bier non stop drinken totdat je gaat kotsen...

men pakt een grote teil.. en laat ze d`r lekker in kotsen.. vervolgens schijt/zeik je d`r nog ff lekker bij en als de teil vol genoeg is moeten ze 1 minuut hun kop onder houden zonder te kotsen of in ademnood te komen.

pi_7256314
-allemaal 10eurocent muntjes vast kitten (monategkit) op een plaatje hout
-Allerlei blikken (soep/groenten/hondevoer)uit de supermarkt kopen en de etiketten eraf halen, altijd een verrassing wat er open gemaakt word
pi_7264616
had je eerder moeten zeggen. Namelijk als het niet vriest een zak met kado in zijn tuin ingraven en als de grond keihard is, zoals nu (water erbij en het gaat sneller) het hemzelf uit laten graven in de vrieskou
pi_7264818
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:39 schreef TumTum het volgende:
'k heb een vriend van me op z'n verjaardag een neukpop gegeven.
Dit hebben wij ook een keer bij een vriend geflikt .... Pop bijna hard opblazen, neem een grote doos (van tv ofzo) ....

klap de pop dubbel in de doos .... beetje inpakpapier, grote strik ....

en midden in de kamer tussen de preutse familie uit laten pakken ....

SPRING zegt het rubbere vrouwtje met de mond open ..... wanneer de doos geopend word .....

uiteraard is dit popje nog leuk de 'decoreren' .... voor een nog verrassender effect voor oma en de rest van de familie .....

... fart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')