abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2003 @ 14:41:29 #251
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_11168924
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 20:03 schreef placebeau het volgende:

[..]

alle busverkeer start vanuit Leuven. De eerste bus vertrekt donderdag om elf uur in de voormiddag en reken maar dat ik daarop zal zitten (ik studeer namelijk in Leuven).
zal dat forum eens bezoeken.
En ja, we zullen jullie Nederlanders goed ontvangen, als jullie belove niet meer de hele nacht oerrrre te roepen

op werchter forum zeggen ze dat je beter naar een ander plaatsje kan gaan ipv leuven omdat dat dichterbij en rustiger is en er ook bussen rijden naar het festival terrein.
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 14:52:08 #252
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_11169298
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:41 schreef annoh het volgende:

[..]

op werchter forum zeggen ze dat je beter naar een ander plaatsje kan gaan ipv leuven omdat dat dichterbij en rustiger is en er ook bussen rijden naar het festival terrein.

klein berichtje: Er is sprake dat de NMBS, de Belgische spoorarbeiders, zouden staken van vrijdagavond tot donderdagmorgen 10 uur. Gelukkig zit ik al van woensdag in Leuven en kan ik gemakkelijk direct de bus nemen.
Het aanschuiven voor de bussen in Leuven verloopt redelijk vlot hoor, en je bent zeker dat je er één hebt.
pi_11170415
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:52 schreef placebeau het volgende:

[..]

klein berichtje: Er is sprake dat de NMBS, de Belgische spoorarbeiders, zouden staken van vrijdagavond tot donderdagmorgen 10 uur. Gelukkig zit ik al van woensdag in Leuven en kan ik gemakkelijk direct de bus nemen.
Het aanschuiven voor de bussen in Leuven verloopt redelijk vlot hoor, en je bent zeker dat je er één hebt.

Tja, dàt is nu het verschil tussen een Belgische trein (NMBS) en een Vlaamse bus (De Lijn)!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:18:42 #254
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_11173411
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 15:39 schreef Frederic het volgende:

[..]

Tja, dàt is nu het verschil tussen een Belgische trein (NMBS) en een Vlaamse bus (De Lijn)!

inderdaad, ik heb De Lijn nog nooit weten staken
nog acht keer slapen trouwens en het is zover
welke fok!ers gaan er nu allemaal?
pi_11173512
Een vraagje aan de mensen die al eerder naar werchter zijn geweest: hoe zit het met de bodem daar ? Als in, kan ik mijn aluminium haringen met mijn hand de grond in drukken (lowlands stijl) of moet ik een klauwhamer + rotspennen meenemen (pinkpop stijl) ???
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:24:13 #256
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_11173558
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:22 schreef Public Enemy het volgende:
Een vraagje aan de mensen die al eerder naar werchter zijn geweest: hoe zit het met de bodem daar ? Als in, kan ik mijn aluminium haringen met mijn hand de grond in drukken (lowlands stijl) of moet ik een klauwhamer + rotspennen meenemen (pinkpop stijl) ???
de grond valt goed mee
ik heb toch geen hamer nodiggehad, hoogstens mijn schoenen moeten gebruiken
(en nu zit hij vol)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')