abonnement Unibet Coolblue
pi_169536251
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:58 schreef K-87 het volgende:

[..]

ja, aangezien ik zelf in het vak heb gezeten, ik vertrouw mannen niet, ik heb veel getrouwde mannen gehad, viezeriken, die wilden alleen even met een donkere vrouw uit nieuwsgierigheid wilden tegen betaling, in de club verdiende ik bijna niks ondanks dat ik mijn lichaam moest verkopen, van de 95 euro per uur hield ik er 37 over.
Ja, dat snap ik. Maar om dan een mening te vormen over alle mannen.. mannen die naar de hoeren gaan zijn wel een bepaald type he.

En 37 per uur is niet bijna niets.
pi_169536282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:58 schreef K-87 het volgende:

[..]

ja, aangezien ik zelf in het vak heb gezeten, ik vertrouw mannen niet, ik heb veel getrouwde mannen gehad, viezeriken, die wilden alleen even met een donkere vrouw uit nieuwsgierigheid wilden tegen betaling, in de club verdiende ik bijna niks ondanks dat ik mijn lichaam moest verkopen, van de 95 euro per uur hield ik er 37 over.
Dan heb je dat verdomd verkeerd gedaan.
Ken meerdere mensen (kende) in die branche, die verdiende allemaal een stuk beter, zeker als ze in clubs werkte. Ging er tot 25 euro van de prijs voor de klant af.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169536386
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan heb je dat verdomd verkeerd gedaan.
Ken meerdere mensen (kende) in die branche, die verdiende allemaal een stuk beter, zeker als ze in clubs werkte. Ging er tot 25 euro van de prijs voor de klant af.
Als je blank en blond bent misschien.. Maar ik ben donker en Antilliaans, daar is weinig vraag naar, had geluk met deze man die vanaf dag 1 weg was van mij, Ik zeg niet dat hij mijn daddy is want daar gaat het mij niet om, maar hij stelt zich wel op als mijn daddy, het is een schatje deze man.
pi_169536525
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:05 schreef K-87 het volgende:

[..]

Als je blank en blond bent misschien.. Maar ik ben donker en Antilliaans, daar is weinig vraag naar, had geluk met deze man die vanaf dag 1 weg was van mij, Ik zeg niet dat hij mijn daddy is want daar gaat het mij niet om, maar hij stelt zich wel op als mijn daddy, het is een schatje deze man.
Je zegt dat alle mannen vies zijn, gebaseerd op je klantenbestand.

Dat is net zoiets als dat ik zou zeggen dat alle vrouwen hoeren zijn, gebaseerd op de prostituees waarmee heb seks heb gehad.
pi_169536723
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:12 schreef thenxero het volgende:

[..]

Je zegt dat alle mannen vies zijn, gebaseerd op je klantenbestand.

Dat is net zoiets als dat ik zou zeggen dat alle vrouwen hoeren zijn, gebaseerd op de prostituees waarmee heb seks heb gehad.
Enig verschil is dat jij die prostituees hebt betaald voor hun diensten, dus jij hebt eraan meegewerkt, is ook iets waar mijn schatje veel moeite mee heeft. En ja ik heb het geld in ontvangst genomen dus dat maakt mij niet beter.
Maar de mannen die bij mij kwamen waren stuk
voor stuk smeerlappen, dacht eerst ook dat mijn vriendje hetzelfde was omdat hij het niet voor elkaar kreeg om seks met me te hebben, maar hij had zijn redenen.
pi_169536770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:05 schreef K-87 het volgende:

[..]

Als je blank en blond bent misschien.. Maar ik ben donker en Antilliaans, daar is weinig vraag naar, had geluk met deze man die vanaf dag 1 weg was van mij, Ik zeg niet dat hij mijn daddy is want daar gaat het mij niet om, maar hij stelt zich wel op als mijn daddy, het is een schatje deze man.
Ik ken ook wat donkere meiden die het veel beter deden.

En of hij een schatje is of niet kan ik niets ovr zeggen. Lang niet iedere hoerenloper is een lul, lang niet elke niet hoerenloper is een fijne vent.
Maar als hij je in van die louche, grote kans op misbruik, situaties heeft leren kennen neig ik naar het is een lul die blijkbaar niet zo geeft om of het meisje waar hij opkruipt het wel vrijwillig doet.
Die hoerenloper die naar een normale club gaat, of de wallen e.d. kan nog leunen op hoort gecontroleerd te zijn. Degene die buiten die geeikte paden gaat en dan ook nog eens bewust op zoek gaat naar zo jong mogelijk (eruit zien) neemt willens en wetend het risico aan misbruik mee te werken, het in stand te houden. Of geef er niets om, vindt misbruik ook wel best, zolang hij maar zijn ding kan doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169536873
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ken ook wat donkere meiden die het veel beter deden.

En of hij een schatje is of niet kan ik niets ovr zeggen. Lang niet iedere hoerenloper is een lul, lang niet elke niet hoerenloper is een fijne vent.
Maar als hij je in van die louche, grote kans op misbruik, situaties heeft leren kennen neig ik naar het is een lul die blijkbaar niet zo geeft om of het meisje waar hij opkruipt het wel vrijwillig doet.
Die hoerenloper die naar een normale club gaat, of de wallen e.d. kan nog leunen op hoort gecontroleerd te zijn. Degene die buiten die geeikte paden gaat en dan ook nog eens bewust op zoek gaat naar zo jong mogelijk (eruit zien) neemt willens en wetend het risico aan misbruik mee te werken, het in stand te houden. Of geef er niets om, vindt misbruik ook wel best, zolang hij maar zijn ding kan doen.
Dat zeggen ze, dat het zo goed verdient, maar dat is niet zo, je moet echt rare dingen uithalen om goed te verdienen, En Dennis verlangde geen rare dingen van me, hij wil alleen trouwen, een gezin, dus ja, tuurlijk blijf ik bij hem, hij zorgt voor me.
pi_169536945
Krijg een beetje het idee dat er iemand veel tijd kwijt is met grote "troll" actie.

Moet wel zeggen tot nu toe aardig amusant
pi_169536988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:33 schreef Chewie het volgende:
Krijg een beetje het idee dat er iemand veel tijd kwijt is met grote "troll" actie.

Moet wel zeggen tot nu toe aardig amusant
Idd, nu even de rol van de ex hoer aannemen ipv de coke verslaafde met angstproblemen die zijn overleden vrouw niet los kan laten. En die die ex hoer zo zonder na te denken in huis nam bij zijn 13 jarige dochter.
Vooral dat even benadrukken dat hij ook op fok zit deed het hem.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169537067
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, nu even de rol van de ex hoer aannemen ipv de coke verslaafde met angstproblemen die zijn overleden vrouw niet los kan laten. En die die ex hoer zo zonder na te denken in huis nam bij zijn 13 jarige dochter.
Vooral dat even benadrukken dat hij ook op fok zit deed het hem.
Ha inderdaad :)
pi_169537140
Ik kreeg wel een stijfje.
pi_169537149
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, nu even de rol van de ex hoer aannemen ipv de coke verslaafde met angstproblemen die zijn overleden vrouw niet los kan laten. En die die ex hoer zo zonder na te denken in huis nam bij zijn 13 jarige dochter.
Vooral dat even benadrukken dat hij ook op fok zit deed het hem.
Nee, hij wilde dat ik iemand iets liet weten, en benadrukken dat hij ook op fok zit? Ja hij is nog steeds opgenomen, psychose waar ik een flinke tigger ben geweest, hij kan weer online, hij heeft een toestel gekocht, ik ben niet gek natuurlijk, ik ben niet bang voor hem maar ik weet dat hij niet terugdeinst, En ja ik was zijn hoer, maar hij heeft me altijd met respect behandeld,
pi_169537250
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, nu even de rol van de ex hoer aannemen ipv de coke verslaafde met angstproblemen die zijn overleden vrouw niet los kan laten. En die die ex hoer zo zonder na te denken in huis nam bij zijn 13 jarige dochter.
Vooral dat even benadrukken dat hij ook op fok zit deed het hem.
Het ligt er net even iets te dik bovenop.

Heb trouwens een paar sexclubs/massagesalons als klant (ja die hebben ook ict ondersteuning nodig) en wat een klant betaald word bepaalt door de kamer en de tijd die de klant wil, niet welke dame er gekozen word.

Bij 1 klant meegemaakt dat 1 van de dames door de politie werd geïnterviewd maar die zag er op het eerste gezicht ook wel uit als 16/17 maar was toch al 27.
pi_169537361
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het ligt er net even iets te dik bovenop.

Heb trouwens een paar sexclubs/massagesalons als klant (ja die hebben ook ict ondersteuning nodig) en wat een klant betaald word bepaalt door de kamer en de tijd die de klant wil, niet welke dame er gekozen word.

Bij 1 klant meegemaakt dat 1 van de dames door de politie werd geïnterviewd maar die zag er op het eerste gezicht ook wel uit als 16/17 maar was toch al 27.
Klopt, ook wat ik ervan weet. Dat de keuze voor welke dame niets uitmaakt voor de prijs bij clubs e.d. En dat de dame meer krijgt dan het huis.
Evt kan de prijs wat verhogen als de klant 'speciaal' dingen wil, maar dat maakt niets uit voor wat het huis krijgt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169537548
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:38 schreef K-87 het volgende:
Ik ben zelf werkzaam geweest in die business en het klopt dat hoe jonger, hoe beter is, maar die hele jonge meiden zie je niet in clubs,omdat het verboden is werken ze onder de radar onder omstandigheden die weinig tot geen controle hebben.
Mannen houden nu eenmaal van jonge meiden, van die jeugdigheid. Dus gaan ze ernaar op zoek, ik beschouw het als natuurlijk gedrag, mijn vriend, die zit ook op dit forum, viel ook voor mijn jeugdigheid.
Ik zal dan wel raar zijn, maar ik heb niets met tieners. Ja, om naar te kijken, maar verder kan ik er met mijn kop niet bij dat je daar als je volwassen bent specifiek naar op zoek gaat.
pi_169537893
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Klopt, ook wat ik ervan weet. Dat de keuze voor welke dame niets uitmaakt voor de prijs bij clubs e.d. En dat de dame meer krijgt dan het huis.
Evt kan de prijs wat verhogen als de klant 'speciaal' dingen wil, maar dat maakt niets uit voor wat het huis krijgt.
welke prijs kreeg jezelf dan? Dennis gaf mij voor iedere nacht 150 euro contant[quote]0s.gif Op

woensdag 15 maart 2017 15:47 schreef Chewie het volgende:


[..]

Het ligt er net even iets te dik bovenop.

Heb trouwens een paar sexclubs/massagesalons als klant (ja die hebben ook ict ondersteuning nodig) en wat een klant betaald word bepaalt door de kamer en de tijd die de klant wil, niet welke dame er gekozen word.

Bij 1 klant meegemaakt dat 1 van de dames door de politie werd geïnterviewd maar die zag er op het eerste gezicht ook wel uit als 16/17 maar was toch al 27.
[/fuck of.
pi_169538164
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zal dan wel raar zijn, maar ik heb niets met tieners. Ja, om naar te kijken, maar verder kan ik er met mijn kop niet bij dat je daar als je volwassen bent specifiek naar op zoek gaat.
Nee hoor, niets raars aan. Het gros van de volwassen mannen (25+) zoekt niet meer bewust naar 16 jarige. Vindt die soms veelbelovend, maar niet meer dan dat. Valt evt voor een meid van die leeftijd omdat ze er ouder uitziet/doet, niet omdat ze 16 lijkt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169538225
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:12 schreef K-87 het volgende:

[..]

welke prijs kreeg jezelf dan? Dennis gaf mij voor iedere nacht 150 euro contant[quote][ afbeelding ] Op

woensdag 15 maart 2017 15:47 schreef Chewie het volgende:


[..]

Het ligt er net even iets te dik bovenop.

Heb trouwens een paar sexclubs/massagesalons als klant (ja die hebben ook ict ondersteuning nodig) en wat een klant betaald word bepaalt door de kamer en de tijd die de klant wil, niet welke dame er gekozen word.

Bij 1 klant meegemaakt dat 1 van de dames door de politie werd geïnterviewd maar die zag er op het eerste gezicht ook wel uit als 16/17 maar was toch al 27.
[/fuck of.
Ik ben zelf nooit prostituee geweest. Maar degene die ik ken(de) kregen een 100 euro per uur (125 totale prijs voor simpele kamer, geen extra's). Als het huis meer krijgt dan de hoer gaat er iets heel erg fout. Dat is niet 'normaal'.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169538226
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 15:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Klopt, ook wat ik ervan weet. Dat de keuze voor welke dame niets uitmaakt voor de prijs bij clubs e.d. En dat de dame meer krijgt dan het huis.
Evt kan de prijs wat verhogen als de klant 'speciaal' dingen wil, maar dat maakt niets uit voor wat het huis krijgt.
Door de bijzondere regels (het word nog steeds niet door de wet als normaal beroep gezien) zijn al die dame's zelfstandigen en betalen ze huur en het meeste gaat inderdaad naar de dame. Waren zelfs dames die avonden hadden dat ze alleen geld verdienden met drinken, klant kan uit 2 drankjes kiezen voor een dame champagne en een (achterlijk dure) cocktail en de helft daarvan is voor de dame.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:12 schreef K-87 het volgende:

[..]

welke prijs kreeg jezelf dan? Dennis gaf mij voor iedere nacht 150 euro contant[quote][ afbeelding ] [b]Op

Dit klinkt haast als uitbuiting is namelijk vrij weinig, dat is het gemiddelde uurtarief bij die klanten van mij.
pi_169538296
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Door de bijzondere regels (het word nog steeds niet door de wet als normaal beroep gezien) zijn al die dame's zelfstandigen en betalen ze huur en het meeste gaat inderdaad naar de dame. Waren zelfs dames die avonden hadden dat ze alleen geld verdienden met drinken, klant kan uit 2 drankjes kiezen voor een dame champagne en een (achterlijk dure) cocktail en de helft daarvan is voor de dame.

[..]

Dit klinkt haast als uitbuiting is namelijk vrij weinig, dat is het gemiddelde uurtarief bij die klanten van mij.
Idd, 125 per nacht is een lachertje. Die 125 per nacht laat een crackhoer zelfs liggen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169538309
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, 125 per nacht is een lachertje. Die 125 per nacht laat een crackhoer zelfs liggen.
Lukt mij al met een Breezertje. _O-
pi_169538366
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:30 schreef Elzies het volgende:

[..]

Lukt mij al met een Breezertje. _O-
Dat zijn dan ook geen hoeren, die verdienen hun geld daar niet mee.
Die had je met wat meer gewoon leuk gedrag ook zonder breezer kunnen neuken. Dus als je dat ziet als betaling ben je vooral erg dom bezig geweest. Die meiden hebben gekregen wat ze wilde, een beurt en als bonus nog gratis uitgaan. De enige die in die situatie gebruikt is ben jij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169538480
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook geen hoeren, die verdienen hun geld daar niet mee.
Die had je met wat meer gewoon leuk gedrag ook zonder breezer kunnen neuken. Dus als je dat ziet als betaling ben je vooral erg dom bezig geweest.
Was bedoeld als grapje, hoor. ;)

Ik zal nooit betalen voor seks.

De gedachte dat een uur daarvoor er al eentje heeft op gelegen. (ongeacht washandje en condoomgebruik) Neh...

Ik hoor ook verschillende verhalen. Ik heb mannen gekend die er compleet aan verslaafd waren, maar ik heb ook iemand gekend die na 1x volledig was afgeknapt.

Niet dat ik tegen prostitutie ben hoor. Ze kunnen beter naar een prostitué gaan dan een ander lastig vallen of zelfs verkrachten. Alleen is de markt erom heen verhard en verrot.
pi_169538592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Was bedoeld als grapje, hoor. ;)

Ik zal nooit betalen voor seks.

De gedachte dat een uur daarvoor er al eentje heeft op gelegen. (ongeacht washandje en condoomgebruik) Neh...

Ik hoor ook verschillende verhalen. Ik heb mannen gekend die er compleet aan verslaafd waren, maar ik heb ook iemand gekend die na 1x volledig was afgeknapt.

Niet dat ik tegen prostitutie ben hoor. Ze kunnen beter naar een prostitué gaan dan een ander lastig vallen of zelfs verkrachten. Alleen is de markt erom heen verhard en verrot.
Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in dat of naar de hoeren, of mensen lastig vallen of zelfs verkrachten. Degene die lastig vallen of zelfs verkrachten hebben niets aan hoeren. Die voldoen niet in de behoefte die degene hebben die lastig vallen of zelfs verkrachten.

Ben niet tegen prostitutie, zie echt wel dat er behoefte aan is. We moeten daarin misbruik zoveel mogelijk tegengaan, maar zeer zeker niet verbieden. Maar het anders gaan ze mensen lastig vallen of zelfs verkrachten vind ik een prut argument. Vooral omdat lastig vallen/verkrachten maar zelden lust als de grootste drijfveer heeft. Woede, macht, pijn willen doen e.d. veel grotere drijfveren zijn en je daarmee niet terecht kan bij hoeren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169538826
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in dat of naar de hoeren, of mensen lastig vallen of zelfs verkrachten. Degene die lastig vallen of zelfs verkrachten hebben niets aan hoeren. Die voldoen niet in de behoefte die degene hebben die lastig vallen of zelfs verkrachten.

Ben niet tegen prostitutie, zie echt wel dat er behoefte aan is. We moeten daarin misbruik zoveel mogelijk tegengaan, maar zeer zeker niet verbieden. Maar het anders gaan ze mensen lastig vallen of zelfs verkrachten vind ik een prut argument. Vooral omdat lastig vallen/verkrachten maar zelden lust als de grootste drijfveer heeft. Woede, macht, pijn willen doen e.d. veel grotere drijfveren zijn en je daarmee niet terecht kan bij hoeren.
Niet helemaal waar. Toen ik nog in de psychiatrie werkzaam was ging men soms met bepaalde patiënten op prostitutiebezoek of kwam er een prostitué langs.

Dat waren toch wel patiënten met een bepaalde achtergrond. Toch een soort van noodzakelijke impulsbevrediging.

Ik weet niet of ze dit vandaag de dag nog toepassen, want het is al wat jaartjes geleden dat ik er in werkzaam was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')