abonnement Unibet Coolblue
pi_169533975
En daarmee bedoel ik het geloof waarmee religie wordt aangehaald.

Waarom komt er geen verbod op partijen die handelen uit geloofsovertuigingen zoals SGP, CDA, CU en geen idee welke er nog neer zijn.

Nu is er de vrijheid van geloof eb de vrijheid om een eigen partij op te richten. Maar op dit vlak hoort neutraliteit en geen doorslaggevende factor of juist een tegenwerking wat gedaan wordt vanuit het geloof.

Het geloof is een persoonlijke keuze daar kan je naar handelen, maar delen van je geloof voorleggen aan het hele land moet niet mogen kunnen vind ik.

De laatste jaren speelt het niet meer zo maar neem de zondagen waarop alles gesloten moet zijn, belachelijk toch.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_169533986
TT moet tweede kamer zijn uiteraard.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:19:06 #3
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_169534123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:12 schreef spierbal het volgende:

Nu is er de vrijheid van geloof eb de vrijheid om een eigen partij op te richten.
Fijn dat je meteen je eigen vraag beantwoordt!

quote:
Het geloof is een persoonlijke keuze daar kan je naar handelen, maar delen van je geloof voorleggen aan het hele land moet niet mogen kunnen vind ik.

De laatste jaren speelt het niet meer zo maar neem de zondagen waarop alles gesloten moet zijn, belachelijk toch.
Er is democratie. Als veel mensen vinden dat we moeten vasthouden aan ouderwetse christelijke normen en waarden, dan stemmen mensen op een partij die dat ook vindt, en dan is de kans groot dat het ook zo zal zijn. Zo simpel is het.

En de laatste decennia is dat steeds minder zo, dus wees blij.

Ik vind het zelf jammer dat er geen progressieve christelijke partij is, maar ja.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:22:07 #4
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169534177
Verbod nog wel... Zelfs de SGP (Staats Gevaarlijke Partij volgens sommigen) is compleet onschuldig aangaande het voortbestaan van de parlementaire democratie. Lekker zo laten dus.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_169534419
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:19 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Fijn dat je meteen je eigen vraag beantwoordt!

[..]

Er is democratie. Als veel mensen vinden dat we moeten vasthouden aan ouderwetse christelijke normen en waarden, dan stemmen mensen op een partij die dat ook vindt, en dan is de kans groot dat het ook zo zal zijn. Zo simpel is het.

En de laatste decennia is dat steeds minder zo, dus wees blij.

Ik vind het zelf jammer dat er geen progressieve christelijke partij is, maar ja.
als je in een gezin leeft waar je gedwongen aan een geloof hangt, en niet beter weet zal je wss ook bij een christelijk oid partij hangen. Dan is het niet een geheel democratische keuze die ook nog eens in het lang doorgevoerd wordt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:34:52 #6
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169534502
Volgens mij valt het allemaal wel mee met die dwang: http://beam.eo.nl/artikel(...)&utm_campaign=buffer

Ik zie dit als extremistisch anti-theïsme gedram. We hebben echte problemen in de wereld/dit land, laten we ons daar liever mee bezig houden.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:41:21 #7
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_169534639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:34 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik zie dit als extremistisch anti-theïsme gedram.
Nogal ja. De hardcore atheïsten tegenwoordig zijn minstens zo erg als de radicale gelovigen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:09:28 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169536463
Titel ff aangepast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')