abonnement Unibet Coolblue
pi_169652904
Hele wereld heeft schijt aan Erdogan. Zover is wel duidelijk.
  maandag 20 maart 2017 @ 15:19:03 #152
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169653485
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:53 schreef Szura het volgende:
@ReutersWorld
UPDATE: Russian forces to offer military training to Syrian Kurdish YPG as part of agreement - YPG spokesman

@Conflicts
BREAKING: Russia to set up military base in Afrin, train YPG forces there: YPG spokesperson - @mustafa__bag
That.....is a beautiful thing. :D
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169653878
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

That.....is a beautiful thing. :D
Ik zie Erdogan stampvoeten. :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 20 maart 2017 @ 15:39:26 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169653935
Toettoet, daar zijn ze naar verluidt al

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 20 maart 2017 @ 15:51:31 #155
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_169654216
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:39 schreef Szura het volgende:
Toettoet, daar zijn ze naar verluidt al

[ afbeelding ]
Turkse tranen in 1..2..3...
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:28:33 #156
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_169656445
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

That.....is a beautiful thing. :D
Koerdisch speekwoord: De enige vrienden van de Koerden zijn de bergen.

Ze zullen de Oeral en de Rocky Mountains wel bedoelen :P
  maandag 20 maart 2017 @ 17:42:03 #157
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_169656696
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 15:51 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Turkse tranen in 1..2..3...
Ja maar terroristen.
pi_169657071
Exclusive: Syrian Kurdish YPG aims to expand force to over 100,000

quote:
The Syrian Kurdish YPG militia aims to expand its force by about two-thirds to more than 100,000 fighters this year, it told Reuters, a plan that would strengthen autonomous Kurdish enclaves that are of deep concern to neighboring Turkey.

The YPG, which is playing a crucial role in the U.S.-backed campaign against Islamic State in Syria, has launched a major drive this year to turn itself into a more organized force resembling an army, spokesman Redur Xelil said.

The militia, which had 60,000 fighters at the end of 2016 - including its all-female affiliate, the YPJ - has already formed 10 new battalions since the start of this year, each comprised of around 300 fighters, he said.

"We aspire to exceed 100,000," Xelil said in response to written questions from Reuters. Asked how soon the YPG aimed to reach this target, he said: "The second half of 2017."
http://www.reuters.com/ar(...)er&utm_medium=Social
  maandag 20 maart 2017 @ 18:55:58 #159
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_169658638
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 14:58 schreef Stabiel het volgende:
Hele wereld heeft schijt aan Erdogan. Zover is wel duidelijk.
Vind je het gek. Dit is zijn nieuwste hersenscheet:

http://www.dailymail.co.u(...)g-Nazi-measures.html

Het moge duidelijk zijn dat deze instabiele gek Turkije de afgrond insleept. Helaas, het leek de goede kant op te gaan met Turkije.
pi_169660110
quote:
11s.gif Op maandag 20 maart 2017 13:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Zou Israël een nieuwe oorlog tegen Hezbollah aandurven ja?
Jawel. Daar stevenen we op af. Maar anders dan in 2006. O.a. ministers Lieberman en Bennett spreken er openlijk over de laatste weken. Het zal vergeleken bij 2006 korter, maar veel heviger zijn. En met een bewustere intentie Libanon ook schade aan te brengen ipv enkel Hizbullah. Hizbullah uitschakelen in Zuid Libanon gaat nooit lukken. En 30 dagen het land in vergroot de kans op verliezen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 20 maart 2017 @ 20:44:04 #161
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_169662591
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_169663434
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 19:40 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Jawel. Daar stevenen we op af. Maar anders dan in 2006. O.a. ministers Lieberman en Bennett spreken er openlijk over de laatste weken. Het zal vergeleken bij 2006 korter, maar veel heviger zijn. En met een bewustere intentie Libanon ook schade aan te brengen ipv enkel Hizbullah. Hizbullah uitschakelen in Zuid Libanon gaat nooit lukken. En 30 dagen het land in vergroot de kans op verliezen.
Een oorlog tussen Israël en Hezbollah zou Assad, Iran en Hezbollah niet slecht uitkomen. Dan kunnen ze hun legitimiteit in de Arabische wereld herstellen. Of het voor Israël wel zo verstandig is betwijfel ik. Ze zullen Hezbollah dan ook in Syrië moeten bestrijden en ik denk niet dat het Witte Huis daar groen licht voor zal geven.
Incelfrikandel
pi_169665775
Tijd om de Koerden via de EU van subsidie te voorzien, Erdokhan/Assad en de Iraniërs kunnen ebola krijgen.
pi_169666054
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd om de Koerden via de EU van subsidie te voorzien, Erdokhan/Assad en de Iraniërs kunnen ebola krijgen.
Nu krijg je mij en Stabiel op je dak eeh zemmer.
pi_169666729
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nu krijg je mij en Stabiel op je dak eeh zemmer.
Effendi Trigger, in het paradijs zijn er geen daken... slechts kranen waar ayran uit stroomt.
pi_169669016
quote:
pi_169671459
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Effendi Trigger, in het paradijs zijn er geen daken... slechts kranen waar ayran uit stroomt.
:9~ :9~ :9~
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169672242
goed stuk van lister weer, waarin hij de werkwijze van al qaida beschrijft door de jaren heen in syrie. hoe ze zich aanvankelijk hebben genesteld naast de rebellen om ze vervolgens over te halen hen te joinen of simpelweg onder dwang op te slokken.

Al Qaeda Is Starting to Swallow the Syrian Opposition
...
On the sixth anniversary of the Syrian uprising, moderate rebels have never been weaker — and jihadis have never been stronger.
...
The origins of this dynamic lie with President Bashar al-Assad, who was quick to label the peaceful protest movement of early 2011 as a “foreign conspiracy.” This conspiracy, Assad claimed in mid-2011, was one being led by Sunni “terrorists” — many dozens if not hundreds of which he had released from prison in March, May, and June 2011. Assad’s sectarian framing of the crisis and his cynical positioning of himself as the protector of Syria’s minorities not only allowed him to bolster his base, but also guaranteed that extremists within the opposition would gradually see their sectarian narrative thrive.
...
The group positioned itself as merely one component of a broad Syrian revolutionary movement, using controlled pragmatism, a clearly defined military strategy, and an emphasis on localism to socialize Syrians into accepting, then supporting, its presence. By rebranding itself as JFS in mid-2016 and by telling Syrians that it had broken its external ties to al Qaeda, the group sought to overcome the only remaining hurdle to uniting the ranks by convincing enough of Syria’s opposition that it was a fundamentally Syrian movement, dedicated to a local cause and not to a transnational jihadi project.
...
Notwithstanding these political and ideological differences, HTS, Ahrar al-Sham, and FSA factions continue to insist on the continuation of their armed struggle against the Assad regime. However, with regional and international states placing the FSA and Ahrar al-Sham under heavy pressure to abide by an ever-weakening cease-fire, HTS’s consistent approach to sustained warfare is lending it an advantage in winning credibility and loyalty on the ground. Its “no holds barred” approach to the fighting is gaining further traction every day.
...
“HTS is using a different language and logic than JFS, laying out reasonable reasons that all Syrians will agree with, especially regarding the bad position of the Americans towards the revolution. This new language is appealing … they were also logical in why they targeted the Shia — this is a sentiment held by many Sunni Syrians … they are now positioning themselves as the only strong faction that will defend all Syrians.”


de koreanen weten wat kunst is 8-)



Charles_Lister twitterde op maandag 20-03-2017 om 23:16:24 Recent opposition push in #Damascus has brought Panorama Museum into sight (L).- It was built in part by N. Korea... https://t.co/u8byq7LwQQ reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169674064
Iedereen die hier doet alsof het in het nadeel van Turkije is als de Russen controle krijgen over de YPG. Nu is YPG de bitch van Rusland, en de TFSA en Noord-Irak van Turkije.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_169674081
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 22:40 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Effendi Trigger, in het paradijs zijn er geen daken... slechts kranen waar ayran uit stroomt.
En lahmacun uit steenovens, ja toch?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_169674541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:03 schreef Mathemaat het volgende:
Iedereen die hier doet alsof het in het nadeel van Turkije is als de Russen controle krijgen over de YPG. Nu is YPG de bitch van Rusland, en de TFSA en Noord-Irak van Turkije.
Hoeft niet perse nadelig te zijn nee. Alleen ben je nu volledig afhankelijk van Rusland en Poetin's goodwill als Turkije zijnde. De Russen hebben alle kaarten in handen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_169674552
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:04 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

En lahmacun uit steenovens, ja toch?
Mashallah! Ook zal er slechts saus van Yildriz zonder extra beschikbaar zijn in vaten zo groot als de eer van eenieder zijn stam.
pi_169674556
kennelijk waren de verdedigingslinies van de assadisten niet goed genoeg. verkeerde inschatting gemaakt?

QalaatAlMudiq twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 12:02:52 E. #Damascus: Faylaq Al-Rahman declares points lost earlier taken back and new positions seized amidst start of phase 2 of the jobar battle… https://t.co/QRo5GDRcqC reageer retweet
QalaatAlMudiq twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 12:08:15 E. #Damascus: Regime bringing more T-72s to counter Rebels on #Jobar front. Reports Abbassid Square closed new checkpoints erected… https://t.co/LUTbsIebo1 reageer retweet
QalaatAlMudiq twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 12:37:03 @QalaatAlMudiq Rebels are now fighting within an unified Operation Room. Jaish Al-Islam will reportedly enter the #Jobar Battle. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169674576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:03 schreef Mathemaat het volgende:
Iedereen die hier doet alsof het in het nadeel van Turkije is als de Russen controle krijgen over de YPG.
het is iig niet een voordeel te noemen, omdat de ypg zo alles consolideert met ome putin als waakhond heeft.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169674649
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 21:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Een oorlog tussen Israël en Hezbollah zou Assad, Iran en Hezbollah niet slecht uitkomen. Dan kunnen ze hun legitimiteit in de Arabische wereld herstellen.
Legitimiteit is voorbij bij grote delen van de Arabische soennitischd wereld. Maar dit is voor Israël niet leidend natuurlijk in hun beleid tegenover Hizbullah.

quote:
Of het voor Israël wel zo verstandig is betwijfel ik. Ze zullen Hezbollah dan ook in Syrië moeten bestrijden en ik denk niet dat het Witte Huis daar groen licht voor zal geven.
Ze hoeven Hizbullah niet in Syrië te bestrijden omdat het om de thuisbasis gaat in Zuid Libanon en waar de wapens liggen en worden gereedgemaakt om raketten Israël in te schieten. Dit gebeurt alleen in Zuid Libanon en niet Syrië. Dit is ook het doel van een Israelische aanval op Hizbullah. En niet militanten die in Damascus of Aleppo vechten aan de kant van Assad.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')