OK.
Ik heb nu dus de kaartjes, en daar dient zich een volgend probleem aan!
Het is nog een heel karwei om er achter te komen wat voor treinkaartjes je precies nodig hebt
Met de reisplanner van de NS zie je al snel hoe je er terecht komt en moet overstappen enzo (In mijn geval: Eerst naar Schiphol, dan Antwerpen-Breuchem (geloof dat het zo heet?) en dan via dat station naar Leuven. Eitje dus. Maar wat voor kaartje je dan nodig hebt? Ik kan er nergens achter komen. Geen dagretour, want ik ga donderdagavond en wil vrijdagochtend weer terug. Geen weekendretour, want die gelden pas vanaf vrijdag. 2x2 enkeltjes dus(argh!) maar nergens is te vinden hoe en waar je 2 enkeltjes naar leuven koopt of wat het precies kost (niet te weinig in ieder geval)
Zijn er nog meer mensen die met de trein (via schiphol misschien zelfs) van plan zijn naar Leuven af te reizen? Wat voor kaartjes kopen jullie? Kost dat?
thanks.
Als je OV hebt een kaartje Roosendaal Grens - Leuven vragen, enkeltje is iets van 8 euro geloofik. en je kaartje terug kan je ook gelijk kopen, gewoon datum opgeven
quote:oei, snel ff een kaartje halen straks dan. Thx voor de tip
Op dinsdag 13 mei 2003 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Voor mensen die nog geen kaartjes hebben, haast maken zaterdag en zondag zijn uitverkocht of in elk geval lastig te kopen. En voor de
4 dagen tickets gaat het eerste gerucht ook al dat ze zijn uitverkocht..
quote:Volgens de RW site zijn er nog combikaarten en nog wel wat kaarten voor zaterdag en zondag.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:29 schreef Bayswater het volgende:
Voor mensen die nog geen kaartjes hebben, haast maken zaterdag en zondag zijn uitverkocht of in elk geval lastig te kopen. En voor de
4 dagen tickets gaat het eerste gerucht ook al dat ze zijn uitverkocht..
quote:Ik denk dat je in de verkooppunten in België nog wel kaarten vind hoor
Op donderdag 15 mei 2003 22:01 schreef Gwunnik het volgende:
Ik wilde net (rond 17.00) bij de VVV kaarten halen, allemaal uitverkocht in NLVet balen dus. Toen ik thuis kwam nog snel op internet gekeken, daar waren ze nog te krijgen, maar 30 minuten later ook niet meer. Nu hebben ik en nog een paar lui een kaartje... en de rest niet
De laatste namen zijn:
't Hof van Commerce op zaterdag
Something Corporate vervangt The Mars Volta op zaterdag
De Stereophonics op zondag
Audio Bullys op zondag.
In totaal 53 bands!!
Persoonlijk ben ik wel blij met de audiobullys en de stereophonics.
quote:Hmm, das vreemd. Ik heb ze daar ook besteld (donderdag avond dus) en een half uur later kon je alleen nog maar campingtickets bestellen. Nou ja, ff uitzoeken dan maar
Op vrijdag 16 mei 2003 20:29 schreef reem het volgende:
www.goformusic.be zijn nog kaarten te koop (is de belgische ticketservice voor concerten). Heb ik vandaag ook nog kaartjes weten te bestellen. Ze sturen ze aangetekend op!
thx iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |