Gister voor 1740 euro kaartjes gekocht in een Antwerpse cd-winkel (en je kon uiteraard niet pinnen...) Zelfs een kaartje halen voor werchter is al heerlijk, mooi weer... terrasje... gezellige belgen. Ik kan bijna niet wachten.
Vrijdag
Morgan Heritage
The Roots
Grandaddy
Tricky
Zaterdag
Xzibit
Arno
Janez Detd
Saïan Supa Crew
The Mars Volta
Good Charlotte
The Streets.
Zondag
The Cardigans
Cypress Hill
Lemon
Moloko
------
echt een hele goede line up!!!
*persoonlijk wel blij met de cardigans*
quote:Hoezo omruilen voor een 'echt' kaartje ? explain.
Op zondag 13 april 2003 17:29 schreef XL het volgende:
Mag ik langs deze weg iedereen met ticketservice-printjes veel plezier wensen in de rij bij het omruilen van je kaartje voor een echt kaartje!
quote:Je moet je ticketservice kaart omruilen voor een werchterkaartje (zie die foto) voordat je naar binnen mag. Alleen in die rij staan is best kut. Vorig jaar was er iemand flauwgevallen. Als je zo'n kaartje dan uiteindelijk hebt, kan je nog eens in de rij staan om naar binnen te komen.
Op dinsdag 15 april 2003 16:03 schreef Public Enemy het volgende:[..]
Hoezo omruilen voor een 'echt' kaartje ? explain.
Maar eenmaal binnen................
quote:moet dat eigenlijk ook voor de camping kaartjes?
Op dinsdag 15 april 2003 19:29 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Je moet je ticketservice kaart omruilen voor een werchterkaartje (zie die foto) voordat je naar binnen mag. Alleen in die rij staan is best kut. Vorig jaar was er iemand flauwgevallen. Als je zo'n kaartje dan uiteindelijk hebt, kan je nog eens in de rij staan om naar binnen te komen.
![]()
![]()
quote:volgens mij zijn flats niet toegestaan, caravans wel
Op dinsdag 15 april 2003 20:27 schreef Gorro het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook samen met onze flat.Kep er zin in
Alleen;
Het zal er dus wel niet van komen en het ziet er niet nar uit dat Bjork ook Nederland bezoekt dit jaar.
quote:Op de site staat het volgende:
Op dinsdag 15 april 2003 19:29 schreef Menjo het volgende:
moet dat eigenlijk ook voor de camping kaartjes?
quote:dus dan zou je denken dat alleen voor toegang tot het festivalterrein omwisseling nodig is, maar verderop staat:
De vouchers die bij via Ticket Service Nederland gekocht worden moeten voor entree van het festivalterrein omgeruild worden aan de TSN kassa!
quote:dus dan zou je denken dat je alle tickets moet omwisselen.
De vouchers die bij Ticket Service Nederland gekocht worden moeten voor de ingang van het festivalterrein omgeruild worden aan de TSN kassa!
Ik heb net feedback gevraagd via de site en ik wacht op antwoord.
quote:Ik vermoed van niet... waarom zou je?
Op dinsdag 15 april 2003 20:20 schreef menjo het volgende:[..]
moet dat eigenlijk ook voor de camping kaartjes?
Nu het programma rond is...
Wie gaat wat zien...
Ik ga voor een band per dag.... alles wat daarbij komt is meegenomen
Donderdag: Radiohead
Vrijdag: Massive Attack
Zaterdag:Millionaire
Zondag: Counting Crows
Doorsnee, maar erg goed...
quote:Ik heb net antwoord gehad:
Op woensdag 16 april 2003 00:45 schreef -Frankie- het volgende:Ik heb net feedback gevraagd via de site en ik wacht op antwoord.
Wel beter dus
quote:aha, nou sta je tijdens festivals sowieso al de helft van de tijd overal in de rij dus 1 rij meer of minder is geen groot obstakel
Op dinsdag 15 april 2003 19:29 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Je moet je ticketservice kaart omruilen voor een werchterkaartje (zie die foto) voordat je naar binnen mag. Alleen in die rij staan is best kut. Vorig jaar was er iemand flauwgevallen. Als je zo'n kaartje dan uiteindelijk hebt, kan je nog eens in de rij staan om naar binnen te komen.
![]()
![]()
Op naar Werchter
Afgelopen jaar op Lowlands mocht die van mij niet mee
De analoge spiegelreflex achter mij was geen probleem, maar mijn digitale snapshot was te professioneel?!
Als het goed is is mijn kaartje nu ook gekocht door mijn Belgische vriend...en is dat omruilen van die coupons echt zo erg? Sja...heb er dik zin in elk geval.
quote:Humz ben ik ook wel erg benieuwd naar of ik mijn digicam mee mag/kan nemen
Op vrijdag 18 april 2003 19:54 schreef XL het volgende:
Heeft hier iemand vorig jaar een digitaal fototoestel meegenomen naar Werchter. Zo ja;
Is je camera gevonden door de "security"?
Heeft de security vastgesteld dat het een digitale camera was?
Mocht je hem nadat dit was vastgesteld mee het terrein opnemen?Afgelopen jaar op Lowlands mocht die van mij niet mee
De analoge spiegelreflex achter mij was geen probleem, maar mijn digitale snapshot was te professioneel?!
Is mijn eerste festival dus heb zoiezo nog geen ervaring met festivals
quote:Ik heb mijn vraag per email gesteld, zal het antwoord hier wel posten.
Op maandag 21 april 2003 11:59 schreef hr15 het volgende:[..]
Humz ben ik ook wel erg benieuwd naar of ik mijn digicam mee mag/kan nemen
Is mijn eerste festival dus heb zoiezo nog geen ervaring met festivals
quote:Antwoord van de organisatie: Geen digitale camera's!
Op maandag 21 april 2003 12:07 schreef XL het volgende:[..]
Ik heb mijn vraag per email gesteld, zal het antwoord hier wel posten.
quote:Ik heb er ook al eentje op zak. Ik zie het volledig zitten (jammer dat ik eerst nog die stomme examens moet doen). Het moeilijkste is nu het kiezen, tussen welke groepen ik zal zien en welke niet. Heb eens gekeken en er zitten echt wel een paar dilemma's tussen.
Op zondag 13 april 2003 17:29 schreef XL het volgende:
Mag ik langs deze weg iedereen met ticketservice-printjes veel plezier wensen in de rij bij het omruilen van je kaartje voor een echt kaartje!Gister voor 1740 euro kaartjes gekocht in een Antwerpse cd-winkel (en je kon uiteraard niet pinnen...) Zelfs een kaartje halen voor werchter is al heerlijk, mooi weer... terrasje... gezellige belgen. Ik kan bijna niet wachten.
[afbeelding]
quote:JA HOOR
Op zondag 4 mei 2003 07:54 schreef MikeF het volgende:
ZIJN ER NOG KAARTJES TE KRIJGEN VOOR DE DONDERDAG??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |