abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 maart 2017 @ 14:16:49 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169459621
• Europa op de schop maar NL blijft in de EU

• Investeren in grensbewaking EU (niet nationaal) Open grenzen beleid alleen voor bewoners in de Europese unie

• ik blijf van mening dat referenda de puurste vorm van democratie is. Raadgevende referenda voor buitenland gerelateerde onderwerp, bindende referenda voor binnenlands gerelateerde onderwerpen. Kennis van materie moet vooraf wel getoetst worden alvorens te mogen stemmen.

• Dienstplicht enkel voor hen zonder dubbele paspoort

• Dubbele paspoort niet verbieden

• Verbod op demonstraties met buitenlandse staatssymbolen (geldt dus ook voor Amerika)

• Langer doorwerken ná je 65e een plicht voor de werkgever maar een keuze voor de werknemer. Zware lichamelijke beroepen krijgen een generaal pardon.

• Ik heb altijd de hypothese gehad, werkende mensen worden niet beloont, niet werkende mensen wel. Sociale regelingen herzien, mensen moeten beter gescreend worden zodat ze mogelijk toch werk kunnen verrichten.

• Vergemakkelijking vervroegde levenseinde per direct in de shredder, het is niet aan de overheid om stimulans te bieden aan levenseinde.

• Mensen met een dubbele paspoort worden terug gestuurd naar het land van herkomst als ze meer dan 3 keer veroordeeld zijn tot zware criminele misdrijven

• bezuiniging in de zorg, investering in defensie

• Investering in onderwijs

• Kolenmijnen weer open

• Een Nederlands bedrijf mag niet méér dan 30% van hun werkzaamheden uitbesteden aan lage loon landen, mits het gaat om hooggeschoolde arbeiders die werkzaam zijn in Nederland zelf

• Politie moet harder optreden, beter betaald worden en geprofessionaliseerd worden

• asielzoekers krijgen de eerste twee jaar dat ze in Nederland verblijven geen Nederlands onderwijs maar Internationaal (Engels) onderwijs.

• Mensen die geen Nederlands spreken mogen ook geen publieke functies uitoefenen

jullie kunnen mijn politieke kant wel inschatten :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Onnoman op 12-03-2017 14:51:14 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169460212
Klimaat, bier prijs en uhh het hele systeem :W
  zondag 12 maart 2017 @ 14:47:36 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169460404
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:16 schreef Onnoman het volgende:
• Europa op de schop maar NL blijft in de EU eens

• Investeren in grensbewaking EU (niet nationaal) Open grenzen beleid alleen voor bewoners in de Europese unie eens

• ik blijf van mening dat referenda de puurste vorm van democratie is. Raadgevende referenda voor buitenland gerelateerde onderwerp, bindende referenda voor binnenlands gerelateerde onderwerpen. Kennis van materie moet vooraf wel getoetst worden alvorens te mogen stemmen.eens

• Dienstplicht enkel voor hen zonder dubbele paspoort eens

• Dubbele paspoort niet verbieden eens

• Verbod op demonstraties met buitenlandse staatssymbolen (geldt dus ook voor Amerika) geen meningoneens

• Langer doorwerken ná je 65e een plicht voor de werkgever maar een keuze voor de werknemer. Zware lichamelijke beroepen krijgen een generaal pardon.

• Ik heb altijd de hypothese gehad, werkende mensen worden niet beloont, niet werkende mensen wel. Sociale regelingen herzien, mensen moeten beter gescreend worden zodat ze mogelijk toch werk kunnen verrichten. eens

• Vergemakkelijking vervroegde levenseinde per abuis in de shredder, het is niet aan de overheid om stimulans te bieden aan levenseinde. Oneens (overigens is per abuis hier onjuist gebruikt lijkt mij?)

• Mensen met een dubbele paspoort worden terug gestuurd naar het land van herkomst als ze meer dan 3 keer veroordeeld zijn tot zware criminele misdrijven eens

• bezuiniging in de zorg, investering in defensie Oneens Al vind ik wel dat er op managementniveau in de zorg bezuinigd moet worden. Meer handen aan het bed. Investeren in defensie maar dan wel op gebied van nationale veiligheid. Een onderzeeboot of vliegdekschip hebben we niets aan

• Investering in onderwijs eens

• Kolenmijnen weer open Oneens

• Een Nederlands bedrijf mag niet méér dan 30% van hun werkzaamheden uitbesteden aan lage loon landen, mits het gaat om hooggeschoolde arbeiders die werkzaam zijn in Nederland zelf vOneens

• Politie moet harder optreden, beter betaald worden en geprofessionaliseerd worden eens, op alledrie punten, zeker de laatste twee

• asielzoekers krijgen de eerste twee jaar dat ze in Nederland verblijven geen Nederlands onderwijs maar Internationaal (Engels) onderwijs.Oneens

• Mensen die geen Nederlands spreken mogen ook geen publieke functies uitoefenen eens

jullie kunnen mijn politieke kant wel inschatten :D
  zondag 12 maart 2017 @ 14:56:49 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169460654
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:47 schreef RedFever007 het volgende:

• Verbod op demonstraties met buitenlandse staatssymbolen (geldt dus ook voor Amerika) geen mening oneens

• Vergemakkelijking vervroegde levenseinde per directin de shredder, het is niet aan de overheid om stimulans te bieden aan levenseinde. Oneens

• bezuiniging in de zorg, investering in defensie Oneens

• Kolenmijnen weer open Oneens

• Een Nederlands bedrijf mag niet méér dan 30% van hun werkzaamheden uitbesteden aan lage loon landen, mits het gaat om hooggeschoolde arbeiders die werkzaam zijn in Nederland zelf vOneens

• asielzoekers krijgen de eerste twee jaar dat ze in Nederland verblijven geen Nederlands onderwijs maar Internationaal (Engels) onderwijs.Oneens

kan je dat nog toelichten?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169476100
Kolenmijnen weer open? :')
Kerncentrales weer open bedoel je. :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')