abonnement Unibet Coolblue
pi_169481724
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:33 schreef fukforce het volgende:

[..]

Gewoon een negatief reisadvies afgeven dit is nog al magertjes ;(
Anders wordt het raar. Dan kun je bijna nergens meer veilig naartoe.
pi_169481726
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:32 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik heb een tante uit Holland en ze komt hiep hoi.
Ik heb een tante uit Holland en ze komt hiep hoi.
En ze komt op twee fietsen en ze komt op twee fietsen als ze komt hiep hoi.
Zoiets ja :)

Of iets in de trant van: "als de lente komt dan stuuuuur ik jou, Turken uit Amsterdam" *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 13:36:19 ]
pi_169481728
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:05 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nou technisch gezien zei de Nederlandse regering dat ze geen grote manifestaties mochten houden vanwege de openbare orde. Hetzelfde wat Duitsland overigens ook had gedaan.

Terwijl de regering in overleg was met de Turken om dan een kleinere bijeenkomst te organiseren in het consulaat, werd er vanuit de Turkse regering gedreigd met sancties als het originele plan niet door zou gaan.

Dan ben je dus aan het onderhandelen met een pistool op je hoofd en dat moet je niet willen, dus de regering kon niet anders dan de onderhandelingen afbreken en de minister de toegang in zijn geheel te ontzeggen.

Tenzij je natuurlijk graag een signaal aan de Turkse regering had willen afgeven dat dreigen met sancties werkt?
Nee het standpunt was dat politici hier geen campagne mochten voeren.

Verder heb je gelijk dat de Turken zich niets hebben aangetrokken van de opvatting van Nederland, toch lag het begin van het conflict bij de opstelling van Nederland dat de speech van die minister zoals die was gepland niet door mocht gaan. Erdogan heeft die geboden kans niet onbenut gelaten.

quote:
"De Nederlandse regering heeft vandaag inderdaad bevestiging gekregen van Turkse autoriteiten dat een campagnemanifestatie in Nederland in de planning staat. We achten dit niet gewenst en we zullen dit overbrengen aan de Turkse regering", laat het ministerie van Buitenlandse Zaken weten.
Aldus deel 1 van dit topic:
NWS / Turkse campagne niet gewild in Nederland
pi_169481743
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij denkt dat de meerderheid bang is om te zeggen wat ze willen?
Ja. Of het de meerderheid is weet ik niet. Een deel geeft aan niet echt te kunnen zeggen wat men denkt en vindt.
pi_169481762
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Anders wordt het raar. Dan kun je bijna nergens meer veilig naartoe.
Volges mij ben je gewoon aan het trollen Nederlanders in Turkije lopen op dit moment direct gevaar door die gebrainwashde Erdogan aanhangers die in heel Turkije zitten
pi_169481780
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Of het de meerderheid is weet ik niet. Een deel geeft aan niet echt te kunnen zeggen wat men denkt en vindt.
Maar eerder stel je nog dat de meerderheid niet zo raar denkt, volgens mij is dat helemal niet zo vanzelfsprekend namelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169481786
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:36 schreef fukforce het volgende:

[..]

Volges mij ben je gewoon aan het trollen Nederlanders in Turkije lopen op dit moment direct gevaar door die gebrainwashde Erdogan aanhangers die in heel Turkije zitten
Ik trol nooit. Lees de adviezen van buitenlandse zaken eens.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:37:40 #58
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169481793
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:35 schreef Wespensteek het volgende:
Nee het standpunt was dat politici hier geen campagne mochten voeren.
Dat is ook niet waar. Het officiële standpunt was dat het 'ongewenst' is, dat houdt niet in dat het niet mag!

Dat is een heel belangrijk onderscheid wat wij in dat land wél maken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169481808
(heb niet alles kunnen lezen hier)

Hoe zit het eigenlijk met die hondenbeten, zijn hier daadwerkelijk mensen gewond door geraakt? Kleding kapot etc of valt dat mee?
pi_169481817
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar eerder stel je nog dat de meerderheid niet zo raar denkt, volgens mij is dat helemal niet zo vanzelfsprekend namelijk.
Ik denk dat de meerderheid gewoon een rustig leven wil hebben. Het % weet ik ook niet. Dat zou ik zelf willen.
pi_169481835
quote:
Kijk ratioTurken hebben we iets aan, ErdoTurken moeten linea recta op Ankaraen.
pi_169481846
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik denk dat de meerderheid gewoon een rustig leven wil hebben. Het % weet ik ook niet. Dat zou ik zelf willen.
Willen zou ik het ook wel inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 maart 2017 @ 13:39:44 #63
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_169481850
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:35 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee het standpunt was dat politici hier geen campagne mochten voeren.

Verder heb je gelijk dat de Turken zich niets hebben aangetrokken van de opvatting van Nederland, toch lag het begin van het conflict bij de opstelling van Nederland dat de speech van die minister zoals die was gepland niet door mocht gaan. Erdogan heeft die geboden kans niet onbenut gelaten.

