quote:Ze zullen naar een totaal van zo'n 60 bands gaan hoor, en op vrijdag wordt er denk ik ook heel wat dance gezet nog, waarschijnlijk als afsluiter op het hoofdpodium, en nog wat dingen in de marquee.
Op dinsdag 25 februari 2003 19:16 schreef reem het volgende:
ik verwacht nog een dance-act voor de vrijdagavond?
quote:Chemical Brothers mogen weer komen van mij
Op dinsdag 25 februari 2003 23:23 schreef sweek het volgende:[..]
Ze zullen naar een totaal van zo'n 60 bands gaan hoor, en op vrijdag wordt er denk ik ook heel wat dance gezet nog, waarschijnlijk als afsluiter op het hoofdpodium, en nog wat dingen in de marquee.
of een vette dnb dj.. andy c / suv / mampi swift etc.
Ik hoop nog op starsailor (wegens weergaloos optreden vorig jaar), grandaddy, placebo (zei ik al), the sheila divine, ryan adams, nick cave (maar dat zal niet want de grote namen liggen al vast), en nog veel groepen die ik vergeet
quote:Ik geloof dat daar 50000 mensen anders over dachten. Het was well wicked. Vette show, mooie visuals, alleen het geluid had iets harder gemogen!
Op woensdag 26 februari 2003 20:04 schreef placebeau het volgende:
chemical brothers waren er vorig jaar en waren echt wel saai.
quote:hoe kom je aan deze wijsheid, want volgens mij is er nog niks over bekend
Op dinsdag 25 februari 2003 23:06 schreef chris_p het volgende:[..]
Tsja, ik hoop dat je voor die tijd flinke donaties krijgt want het is 140 belgische pleurootjes voor die 4 dagen. Je kan natuurlijk ook nog altijd een lening afsluiten...
als de prijs echt zo hoog ligt kan ik ''t wel op m'n buik schrijven
m'n ouders zitten het er nog ff lekker in te wrijven dat ik dan nog geen 18 ben, dus mag niet alleen en voor die prijs krijg ik niemand mee, en dat met zo'n goeie line-up
Het lijkt me vrij sterk dat je voor 4 dagen werchter 40 euro meer kwijt bent.
quote:Underworld?
Op maandag 24 februari 2003 21:07 schreef mouzzer het volgende:
De headliners voor de 4 (festival start donderdag om 21h30) festivaldagen zijn zojuist bekend gemaakt:donderdag 26/06
björk - radiohead - underworldvrijdag 27/06
moby - massive attackzaterdag 28/06
qotsa - metallicazondag 29/06
coldplay - REMVerder spelen ook nog: zuco 103, dave gahan, supergrass, timo maas, susheela raman, millionaire en röyksopp.
Als in de Underworld van Born Slippy, Ballet Lane etc?
Wat doet dat soort muziek tussen dingen als Coldplay, REM, QOTSA, Metallica
quote:Ik zie ook nog nergens een bedrag staan op de site ofzo, nog maar even afwachten..
Op zondag 2 maart 2003 19:09 schreef Qwertyy het volgende:
140 Euro lijkt me wel erg veel... Rock Am Ring is ook 'maar' 99 euro. En dat zijn 3 dagen met een heleboel topbands.Het lijkt me vrij sterk dat je voor 4 dagen werchter 40 euro meer kwijt bent.
quote:Tussen muziek als Moby, Massive Attack, Röyksopp en Zuco 103 staan.
Op maandag 3 maart 2003 15:04 schreef Type het volgende:[..]
Underworld?
Ik ga dit jaar voor de verandering eens naar Werchter. Ik zit stiekem te wachten op een bevestiging dat de Deftones komen, dan ga ik zeker.
(en placebo natuurlijk )
quote:Ja, ik wil ook placebo!!
Op maandag 3 maart 2003 17:26 schreef placebeau het volgende:
vorig jaar was het 88 euro voor de drie dagen. En er komen dit jaar maar drie groepen extra de donderdag (weliswaar 3 toppers), dus het zou me sterk verbazen moest het ineens 140 euro worden.
Ikzelf ben weliswaar geen fan van underworld, maar vind toch dat er van alles wat mag komen. Persoonlijk hoop ik nog op wat hiphop (jurassic 5, de la soul of NAS of zo)(en placebo natuurlijk
)
quote:Underworld heeft daar toch wel al eens eerder gestaan? Net als Faithless, Chemical Brothers e.d.?
Op maandag 3 maart 2003 15:04 schreef Type het volgende:Underworld?
quote:Ze hebben in ieder geval op Pukkelpop, Pinkpop en Lowlands gestaan dus typisch een festivalband ja. En Faithless en Chemical Brothers hebben ook allebei op Werchter gestaan ja.
Op donderdag 6 maart 2003 08:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Underworld heeft daar toch wel al eens eerder gestaan? Net als Faithless, Chemical Brothers e.d.?
maar ik neem aan dat geen pinkpp of lowlands dit nog kan overtreffen, dus het is nu zelfs nog maar de vraag of ik wel naar pinkpop zal gaan eigenlijk. rock werchter heeft dus gewoon weer, net als vorig jaar, de beste line-up!
kom maar op met die voorverkoop!
Björk treedt (waarschijnlijk) op op RockWerchter!
Interesseert jullie misschien niks, maar mij wel 8(7
quote:
2: Concert News & UpdateWe will be seeing live concert performances by Björk in the next few months,
beginning in May. The schedule will bring her to Europe and North America. The
plan for Europe looks like this at the moment: Valencia, Madrid, Verona,
Barcelona, Paris, Hamburg, Werchter, Copenhagen, Lisbon, Oporto, Arvika, Sopot,
Moskva and St. Petersburg.
Ik ga denk ik wel op die donderdag.... Underworld - Radiohead - Björk... DAMN.
Vraag me af wanneer de kaartverkoop begint... of is die al begonnen?
Ben op dit moment te moe om het op te zoeken
quote:Het staat maandagavond op de site en dinsdagmorgen in de HUMO. Naar verwachting begint de voorverkoop dan ook gewoon die dinsdag.
Op vrijdag 7 maart 2003 18:20 schreef flaphead het volgende:
op de site staat mid-maart. niet echt duidelijk dus.
dus we zullen de site gewoon dagelijks in de gaten moeten houden
Ik vermoed een eurootje of 110.
quote:Bijna!
Op zaterdag 15 maart 2003 15:54 schreef XL het volgende:Ik vermoed een eurootje of 110.
108 voor alle dagen!
Prijzen zijn vandaag bekend geworden en ook een groot aantal nieuwe namen.
quote:€126,35 dus. Want je moet er nog een campingticket bijkopen ā €14,- en dan komen er ook nog reserveringskosten bij.
Op maandag 17 maart 2003 20:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
108 voor alle dagen!
Ik zit te wachten op de bevestiging dat de Deftones komen eigenlijk. Als zij komen ga ik definitief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |