ditquote:Op zondag 12 maart 2017 16:21 schreef Aguero het volgende:
Godverdomme wat is Contador toch een geniale wielrenner. Jammer dat ik dit niet live kan zien.
Ik hoop van harte dat je een zware verkoudheid oploopt. Walgelijke opmerking van je.quote:Op zondag 12 maart 2017 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Mooie aanval van Soler, dat verzacht de pijn een beetje voor Koffieplanter.
Dit is een Spaanse Solerquote:Op zondag 12 maart 2017 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Mooie aanval van Soler, dat verzacht de pijn een beetje voor Koffieplanter.
Wil je hiermee zeggen dat Froome eigenlijk alleen maar kampioen wordt omdat ie een goed team om zich heen heeft?quote:Op zondag 12 maart 2017 16:20 schreef Syntix het volgende:
Henao is toch wel de held van Parijs-Nice. Knecht zijn van FroomeGOD en gewoon alsnog bijna 1e worden tegen absolute kopmannen als Contador, Daniel Martin etc.![]()
Wordt weer genieten in de tour. De kopmannen tegen Poels/Henao/Thomas etc. en Froome cruised hem naar de overwinning
Nee dat het team zo goed is dat Froome geen tegenstander heeft en dat de kopmannen van de andere ploegen tegen de (super)knechten van Froome mogen rijden.quote:Op zondag 12 maart 2017 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Froome eigenlijk alleen maar kampioen wordt omdat ie een goed team om zich heen heeft?
Logisch, Barguil was namelijk een van mijn topaankopen.quote:Op zondag 12 maart 2017 16:29 schreef TheArt het volgende:
Matthews rijdt beter bergop dan kopman Barguil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |