abonnement Unibet Coolblue
pi_169565697
Ik trap af als PvdA-dissident.

Diederik Samson, die heeft het helemaal verknalt.
(wat een afschuwelijke man was dat)

Dat is de reden voor mij waar ik ben afgehaakt.

Tweede reden: loslaten van de huren en het de lucht inschieten van de zorg.

(mods, mocht dit topic al eerder zijn geweest, wat niet ondenkbaar is, dan maar slotje en doorverwijzing :) )
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator donderdag 16 maart 2017 @ 10:57:38 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169565732
quote:
2s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik gok het feit dat ze bijna bij alle uitruil dingen met de VVD in dit kabinet het uiteindelijk ruilmiddel niet gekregen hebben en de VVD wel.

PvdA okay okay huren mogen omhoog maar dan wel hypotheek rente aftrek naar beneden

Uit eindelijk resultaat huren omhoog en hypotheek rente aftrek niet naar beneden...

Tja ben je dus binnen het kabinet niet hard genoeg geweest.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169565746
Voelde genaaid als PvdA stemmer toen ze in zee gingen met de VVD en denk dat het voor meer geldt.
  Moderator donderdag 16 maart 2017 @ 11:01:52 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169565806
Ik denk ook dat ze ook veel groningers en friezen kwijtgeraakt zijn door halfslachtig beleid rondom de NAM en gaswinning gerelateerde aardbevingen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169565852
Ze hebben hun ziel verkocht aan de duivel.
pi_169565868
Had medelijden met Asscher gisteravond. Man had het zichtbaar moeilijk. Hij moest puinruimen, maar het was niet te doen. Ik begreep hem helemaal toen hij doorliep langs de pers na zijn toespraak. Ben niet echt een fan van hem, maar toen had ik echt wel met hem te doen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_169566065
Ik stem altijd PvdA, gisteren ook weer. Wat betreft idealen/ideeën past die partij het beste bij mij. En daar hebben ze dus een boel van overboord gegooid de afgelopen regeerperiode. Dus ze hebben deze nederlaag echt aan zichzelf te danken. Maar ik heb waardering voor het nemen van de verantwoordelijkheid de afgelopen jaren. Principes zijn ook niet alles als het land daardoor onbestuurbaar wordt! Daarom heb ik weer op ze gestemd. Over een aantal jaar zijn ze wel weer terug denk ik.
pi_169566257
Ze stonden in de peilingen zo enorm laag omdat ze in feite gestraft zijn door 4 jaar met de VVD te gaan regeren. En dan gaat men dat vervolgens ook nog staan te verdedigen in deze campagne, wat verwacht je dan?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_169566436
Tja, met de VVD regeren was de meest logische optie van de verkiezingsuitslag van 2012. De PVDA heeft veel strategische stemmers aangetrokken bij de vorige verkiezingen, die wilden voorkomen dat rechts/VVD ging regeren. Dus het is ook vooral ook een afrekening van die strategische kiezer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:30:49 #10
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_169566449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:04 schreef Sigaartje het volgende:
Had medelijden met Asscher gisteravond. Man had het zichtbaar moeilijk. Hij moest puinruimen, maar het was niet te doen. Ik begreep hem helemaal toen hij doorliep langs de pers na zijn toespraak. Ben niet echt een fan van hem, maar toen had ik echt wel met hem te doen.
Daar heeft hij toch zelf voor gekozen? Maar ik vond het ook wel sneu.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:33:41 #11
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169566515
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:04 schreef Sigaartje het volgende:
Had medelijden met Asscher gisteravond. Man had het zichtbaar moeilijk. Hij moest puinruimen, maar het was niet te doen. Ik begreep hem helemaal toen hij doorliep langs de pers na zijn toespraak. Ben niet echt een fan van hem, maar toen had ik echt wel met hem te doen.
Ik niet,. met z'n volle verstand in dit kabinet gestapt en zich compleet laten naaien. En dan verbaasd zijn over de afrekening. Overal waar Asscher bestuurt wordt het een klerezooi, dat wist men daar ook.
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:36:33 #12
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169566579
Die zitten in zak en As(scher) :D
Fade to Black
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:41:02 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169566658
Economisch VVD-beleid gecombineerd met juichende support voor de massa-immigratie en het moedwillig negeren van alle bijbehorende problemen. De blanke arbeider uit de volkswijk dubbel bedrogen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:49:35 #14
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169566817
PvdA was altijd de partij die als een soort lijm functioneerde tussen de arbeider, de doctorandus, de student en de ouderen en allochtonen.

Die lijm is om verschillende redenen opgelost.

- sterke concurrentie dit jaar.
- niet kunnen ageren tegen gevoerd kabinetsbeleid.
- algehele maatschappelijke individualisering. Weinig lotsverbondenheid tussen verschillende groepen.
- en een dramatische campagne natuurlijk met een zwakke lijsttrekker.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 16 maart 2017 @ 12:01:29 #15
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169567032
Al meer dan 30 jaar volg ik de politiek en deze club heeft eindelijk z'n verdiende loon gekregen. _O_
  donderdag 16 maart 2017 @ 12:25:39 #16
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169567521
quote:
18s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:41 schreef Perrin het volgende:
Economisch VVD-beleid gecombineerd met juichende support voor de massa-immigratie en het moedwillig negeren van alle bijbehorende problemen. De blanke arbeider uit de volkswijk dubbel bedrogen.
Net zo hard juichen als de hardcore VVD achterban?

http://www.volkskrant.nl/(...)tekort-ict~a4144462/

Terecht dat de PvdA geen dubbelspel speelt.

http://www.joop.nl/opinie(...)als-je-zijlstra-hebt


Het grote geld regeert en stuurt de verkiezingen en stemcomputers zoals Terlouw al zei.

https://www.reddit.com/r/(...)de_baas_jan_terlouw/
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169570021
Nou neem dit anders even als voorbeeld, de nummer 9 nu op de lijst, Willi-jam Moorlag, is dus directeur van een sociale werkplaats die al jaren arbeidsgehandicapten inhuurt via het uitzendbureau van die zelfde sociale werkplaats, zodat ze allerlei secundaire arbeidsvoorwaarden lekker door de plee kunnen trekken...

https://www.trouw.nl/same(...)contracten~afa84230/

Dus ja, wat zou er mis zijn met de PvdA....
Die Moorlag kunnen ze meteen weer van hun lijst afhalen wmb.
I´m back.
pi_169570154
Een groot gedeelte is overgestapt op DENK ben ik bang!
pi_169596146
Morgen Jaarbeurs Utrecht. Ik ga meedenken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 18:44:31 #20
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169596246
Was al afgehaakt bij Bos en ik kom nog wel uit een echt PvdA nest.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')