abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 maart 2017 @ 20:26:22 #1
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169469301
Boemerang-effect
Er was dus wel een val, maar Baudet liep er niet in.

Onder andere omdat hij véél meer op Trump lijkt dan ik. Hij is, net als Trump, behalve geniaal ook een mensen-mens.

Maar Nederland is niet de VS. Wanneer Baudet zich had opgesteld zoals Trump vorig jaar deed – ik doel dan met name op diens optredens tijdens de voorverkiezingen, toen hij nog de Republikeinse kandidatuur moest verwerven – zou dit televisie-optreden de nekslag betekend hebben voor de kans dat Forum voor Democratie komende woensdag meer dan één zetel haalt. Het al bestaande wantrouwen tegenover de NPO in het algemeen en tegenover Pauw en Jinek in het bijzonder is echter, door de gekozen aanpak van de KRO-NCRV-VARA combinatie en de kalme reactie daarop van Baudet, hevig aangewakkerd. Het werkt als een boemerang.

Een grappige aanwijzing om die bewering een beetje te onderbouwen. Enkele dagen geleden stond een bericht op de Facebook-pagina van FvD. Trots werd vermeld dat het aantal likes op de pagina dat van tal van andere partijen was gepasseerd en diezelfde avond ook wel dat van D66 zou passeren. Dat gebeurde niet direct. De erop volgende dagen kroop het aantal likes voor FvD maar langzaam richting dat van de partij van Alexander Pechtold, dat ook groeide. Tot de uitzending van #PenJ: daarna schoot het aantal omhoog. Het verschil is nu al ruim 1000.

Van http://verenoflood.nu/pau(...)n-vooropgezette-val/
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  zondag 12 maart 2017 @ 21:02:27 #2
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_169470709
FvD _O_
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_169471383
FvD _O_
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_169471450
Baudet heeft zich kranig verweerd tegen dat spervuur aan smadelijke filmpjes, suggestieve vragen, linkse cabaretiers die het moreel geweten uithangen, verdraaide uitspraken uit je verleden en opgevoerde politieke acteurs die bezorgde burgers spelen. Van Jan Roos hebben we na zijn Jinek-optreden nooit meer iets vernomen, die liep genadeloos in de val.
standaarddrinker
pi_169471576
Met dit soort praktijken moeten ze niet raar opkijken als er geen politici meer aanschuiven daar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 12 maart 2017 @ 21:29:31 #6
66825 Reya
Fier Wallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')