De meeste mensen slapen al. Het debat zo haalt het journaal pas.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:30 schreef marcodej het volgende:
Scherp blijven Buum, je bent hier de verkiezingen aan het verliezen.
Ja, stel dat je de nutteloosheid van het verbieden van dubbele paspoorten ter sprake brengt... Brrrr!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Zojuist iets gedaan dat ik in alle uitzendingen van P&J nog niet heb gedaan:
ik heb de tv uitgezet, ik kan dit niet meer aanzien
Misselijkmakende, walgelijke, gekleurde politiek-correcte TV
Tsja weet je, wat mij betreft mag je die dingen best roepen, zolang je ze maar niet uitvoert terwijl dat nog de grondwet is.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Wilders mag vrolijk dingen roepen die in strijd zijn met de grondwet en de uvrm.
Beetje hypocriet, non?
En lachen is gezond! Stem CDA!quote:
Het linkse geluid moet wel de boventoon voeren.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:29 schreef marcodej het volgende:
Waarom mag Buma niet reageren trouwens?
Rustig maar, rustig maarquote:Op maandag 13 maart 2017 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Buma heeft 100 procent gelijk in alles wat hij zei over dubbele nationaliteit en de loyaliteit van die kut-Turken daar op dat plein in Rotterdam. En dan krijg je die afschuwelijke Pechtold weer... - wat ben ik die vent zat zeg.
Pechtold scoort dan even met een opmerking over Aboutaleb - anekdotisch bewijs heet dat - en de hele zaal gaat uitzinnig zitten klappen en Buma mag niet meer reageren.
Weerzinwekkende tv.
Ben het eens met je. Helaas zien we dat vaker.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Buma heeft 100 procent gelijk in alles wat hij zei over dubbele nationaliteit en de loyaliteit van die kut-Turken daar op dat plein in Rotterdam. En dan krijg je die afschuwelijke Pechtold weer... - wat ben ik die vent zat zeg.
Pechtold scoort dan even met een opmerking over Aboutaleb - anekdotisch bewijs heet dat - en de hele zaal gaat uitzinnig zitten klappen en Buma mag niet meer reageren.
Weerzinwekkende tv.
Ja ik snap daar ook geen zak van, hij begint gewoon ergens anders over en dat publiek begint te applaudiseren.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Weerzinwekkende tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |