Of je bent minder belangrijk dan je zelf denkt, en onthouden ze je voorkeuren niet.quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:48 schreef Iwanius het volgende:
Als dat zo is: "Ja"maar aangezien over de hele bij alle toko's waar ik kom het eten gewoon goed is,en nu ook, verbaast het mij gewoon dat zij mij deze harde stukken voorschotelden omdat men weet dat ik niet van die harde stukken houd. In de Chinese wereld is het juist erg geliefd en heel veel HK chinezen houden er juist van. Dus beter gezegd: Zou ik als 'Hollander"eigenlijk vereerd moeten zijn dat zij mij het geven. In deze niet dus.
Of ze willen hem juist een boodschap meegeven.quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:53 schreef mootie het volgende:
Of je bent minder belangrijk dan je zelf denkt, en onthouden ze je voorkeuren niet.
Scherp. maar volgens mij heb ik die suggestie zelf, in mijn laatste reactie, al ingecalculeerd.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:12 schreef Copycat het volgende:
Of ze willen hem juist een boodschap meegeven.
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Scherp. maar volgens mij heb ik die suggestie zelf, in mijn laatste reactie, al ingecalculeerd.
Iets heel anders: Wist je dat heel veel chinezen op de West-Kruiskade D66 hebben gestemd? Sta ervan te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |