En ik terecht. Als Australië in oorlog komt met Nederland schiet ik jullie allemaal de moederquote:Op maandag 13 maart 2017 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als houder van een dubbel paspoort vind ik dat verbieden echt walgelijke onzin.
Tering, jouw UI.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfs die Turk aan tafel zei dat net.
Uiteindelijk zou ik niet al te veel rechten verliezen door dat dubbele paspoort kwijt te raken, maar ik zie het vooral de problemen niet oplossen.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat jij je wel gedraagt ja. Ik heb er ook 2, maar als ik moet kiezen snap ik dat prima.
Waarom zou je er op tegen zijn?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als houder van een dubbel paspoort vind ik dat verbieden echt walgelijke onzin.
Ik ben er niet direct op tegen in de zin van dat ik er zelf slechter van wordt, maar het is gewoon een staaltje symboolpolitiek van de bovenste plank.quote:
Blijkaar ben jij mad genoeg om je ermee te koop te lopen door je UI te veranderenquote:
Precies, het lost niets op.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou ik niet al te veel rechten verliezen door dat dubbele paspoort kwijt te raken, maar ik zie het vooral de problemen niet oplossen.
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, het lost niets op.
Het is pure symboolpolitiek.
GA DAN NAAR TURKIJE ALS JE DAT ZO MOOI VINDT?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Blijkaar ben jij mad genoeg om je ermee te koop te lopen door je UI te veranderen
Okequote:Op maandag 13 maart 2017 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GA DAN NAAR TURKIJE ALS JE DAT ZO MOOI VINDT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |