abonnement Unibet Coolblue
pi_169548877
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:28 schreef Henno het volgende:
Geen zetel voor PPNL in de exit polls, zou wel goed zijn voor het debat in de Kamer als dat nog verandert.
exit polls hebben relatief weinig waarde. Ik lees morgenochtend wel wat de uitslag wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169548921
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:28 schreef Henno het volgende:
Geen zetel voor PPNL in de exit polls, zou wel goed zijn voor het debat in de Kamer als dat nog verandert.
Is er een reele kans hierop?
pi_169549317
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:35 schreef polderturk het volgende:

[..]

Is er een reele kans hierop?
Ja, natuurlijk. De exitpoll is slechts een schatting. De eerste echte uitslagen komen over een kwartiertje binnen en dan zal je een beeld kunnen krijgen over hoe de zaken er werkelijk voor staan.

En zo niet, nou ja... dan niet. Ik heb gestemd op een partij waar ik volledig achter kan staan. :)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169549583
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. De exitpoll is slechts een schatting. De eerste echte uitslagen komen over een kwartiertje binnen en dan zal je een beeld kunnen krijgen over hoe de zaken er werkelijk voor staan.

En zo niet, nou ja... dan niet. Ik heb gestemd op een partij waar ik volledig achter kan staan. :)
Het zal jammer zijn, want hun campagne was wel goed dit jaar. Ze waren goed zichtbaar.
pi_169551112
Heb niet op PP gestemd. :(
pi_169551756
Het stemformulier hier was zo gevouwen dat je bij het openslaan van de eerste bladzijde zo op de piratenpartij keek. :D

Ik hoop dat het ze hielp. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 15-03-2017 22:35:50 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169559432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:10 schreef Atak het volgende:
Heb niet op PP gestemd. :(
Het is jouw schuld dat ze geen zetel hebben gehaald :(
pi_169559760
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 00:45 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het is jouw schuld dat ze geen zetel hebben gehaald :(
Ik heb gelukkig niet op hen gestemd. Het is een verloren stem. Je hebt nu voor niks gestemd. :')
  donderdag 16 maart 2017 @ 01:33:23 #34
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169560944
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 00:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig niet op hen gestemd. Het is een verloren stem. Je hebt nu voor niks gestemd. :')
Dit geldt zeg maar voor een hoop stemmers.
Wat ik wel schokkend vond is dat Ome Erdolf en zijn geitenneukers een vaste voet hebben gekregen in onze Tweede Kamer. Hoe kan je in Gods naam ( de Christelijke, die wel bestaat) stemmen in een land van Democratie terwijl je een ''jonger dan 9 is ok''-geitenneuker verheerlijkt die graag andersdenkenden levenslang opsluit en martelt omdat ze, goh, een democratie willen.
Dat is gewoon hetzelfde als een rasechte beroeps Nazi die tegenstemt tegen een verhoging van de gasprijs omdat de Joden het anders niet kunnen betalen.

En verdomme, na het nalezen van mijn tekst snap ik nu ineens de Nazi die tegenstemt.
pi_169563088
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 00:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig niet op hen gestemd. Het is een verloren stem. Je hebt nu voor niks gestemd. :')
Een verloren stem is het als je niet stemt.

Ik ben van mening dat je beter volledig achter een partij kan staan, dan dat je voor een partij kiest waarbij je het maar met een deel van het verkiezingsprogramma eens bent, om vervolgens vier jaar te hopen dat ze ook alleen jouw deel gaan uitvoeren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')