abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 16 maart 2017 @ 09:34:14 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169564455
Ja laten we een partij uitlachen die zetels gewonnen heeft. Koekoek
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 16 maart 2017 @ 09:34:24 #52
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169564459
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:21 schreef agter het volgende:
Die huilende PVVers op Twitter. Heerlijk!
De geijkte FB-pagina's zijn puur genot.

'dit kan nooitze lopen allemaal achter leugenaar ruttenaan terwijl het volk allemaal pvvv stemt heb op straat alleen maar mensen gesproken allemaal pvv niemand vvd en dan slinkse jese klaver ongelooflijk er is gewoon met die stemmen gerommelt zeker fraude maar binnenkort komt de rivolutie en dan is het over met links'

_O_ O+
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169564574
Ik moet wel heel hard lachen om de ( vol met spelfouten ) comments van de zure PVV - tokkies. _O-
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 16 maart 2017 @ 09:53:38 #54
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169564699
Wat ook zo mooi is: Als je de media in aanloop moest geloven, kreeg je de indruk dat de ene helft van Nederland voor Rutte was en de andere helft voor Geertje. Naar nu blijkt zijn er vrijwel net zoveel Pechthold-fans als Geert-aanhangers. Alleen de Pechtold-aanhang hoeft niet als een stel randmongolen overal hun vergiftigde mening te spuien. Die zijn bijvoorbeeld gewoon aan het werk.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169564720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 00:09 schreef Harvest89 het volgende:
Ik snap niet waarom PVV'ers zouden moeten huilen.
Ze hebben niet zoveel zetels erbij, maar een nederlaag is het zeker niet.

Je kunt beter de PvdA uitlachen. Die zijn bijna dood.
Nou, lachen. Wat er voor terugkomt is een stuk vervelender.
pi_169564740
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:43 schreef StarGazer het volgende:
Ik moet wel heel hard lachen om de ( vol met spelfouten ) comments van de zure PVV - tokkies. _O-
Mooie retoriek ook, dat er is gefraudeerd door "de elite" met handmatig tellen en er dus met stemcomputers gestemd zou moeten worden :')_!
  donderdag 16 maart 2017 @ 09:59:30 #57
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169564769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:53 schreef Bugno het volgende:
Wat ook zo mooi is: Als je de media in aanloop moest geloven, kreeg je de indruk dat de ene helft van Nederland voor Rutte was en de andere helft voor Geertje. Naar nu blijkt zijn er vrijwel net zoveel Pechthold-fans als Geert-aanhangers. Alleen de Pechtold-aanhang hoeft niet als een stel randmongolen overal hun vergiftigde mening te spuien. Die zijn bijvoorbeeld gewoon aan het werk.
:D
  donderdag 16 maart 2017 @ 10:10:22 #58
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169564930
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:53 schreef Bugno het volgende:
Die zijn bijvoorbeeld gewoon aan het werk.
Ja grappig man...

Mensen die niet werken zullen eerder op de SP stemmen.

PVV is meer voor mensen met kloteminimumloonbaantjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169564982
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:57 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Mooie retoriek ook, dat er is gefraudeerd door "de elite" met handmatig tellen en er dus met stemcomputers gestemd zou moeten worden :')_!
Het is dan ook een groot complot.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_169565268
Het goede nieuws is in ieder geval dat de PVV over een paar jaar niet nog meer gaat groeien. Het hoogtepunt heeft Geert nu wel gehad, 4 jaar lang lopen schreeuwen op Twitter en nu wordt hij totaal genegeerd, niemand neemt hem nog serieus.

Het kán gewoon niet dat de PVV straks opnieuw torenhoog in de peilingen komt te staan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_169565307
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:23 schreef venomsnake het volgende:
Ze hebben gewoon weer zetels gewonnen, zo grappig is dat imo niet :').
Dit was helaas te verwachten, vind het nog meevallen eigenlijk :)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:23 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ja, en het is allemaal doorgestoken kaart en fraude met de handmatige tellingen.

"De uitslag was al bekend om 9 uur en toen was er nog niet eens geteld!" :')

"Ik hoor iedereen alleen maar klagen over VVD... hoe kunnen ze nu weer de grootste zijn?" Ja, in jouw omgeving klaagt iedereen wellicht, maar Nederland is groter dan dat...
Dit soort zaken zie ik dus ook zeer veel voorbij komen op social media onder nieuwsartikelen. Het ergste is dat dit waarschijnlijk nog vrij serieus is ook, deze mensen hebben namelijk géén idee hoe het hele politieke system noch de verkiezingen werken.



Dit vond ik ook een veelzeggend gegeven.

Heb zelf van een vorig voetbalteam nog een App-groep waar twee jongens voor de PVV hadden gestemd. Eentje dacht dat dan alle Marokkanen zouden worden gedeporteerd, en dan ook oprecht met 'Geertje regelt dat wel' ... en als je dan vraagt wat zoiets oplost 'Marokkanen zijn gewoon grafkanker'

:') :')

Het grootste probleem vind ik eigenlijk dat zulke figuren stemrecht hebben.
pi_169565354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Het goede nieuws is in ieder geval dat de PVV over een paar jaar niet nog meer gaat groeien. Het hoogtepunt heeft Geert nu wel gehad, 4 jaar lang lopen schreeuwen op Twitter en nu wordt hij totaal genegeerd, niemand neemt hem nog serieus.

Het kán gewoon niet dat de PVV straks opnieuw torenhoog in de peilingen komt te staan.
Er is hier vooralsnog geen aanslag geweest. Ik kan je verzekeren dat de PVV een stuk groter was geweest was dat wel het geval geweest.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169565405
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:37 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Er is hier vooralsnog geen aanslag geweest. Ik kan je verzekeren dat de PVV een stuk groter was geweest was dat wel het geval geweest.
Ja lekker belangrijk, er is geen aanslag geweest in Nederland dat zijn de feiten. Maar dat blijft moeilijk voor de PVV mannetjes.
٩๏̯͡๏)۶
pi_169565561
Ook al zou er een aanslag voordoen. Wat gaat de PVV daaraan oplossen? Grote kans dat zulke lui van buitenaf komen en zich enkel zeer tijdelijk in Nederland huisvesten.

De PVV als partij zorgt enkel voor meer sociale segregatie, ik denk dat daarmee gevaren (van binnenuit) alleen maar toenemen.
pi_169568150
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:39 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja lekker belangrijk, er is geen aanslag geweest in Nederland dat zijn de feiten. Maar dat blijft moeilijk voor de PVV mannetjes.
Dat is belangrijk ja. Dat had Rutte bijvoorbeeld niet kunnen 'oplossen'.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 16 maart 2017 @ 13:23:26 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169568514
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:34 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit was helaas te verwachten, vind het nog meevallen eigenlijk :)

[..]

Dit soort zaken zie ik dus ook zeer veel voorbij komen op social media onder nieuwsartikelen. Het ergste is dat dit waarschijnlijk nog vrij serieus is ook, deze mensen hebben namelijk géén idee hoe het hele politieke system noch de verkiezingen werken.

[ afbeelding ]

Dit vond ik ook een veelzeggend gegeven.
Ben benieuwd of DENK boven of onder de PVV zou staan in dit overzichtje.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169572118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 13:23 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ben benieuwd of DENK boven of onder de PVV zou staan in dit overzichtje.
Voor DENK zou er nog 'zwakzinnig en ongeletterd' bij moeten om een eerlijker beeld te geven.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169572449
Hihihihihi hihihihi Hihi hihihihihihihihi _O- _O- _O- *O* *O* *O* w/ w/ w/ :W :W :W :W
  Moderator donderdag 16 maart 2017 @ 17:35:34 #69
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169572481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 01:58 schreef Lunatiek het volgende:
+4 zetels voor de PVV.
Rutte 2: -37 zetels.
Huilen van het lachen dus.
Rutte III komt er, Wilders I niet. Huilen, inderdaad.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 16 maart 2017 @ 17:36:12 #70
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169572491
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:53 schreef Bugno het volgende:
Wat ook zo mooi is: Als je de media in aanloop moest geloven, kreeg je de indruk dat de ene helft van Nederland voor Rutte was en de andere helft voor Geertje. Naar nu blijkt zijn er vrijwel net zoveel Pechthold-fans als Geert-aanhangers. Alleen de Pechtold-aanhang hoeft niet als een stel randmongolen overal hun vergiftigde mening te spuien. Die zijn bijvoorbeeld gewoon aan het werk.
Terechte opmerking.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169584727
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:12 schreef PSVCL het volgende:
_O-
2e partij van NL, ik snap niet waarom je ze uitlacht :?
pi_169584735
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:53 schreef Bugno het volgende:
Wat ook zo mooi is: Als je de media in aanloop moest geloven, kreeg je de indruk dat de ene helft van Nederland voor Rutte was en de andere helft voor Geertje. Naar nu blijkt zijn er vrijwel net zoveel Pechthold-fans als Geert-aanhangers. Alleen de Pechtold-aanhang hoeft niet als een stel randmongolen overal hun vergiftigde mening te spuien. Die zijn bijvoorbeeld gewoon aan het werk.
op FOK zuur zijn jegens PVV is geen werk.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja laten we een partij uitlachen die zetels gewonnen heeft. Koekoek
D66'ers zien dat als werk. :D
  vrijdag 17 maart 2017 @ 02:59:03 #73
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169584827
Onder de huidige omstandigheden heeft de PVV het best goed gedaan.

Als je als partij de staatspropagandamedia tegen je hebt die mensen als Rutte en Pechtold op een troon zetten, nauwelijks kritische vragen stellen en tegelijkertijd het Populisme :o beschrijven als een alles verwoestende kracht........
Als je als partij een zittende macht tegenover je hebt die als verkiezingsstuntje een conflict met een ander land (Turkije) tot het uiterste drijft....
Als staatspropagandamedia als de CBS bericht na bericht het land instuurt dat het alles zo geweldig gaat om de zittende macht te helpen...

dan is een tweede plek met 20 zetels (en 2 voor FvD) geen slecht resultaat.
pi_169584833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Onder de huidige omstandigheden heeft de PVV het best goed gedaan.

Als je als partij de staatspropagandamedia tegen je hebt die mensen als Rutte en Pechtold op een troon zetten, nauwelijks kritische vragen stellen en tegelijkertijd het Populisme :o beschrijven als een alles verwoestende kracht........
Als je als partij een zittende macht tegenover je hebt die als verkiezingsstuntje een conflict met een ander land (Turkije) tot het uiterste drijft....
Als staatspropagandamedia als de CBS bericht na bericht het land instuurt dat het alles zo geweldig gaat om de zittende macht te helpen...

dan is een tweede plek met 20 zetels (en 2 voor FvD) geen slecht resultaat.
Whehhe
Oh wat heerlijk

Van deze huil-posts geniet ik echt enorm :D Calimerogedrag _O- oh oh oh wat mooi hehehe
pi_169584834
En de uitslag was al zo chill *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')