alleen niet erg objectief als het opeens over Turkije gaatquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onzin man.
Het is een Nederlandse partij , heeft niks met Turkije te maken.
??quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:54 schreef vigen98 het volgende:
Ik schaam me dood als allochtoon dat andere allochtonen op DENK stemmen. Dan ben je niet goed in je hoofd. Waarschijnlijk zijn deze allochtonen hier ook nog geboren, ik ben niet eens hier geboren en ben slim genoeg om te weten dat je niet op DENK moet stemmen.
Wilders en nog meer partijen ook niet wanneer het bijv over Israël gaat..quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:55 schreef wootahH het volgende:
[..]
alleen niet erg objectief als het opeens over Turkije gaat
Een ding, Kuzu vs Baudet, Wilders, Hiddema of een van dat rijtje is wel goud natuurlijk.quote:
Ik verwacht wel slaande confrontaties in de Kamer de komende jaren. Buitenlandse taferelen!quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een ding, Kuzu vs Baudet, Wilders, Hiddema of een van dat rijtje is wel goud natuurlijk.
Ik zie die Ozturk er wel voor aan ja.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verwacht wel slaande confrontaties in de Kamer de komende jaren. Buitenlandse taferelen!
Zij hebben natuurlijk ook het voordeel gehad van die Turkije-rel. Hoppa, allemaal naar DENK. Ik zie liever dat die mensen zich bij de reguliere partijen aansluiten, dan dat ze een aparte partij oprichten. Het kan wel, maar de angst dat die Enge Kerel Erdomans invloed heeft in NL via een politieke partij, dat heb ik wel. En dan krijg ik onmiddellijk jeuk.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moah. Viel te verwachten. Laten we wel zijn: ze zitten de facto al een paar jaar met 2 man in de Kamer.
Er waren hier een half jaar geleden mensen die serieus riepen dat DENK 10-15 zetels zou halen. Nu blijkt dus uit de cijfers (200K stemmen) dat het zeer waarschijnlijk inderdaad vooral Erdo-Turken zijn die erop hebben gestemd. De meeste andere niet-westerse allochtonen pruimen DENK niet.
feli. Ben benieuwd wat ze er van gaan bakkenquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Sportief zijn.
Minimaal 3 zetels als beginners.
Netjes..
Klopt. Op zich is het verder niet onlogisch dat de Turkse gemeenschap een stem heeft in de Tweede Kamer. Jammer genoeg worden ze nu vertegenwoordigd door 2 volslagen idioten die deze groep waarschijnlijk nog verder van de NL'se maatschappij gaat vervreemden. Azarkan is waarschijnlijk nog de verstandigste van de drie. En dat is geen Turk.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zij hebben natuurlijk ook het voordeel gehad van die Turkije-rel. Hoppa, allemaal naar DENK. Ik zie liever dat die mensen zich bij de reguliere partijen aansluiten, dan dat ze een aparte partij oprichten. Het kan wel, maar de angst dat die Enge Kerel Erdomans invloed heeft in NL via een politieke partij, dat heb ik wel. En dan krijg ik onmiddellijk jeuk.
Heb je hun partijprogramma wel gelezen?quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze zijn een Nederlandse AKP fractie. Links lullen fascistisch vullen.
Ze zijn juist voor eenheid .quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:58 schreef Klummie het volgende:
trots zijn op jezelf buiten de maatschappij te plaatsen.
Ja, en het doet mij als allochtoon voelen alsof ik een slachtoffer ben. Ik ben geen slachtoffer, ik ben nooit gediscrimineerd omdat ik geen idioot ben die tot 2 uur 's nachts buiten blijft zoals andere allochtoonse jongeren van mijn leeftijd. ik ben nooit gediscrimineerd omdat ik nooit voor problemen heb gezorgd, nooit in aanraking geweest met politie etc.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je hun partijprogramma wel gelezen?
Nee, maar hiervoor zijn ze toch ook vertegenwoordigd door de reguliere partijen. En dan nu ineen keer DENK.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt. Op zich is het verder niet onlogisch dat de Turkse gemeenschap een stem heeft in de Tweede Kamer.
Op zich vind ik het hartstikke positief dat er veel meer allochtonen de politiek in gaan. Eindelijk denk ik dan. Die zijn echt decennialang aan de zijlijn gebleven.quote:Jammer genoeg worden ze nu vertegenwoordigd door 2 volslagen idioten die deze groep waarschijnlijk nog verder van de NL'se maatschappij gaat vervreemden. Azarkan is waarschijnlijk nog de verstandigste van de drie. En dat is geen Turk.
Nee. Ik ben tegen polariseren. Daarnaast snap ik niet zo waarom mensen stemmen op een partij die gesteund wordt door Erdogan.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja, en het doet mij als allochtoon voelen alsof ik een slachtoffer ben. Ik ben geen slachtoffer, ik ben nooit gediscrimineerd omdat ik geen idioot ben die tot 2 uur 's nachts buiten blijft zoals andere allochtoonse jongeren van mijn leeftijd. ik ben nooit gediscrimineerd omdat ik nooit voor problemen heb gezorgd, nooit in aanraking geweest met politie etc.
Die stemmen PVV.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik krijg ook sterk de indruk dat het aantal Marokkanen dat op DENK heeft gestemd minimaal is. Laat staan Antillianen, Surinamers, Molukkers etc. Die hebben daar al helemaal niks te zoeken.
Ik ging eens uit in Damsco met Marokkanen. Vriend is gay en studerende. Toch werd hij geweerd. Je wordt ook gediscrimineerd als je je wel gedraagt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja, en het doet mij als allochtoon voelen alsof ik een slachtoffer ben. Ik ben geen slachtoffer, ik ben nooit gediscrimineerd omdat ik geen idioot ben die tot 2 uur 's nachts buiten blijft zoals andere allochtoonse jongeren van mijn leeftijd. ik ben nooit gediscrimineerd omdat ik nooit voor problemen heb gezorgd, nooit in aanraking geweest met politie etc.
Je kunt je gelukkig prijzen: het overgrote merendeel van de niet-westerse allochtonen heeft niet op DENK gestemd.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |