abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2003 @ 21:24:33 #101
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_9190079
al bij al toch geen zo'n geweldige affiche
de zondag wordt wel heel sjiek
en donderdag ook, ik zal wel weer gaan vandejaar
pi_9190224
Jeetje, wat duur weer...
Ik twijfel nog... Het zal ook erg liggen aan wie meegaat en wie niet...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_9193160
Ik ga misschien met mijn ma en een vriendin daarvan op die zondag. Helaas komt Radiohead op een andere dag maar Coldplay en R.E.M zijn ook wel goed

edit: ik vind het trouwens een beetje stom dat er ook een paar DJ's komen, het heet toch Rock Werchter?

[url=http://specs.tweak.to/4218]Specs[/url] | [url=http://www.tweakers.net/gallery/70715]Profile[/url] | [url=http://www.jeroenlukas.host.sk]Site[/url] | [url=http://www.xezium.nl]Xezium[/url] | [b][url=http://www.lan-xperience.nl]TLX[/url][/b]
  dinsdag 18 maart 2003 @ 08:57:31 #104
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_9197589
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:54 schreef XL het volgende:

[..]

Het staat maandagavond op de site en dinsdagmorgen in de HUMO. Naar verwachting begint de voorverkoop dan ook gewoon die dinsdag.

Ik vermoed een eurootje of 110.

Wow.. ik ben net zo helderziend als Nina Brink!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:57:29 #105
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_9201334
bron: graz.nl

De organisatie van Rock Werchter 2003 heeft weer een rij nieuwe namen bevestigd voor dit grote festival, dat van donderdag 26 t/m zondag 29 juni plaatsvindt in het Belgische Werchter. Na de al eerder bekend gemaakte imposate lijst headliners, wordt de line-up met de volgende namen uitgebreid:

Op de extra aangeplakte donderdag is alleen de Main Stage open. Naast de al eerder bevestigde acts Björk, Radiohead en Underworld wordt de dag gecompleteerd met DJ Darren Price.

Vrijdag wordt geopend met de (in Engeland gehypte) Polyphonic Spree op het hoofdpodium. Ook Feeder en de enige Belgische act op Pinkpop Ozark Henry spelen daar. Eerder was al bekend dat Moby en Massive Attack de headliners zijn. Die dag gaat ook de Pyramid Marquee open, waar nieuwkomers, intimistischere acts en dance geprogrammeerd staan.
De Duitse DJ Timo Maas is blijkbaar vorig jaar op Pukkelpop bevallen en mag ook hier plaatjes komen draaien. Net als de broertjes Dewaele, die hun 2 Many DJs-act nog eens mogen herhalen (helaas dus niet als Soulwax). Verder staan ook Danko Jones, Susheela Raman en het Amerikaanse Interpol (ben benieuwd) gepland.

Pinkpop heeft dit jaar 1 Belgische act, Werchter heeft daarentegen al 3 Nederlandse acts geboekt, waarvan 2 op zaterdag. Wijnig verassend mogen Krezip en Anouk de derde dag op het hoofdpodium spelen. Vervolgens staan er vette rockacts gepland als Stone Sour, Metallica en Queens of the Stone Age. Die laatste hebben al vaker op Werchter gespeeld. Ik meen dat de zanger ze na een eerder optreden vanaf de wc het Belgische Millionaire hoorde spelen en daarvan zo onder de indruk was, dat hij ze meteen heeft uitgenodigd om mee te gaan op hun Europese tour. Ook nu zal Millionaire voor Queens of the Stone Age spelen. (Ik hoop dat Tim Vanhamel nog eventjes blijft staan om een snaartje mee te spelen.) In Pyramid Marquee spelen zeer leuke bands als The Datsuns en Calexico. ook Depeche Mode-zanger Dave Gahan is te zien (maar dat was al bekend) en volgens mij worden alle dance-acts van Pukkelpop overgenomen, want naaast Underworld, Timo Maas, Gotan Project en 2 Many DJ's komt ook Röyksopp

De laatste dag zien we klassiekers op het hoofdpodium, zoals De La Soul, The B-52s en de grote afsluiter R.E.M.. (Misschien een ideetje om Shiny Happy People te doen?) Ook mag Das Pop in een thuiswedstrijd hun nieuwe album promoten, net als Supergrass en zullen de Counting Crows en Coldplay die dag voor een melancholische noot zorgen. De derde Nederlandse band, Zuco 103, zien we openen in de tent. En daar zal het broeierig blijven, want ook ex-Skunk Anansie zangeres Skin, Tom McRae, Los Lobos, Gotan Project en Buscemi zullen daar aantreden.

Samen maakt dat 37 acts. Kijk hier voor het programma in een overzichtschema.

Tot slot start de voorverkoop in België morgenochtend (dinsdag 18 maart). Aanstaande zaterdag (22 maart) kan je ook in Nederland bij alle bekende voorverkoopadressen kaarten halen. De tickets kosten 42 of 50 euro per dag en een combiticket voor 4 dagen kost 108 euro. De camping moet los betaald worden en kost 14 euro.

12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_9202030
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:57 schreef -Frankie- het volgende:
bron: graz.nl
Wijnig verassend
ai ai

maar zit er dik in dat ik naar Werchter ga dit jaar.

dinsdag 18 maart 2003 @ 12:57:02 #107
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_9202711
donderdag twee zalige groepen, na elkaar: radiohead en Bjork, een sfeervolle start

vrijdag: dansmuziek. Ik ben benieuwd om massive attack eens live te zien

zaterdag: rock. Er komen ook twee Nederlandse artiesten (krezip en Anouck) die me eigenlijk geen barst interesseren. De marquee wordt wel tof afgesloten met calexico en royksopp.

zondag: de beste dag (zoals het hoort). de marquee wordt een zuiders feesteje (los lobos/ gotan project). En het hoofdpodium met de la soul, supergrass, coldplay, counting crows, zalig!

woensdag 19 maart 2003 @ 19:30:35 #108
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_9239533
Hmmz, ik ga misschien ook naar Werchter, dat ideetje kwam opeens in mijn hoofd op. Maar ik wil eigk ook Pinpop. Dus net zoals Flipneus zegt, komen de Deftones, komt Scylla naar Werchter.
  donderdag 20 maart 2003 @ 15:22:45 #109
25947 flaphead
twisted shit.
pi_9260142
veel dubbele acts op pinkpop en rock werchter. begin dus te twijfelen of ik ook naar pinkpop zal gaan. rw heeft natuurlijk wat strepen voor vanwege radiohead.
maar aan de andere kant zal ik dan ook weer niet al te blij zijn als ik tijdens het pinkpop weekend thuis in me stoel zit :p

lineup van rw was in ieder geval al indrukwekkend genoeg om er zeker van te zijn dat ik hierheen ga heb er al zin in

i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_9266541
mag er op RockWerchter eigenlijk wel geblowd worden
Omdat het in België is, weet niet precies hoe het daar zit met het drugsbeleid, was toch al wel versoepeld????
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:03:32 #111
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_9266666
weet iemand hoe lang/kort het ongeveer duurt voordat werchter is uitverkocht? Als je en naar pinkpop en naar werchter wil is het flink rekenen met de liquide middelen
I'm just a girl in the world.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 10:18:46 #112
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_9298443
* ImPrEzA heeft zojuist 4-dagenkaart en campingticket besteld

nu snel iets vinden om budgetaire problems op te lossen

Sinds wanneer kun je trouwens via TicketService op internet alleen met creditcard betalen??

Seriously!?
pi_9298468
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:18 schreef ImPrEzA het volgende:

Sinds wanneer kun je trouwens via TicketService op internet alleen met creditcard betalen??

Sinds een paar maanden toch al.
pi_9298474
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 10:18 schreef ImPrEzA het volgende:
* ImPrEzA heeft zojuist 4-dagenkaart en campingticket besteld
Ik ook! .
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
pi_9298502
Ik Twijfel nog.... Radiohead, Bjork en R.E.M. zijn de enige redenen om naar Werchter te rijden. Maar daar zit gvd twee dagen tussen... Dus dat zou dan sowieso 2 keer op en neer rijden zijn
pi_9300347
Heb mijn 4dagenkaart en campinticket vanmorgen opgehaald
Heb er nu al behoorlijk veel zin in
  zaterdag 22 maart 2003 @ 13:19:27 #117
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_9300434
Hoe lang duurt het meestal voordat een festival als dit uitverkocht is eigenlijk? 'k wil namelijk een vier-dagen-kaart maar daar heb ik het geld pas over een aantal weekjes voor.
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  zaterdag 22 maart 2003 @ 13:49:33 #118
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_9300852
Verleden jaar was het in de eerste week van juni uitverkocht, de kaartverkoop begon toen wel wat later. Verder blijft het afhankelijk van het programma natuurlijk hoe snel dat gaat. Metallica treedt maar een paar keer in Europa op, na Werchter gaan ze weer naar de VS. Coldplay treedt tot nu toe alleen op Werchter in Belgie op. Werchter sterkere line up dan pinkpop (schat dat 30% uit Nederland komt op Werchter). REM fans zijn meestal wat ouder en kopen een kaartje makkelijker, daarnaast spelen ze hier als tweede na Glastonbury en voor de rest niet in Nederland en Belgie.Radiohead heeft pas 5 optredens bevestigd (Duitsland,zweden,engeland, frankrijk en werchter) Speelt allemaal mee dat soort dingen, maar ik kan makkelijk praten want heb de kaartjes vanochtend lekker gehaald.

[Dit bericht is gewijzigd door Bayswater op 22-03-2003 16:24]

Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 22 maart 2003 @ 14:32:36 #119
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_9301351
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:49 schreef Bayswater het volgende:
Verleden jaar was het in de eerste week van juni uitverkocht, de kaartverkoop begon toen wel wat later. Verder blijft het afhankelijk van het programma natuurlijk hoe snel dat gaat. Metallica treedt maar een paar keer in Europa op, na Werchter gaan ze weer naar de VS. Coldplay treedt tot nu toe alleen op Werchter in Belgie. Werchter sterkere line up dan pinkpop (schat dat 30% uit Nederland komt op Werchter). REM fans zijn meestal wat ouder en kopen een kaartje makkelijker, daarnaast spelen ze hier als tweede na Glastonbury en voor de rest niet in Nederland en Belgie.Radiohead heeft pas 5 optredens bevestigd (Duitsland,zweden,engeland, frankrijk en werchter) Speelt allemaal mee dat soort dingen, maar ik kan makkelijk praten want heb de kaartjes vanochtend lekker gehaald.
Een concert van Metallica zou in een paar uur uitverkopen
Een concert van Coldplay zou in een paar uur uitverkopen
Een concert van REM zou in een paar uur uitverkopen
Een concert van Moby zou in een paar uur uitverkopen
Een concert van Radiohead zou in een paar uur uitverkopen

...
Maar werchter duurt nog wel even hoor...
Een festival verkoopt nu eenmaal niet in 2 dagen uit, Werchter sowieso niet omdat de voorverkoop bij de Belgische ticketservice pas in april begint. Ik geloof wel dat Nederland maar een deel van de kaartjes krijgt, maar in Nederland kaartjes kopen is voor mij toch geen optie... Dan moet je misschien wel uren wachten voordat je hem hebt omgewisseld voor een geldig kaartje. Ik vermoed dat het festival half mei uitverkocht is, als deze voorspelling net zo goed is als die van de toegangsprijs hebben we alle tijd!!!

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_9302937
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:49 schreef Bayswater het volgende:

Coldplay treedt tot nu toe alleen op Werchter in Belgie.

1 juli staan ze in het Goffertpark in Nijmegen, samen met Live en nog 2 andere bands
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:22:47 #121
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_9303002
Weet ik, maar in Belgie alleen op Werchter tis net even waar je de klemtoon legt
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_9436597
Zo, kaartjes besteld. Weer een rib uit mijn lijf, maar met deze line-up is het een goed bestede rib

4 Dagen muziek, gezelligheid en hopenlijk veel zon !

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 20:16:14 #123
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_9438099
Kheb nu geen geld, k hoop dat er over een week of 3 nog wel kaartjes zijn..
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_9447129
heeft er iemand al kaarten besteld op www.goformusic.be? werkt dat een beetje?
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 31 maart 2003 @ 10:10:23 #125
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_9478774
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:34 schreef spacemangraig het volgende:
heeft er iemand al kaarten besteld op www.goformusic.be? werkt dat een beetje?
al dikwijls, en da's geen enkel plobreem. Het is de belangrijkste website in België voor concerten dus die zijn het wel al wat gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')