[..]

Aldus deel 1 van dit topic:
NWS / Turkse campagne niet gewild in Nederland
Volgens mij mist er een belangrijk stukje in een zin:

...de opstelling van Nederland dat de speech van die minister zoals die door de Turken was gepland niet door mocht gaan.

Wil je in Nederland bijeenkomsten organiseren, dan moet dat volgens de Nederlandse regels en wetgeving.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_169481859
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:38 schreef Markeerstift het volgende:
(heb niet alles kunnen lezen hier)

Hoe zit het eigenlijk met die hondenbeten, zijn hier daadwerkelijk mensen gewond door geraakt? Kleding kapot etc of valt dat mee?
Er hebben mensen klappen gehad en er zijn er die gebeten zijn door honden. Men mocht daar niet eens zijn als groep. Daar waren andere plekken voor aangewezen.
pi_169481865
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar. Het officiële standpunt was dat het 'ongewenst' is, dat houdt niet in dat het niet mag!

Dat is een heel belangrijk onderscheid wat wij in dat land wél maken.
Jawel dat betekent wel dat het niet mag het is diplomatieke taal, net als niet welkom betekent dat je niet mag komen en als je wel komt uitgezet wordt.
pi_169481873
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:14 schreef Frutsel het volgende:
Breaking911 twitterde op maandag 13-03-2017 om 13:07:57 BREAKING: EU calls on Turkey to refrain from "excessive statements" following Nazi comments regarding Dutch. - AP reageer retweet
BreakingNLive twitterde op maandag 13-03-2017 om 13:08:06 BREAKING; #Merkel says she is on #Netherlands' side in connection with the #Turkey conflict. https://t.co/uN9TKckuW2 reageer retweet
News_Executive twitterde op maandag 13-03-2017 om 13:03:54 NATO Secretary general Jens Stoltenberg tells Turkey and allies to 'de-escalate tensions. reageer retweet
is dit al ergens officieel bevestigd?
EU en NAVO zijn nazisch en fascistisch :(
pi_169481880
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:38 schreef Markeerstift het volgende:
(heb niet alles kunnen lezen hier)

Hoe zit het eigenlijk met die hondenbeten, zijn hier daadwerkelijk mensen gewond door geraakt? Kleding kapot etc of valt dat mee?
Hooguit is er iemand gecastreerd maar dat is geen ramp *) integendeel zelfs.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:41:18 #68
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169481906
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jawel dat betekent wel dat het niet mag het is diplomatieke taal, net als niet welkom betekent dat je niet mag komen en als je wel komt uitgezet wordt.
Nee, dat is toch echt wat anders. Als we hier een autocratisch regime hadden gehad, had je gelijk had.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169481917
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:39 schreef MaLo het volgende:

[..]

Volgens mij mist er een belangrijk stukje in een zin:

...de opstelling van Nederland dat de speech van die minister zoals die door de Turken was gepland niet door mocht gaan.

Wil je in Nederland bijeenkomsten organiseren, dan moet dat volgens de Nederlandse regels en wetgeving.
Nee dat stukje mist niet. De Nederlandse regering wou niet dat die ministers naar Nederland kwamen los van de manier waarop de campagne werd georganiseerd. Over dat laatste gaat de regering namelijk niet maar de burgemeester van de betreffende gemeente.
pi_169481937
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jawel dat betekent wel dat het niet mag het is diplomatieke taal, net als niet welkom betekent dat je niet mag komen en als je wel komt uitgezet wordt.
En een beschaafd land zou het signaal begrijpen.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:42:23 #71
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_169481940
Overigens mooi dat de EU met een verklaring is gekomen over deze toestand. Wij willen hier geen speeltuin van Erdogan zijn.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_169481973
http://www.rijnmond.nl/ni(...)eils-dupe-van-rellen

Ik hoop dat Erdogan goed is verzekerd
pi_169481996
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, dat is toch echt wat anders. Als we hier een autocratisch regime hadden gehad, had je gelijk had.
Een ongewenste vreemdeling is ook iemand die ze willen uitzetten, het is precies wat ik schreef.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:45:41 #74
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_169482031
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee dat stukje mist niet. De Nederlandse regering wou niet dat die ministers naar Nederland kwamen los van de manier waarop de campagne werd georganiseerd. Over dat laatste gaat de regering namelijk niet maar de burgemeester van de betreffende gemeente.
Volgens mij toch wel. De Turken hadden een bijeenkomst gepland in Nederland. Nederland vond van niet, die hadden op het moment van de eerste afwijzing (4 maart) dus niets gepland.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_169482040
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:44 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Een ongewenste vreemdeling is ook iemand die ze willen uitzetten, het is precies wat ik schreef.
Dat is toch normaal? Iemand zorgt voor ellende hier. Die moet weg. Ik ook als ik dronken en vervelend ben in een kroeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')