Hoe dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:45 schreef Atak het volgende:
Ik mag dus morgen 3 keer stemmen.
Ik zie die gezichten al van die arme paupers met 1 stem.
Deze baas gaat morgen een aardbeving veroorzaken tijdens de verkiezingsavond.
Misschien moet jij naar het bejaardenhuis gaan om een oma een beurt te geven. Dan geeft ze misschien haar stembiljet aan je.quote:
Ja maar je moet je stembiljet inleveren bij het bureau daar. Dan krijg je pas een stemvel. Als jij je stembiljet inlevert willen ze toch wel het ID van je oma en opa?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb de stembiljetten van mijn grootouders.
Hij heeft vast een machtiging van ze geregeldquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:05 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ja maar je moet je stembiljet inleveren bij het bureau daar. Dan krijg je pas een stemvel. Als jij je stembiljet inlevert willen ze toch wel het ID van je oma en opa?
Onnodig, het feit dat jij hierop komt, zegt nogal veel over hoe jij aan deze 3 komt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Misschien moet jij naar het bejaardenhuis gaan om een oma een beurt te geven. Dan geeft ze misschien haar stembiljet aan je.
Ik heb de kopiequote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:05 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ja maar je moet je stembiljet inleveren bij het bureau daar. Dan krijg je pas een stemvel. Als jij je stembiljet inlevert willen ze toch wel het ID van je oma en opa?
Laten ze dat dan gewoon toe??quote:
Oke ik ga over 4 jaar stempassen farmen.quote:
Kan nog steeds.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:49 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Oke ik ga over 4 jaar stempassen farmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |